بهترین دستگاه آسیاب قهوه صنعتی قیمت چند؟

بهترین دستگاه آسیاب قهوه صنعتی قیمت چند؟

دستگاه آسیاب قهوه صنعتی قیمت آن چقدر است؟ آیا آسیاب قهوه صنعتی ترک بزرگ بخریم یا کوچک و خانگی؟ آیا گرایندر ایرانی یا خارجی

 

بهترین دستگاه آسیاب قهوه صنعتی قیمت آن چقدراست؟ آیا خرید آسیاب قهوه صنعتی ایرانی نسبت به برندهای خارجی به صرفه تر است؟ چرا؟ اگر شما هم با چنین سوالاتی روبرو هستید تا آخر این پست هماره باشید زیرا قصد داریم همه این موارد را در این مقاله مورد بررسی قرار دهیم.

اگر شما در کسب و کارهای مرتبط با قهوه مشغول به کار هستید احتمالاً ضرورت داشتن یک آسیاب قهوه صنعتی را به خوبی درک میکنید. زیرا علاوه بر تجربه و دانش کافی، برای موفقیت کاری انتخاب ابزارهای مناسب و حرفه ای است. اگر ابزارها و دستگاه های شما بتوانند به بهترین شکل نیازهای شما و مشتریانتان را فراهم کنند نیازی به تبلیغ برای کسب و کارتان نخواهد بود.

تجهیزات مهم برای راه اندازی کافی شاپ

  • دستگاه اسپرسوساز
  • دستگاه آسیاب قهوه صنعتی کوچک یا بزرگ
  • دستگاه آبمیوه گیری صنعتی
  • داشتن فرصنعتی
  • اجاق گازصنعتی
  • دستگاه بستنی ساز
  • دستگاه شیکر برقی
  • دستگاه مخلوط کن صنعتی
  • شربت سرد کن
  • یخ در بهشت ساز
  • دستگاه اسپرسو ساز

اگر بخواهیم به صورت تخصصی بر روی نوشیدنی قهوه تمرکز کنیم داشتن یک دستگاه اسپرسو ساز باکیفیت و آسیاب قهوه یکی از گام های مهم است. زیرا شما با خرید دستگاه اسپرسوساز با کیفیت می توانید دانه های قهوه را به لاته، موکا، کاپوچینو و سایر نوشیدنی های خاص تبدیل کنید. علاوه بر این قبل از تهیه اسپرسو نیازمند داشتن یک آسیاب قهوه صنعتی هستید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین درجه آسیاب را برای دستگاه اسپرسو آماده کنید. اگر شما بخواهید نوشیدنی قهوه ترک را هم ارائه کنید حتماً نیازمند آسیاب قهوه حر فه ای با قابلیت آسیاب قهوه ترک هستید.

d6_2p47.jpg

قیمت آسیاب قهوه ترک کوچک

اگر شما یک کافی شاپ یا مغازه قهوه فروشی کوچک دارید نیازمند تهیه یک دستگاه آسیاب قهوه ترک کوچک هستید تا بتوانید یک نوشیدنی حرفه ای و عالی به مشتریان بدهید. شما با داشتن چنین آسیابی به راحتی می توانید از ریزترین درجه آسیاب ( مربوط به قهوه ترک) تا درشت ترین درجه را تهیه کنید. به همین دلیل تنوع انواع قهوه در منوی کافی شاپ و یا قهوه فروشی شما دیده می شود. خرید و قیمت بهترین آسیاب قهوه خانگی ترک کوچک بسته به امکانات و ابزارهای آن در بازارمتفاوت است. برخی از ویژگی ها از جمله: تنوع در درجه بندی، قدرت موتور، نوع تیغه، جنس و استقامت بدنه و تیغه ها، عملکرد بالا در دقت و سرعت و ... می توانند در بالا پایین کردن قیمت آسیاب قهوه ترک کوچک نقش مهمی داشته باشند.

 

قیمت دستگاه آسیاب قهوه ترک صنعتی

در نظر داشته باشید اگر کافی شاپ شما متوسط یا بزرگ است و یا این دستگاه را برای قهوه فروشی می خواهید بهتر از دستگاه آسیاب قهوه صنعتی استفاده کنید. البته لازم به ذکر است هر آسیاب صنعتی قهوه لزوماً قابلیت آسیاب قهوه ترک را ندارد. به همین دلیل قیمت دستگاه آسیاب قهوه ترک صنعتی بیشتر از نمونه آسیاب های قهوه صنعتی معمولی است. قیمت دستگاه آسیاب قهوه صنعتی همانند آسیاب قهوه ترک کوچک بر اساس معیارهای مختلف بالا پایین می شود.

نکات مهم برای انتخاب انواع آسیاب قهوه

برای انتخاب انواع آسیاب قهوه اعم از آسیاب قهوه دستی یا گرایندر برقی صنعتی قهوه لازم است موارد مهمی را در نظر داشته باشید.

  • نوع کسب و کار خودتان ( تعداد مشتریان شما چقدر تخمین زده می شوند آیا در حد متوسط یا زیاد هستند و یا شما مشتریان کمی را در کسب و کارتان دارید) این مساله در انتخاب دستگاه های بزرگ و یا کوچک نقش بسزایی دارند.
  • فضای کسب و کارتان (آیا شما فضای کسب و کار بزرگ یا متوسطی دارید و یا در فضای کمی مشغول به کار هستید) این مساله نیز در انتخاب انواع دستگاه آسیاب قهوه و دستگاه اسپرسو و ... می تواند تاثیر گذار باشد.
  • نوع هزینه و بودجه بندی (نگاه شما به آینده) برخی از افراد در ابتدای راه ترجیح می دهند با امکانات حرفه ای اما کوچک و کم هزینه تر کسب و کارشان را راه اندازی کنند و به مرور با بزرگ شدن کسب و کار این امکانات را بهبود می دهند. اما در این بین افرادی هستند که در همان ابتدای کار ترجیح می دهند یکبار برای همیشه از تجهیزات و امکانات صنعتی بزرگ و حرفه ای استفاده کنند.

بهترین آسیاب قهوه صنعتی ایرانی

متاسفانه تصور اشتباه در مورد کالاهای ایرانی باعث شده این محصولات حتی با داشتن کیفیت مطلوب، از خرید جا بمانند. اما واقعیت این است که برخی از تولید کنندگان ایرانی در زمینه تولید آسیاب قهوه توانسته اند کیفیت بالایی ارائه دهند و این دستگاه ها قابل رقابت با هم رده خارجی خود می باشند. البته قبول دارم که برخی از برندهای ایرانی آسیاب قهوه، کیفیت مطلوبی ندارند و نمی توانند نیازهای مرتبط با کسب و کارهای قهوه را برطرف کنند اما نمی توان این مساله را به همه برندهای ایرانی تعمیم داد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد میکنم مقاله آشنایی و معرفی بهترین آسیاب قهوه صنعتی ایرانی را حتماً مطالعه کنید.

مقایسه قیمت دستگاه گرایندر صنعتی قهوه خارجی و ایرانی

اگر بخواهیم مقایسه ای در قیمت دستگاه گرایندر صنعتی قهوه خارجی و ایرانی داشته باشیم باید بگوییم در نگاه اول باید معیار سنجش بر اساس میزان عملکرد و امکانات هر کدام باشد. به عنوان مثال دستگاه آسیاب قهوه صنعتی خارجی با داشتن امکاناتی مثل فن خنک کنندگی، قدرت موتور، تنوع درجه بندی، عدم پرتی و ... باید با دستگاه آسیاب قهوه صنعتی ایرانی با همین ویژگی ها، قیاس قیمتی زده شود. دستگاه آسیاب قهوه صنعتی قیمت بیشتری نسبت به آسیاب های خانگی و معمولی دارند. زیرا حرفه ای تر و با امکانات بیشتر هستند. اما سوال مهم اینجاست آیا گرایندرهای صنعتی قهوه ایرانی هم توانسته اند هم رده برندهای خارجی خوب حرفی برای گفتن داشته باشند و در عین حال قیمت مناسبی نیز داشته باشند. در جواب باید گفت: بله! برخی از برندهای ایرانی توانسته اند این نیاز را به خوبی برآورده کنند و از نظر امکانات، دقت، عملکرد و سرعت عالی هستند. با این تفاوت که شما با خرید این محصولات می توانید علاوه بر کمک به چرخش اقتصاد داخلی، این آسیاب ها را با قیمت مقرون به صرفه تر و با پشتیبانی و خدمات پس از فروش تهیه کنید. پیشنهاد می کنم برای مشاهده و اطلاعات بیشتر در مورد این نوع آسیاب های صنعتی قهوه مقاله بهترین قیمت آسیاب قهوه صنعتی یوکار را مطالعه کنید.

نتیجه گیری:

حتماً قبل از خرید نیازهای خود را برآورد کنید و تحقیق کافی در مورد انواع آسیاب قهوه صنعتی کوچک و بزرگ داشته باشید. به بیان ساده تر معیارهای شما فقط قیمت نباشد و در همان ابتدا به دنبال کیفیت بالا از جمله: سرعت، دقت، عدم پرتی، فن، قدرت موتور و ... در کنار قیمت منطقی برای خرید آسیاب قهوه باشید. با این رویگرد می توانید بهترین انتخاب را با هزینه مقرون به صرفه داشته باشید. ما پیشنهاد می کنیم بعد از این مراحل حتماً آسیاب های ایرانی را هم بررسی کنید و بهتر است از برندهای ایرانی با کیفیت خرید آسیاب قهوه را داشته باشید. به دو دلیل:

  • اول اینکه شما از بابت تعمیر و نگهداری در آینده ای نزدیک خیالتان راحت است. زیرا خدمات پس از فروش یکی از مهم ترین مزایای خرید گرایندرهای صنعتی قهوه ایرانی است. شاید باور کردنش سخت باشد! اما با شدید شدن تحریم ها قطعات و تجهیزات آسیاب های برندهای خارجی موجود نیست و یا در صورت موجود بودن با قیمت های نجومی به فروش می روند. این مساله در آینده برای شما مشکل ساز می شود. علاوه بر این تجهیزات این آسیاب ها اغلب پیچیده و سخت هستند و مهارت نیروهای متخصص در این زمینه کم می باشد. از این رو مشکلات دوچندان خواهند شد.
  • هزینه ابتدایی خرید برای یک آسیاب قهوه ایرانی با کیفیت نسبت به خارجی بسیار کمتر است. زیرا معیار ارزش گذاری آسیاب های قهوه خارجی بر اساس دلار است و نوسانات دلار در ایران بسیار ناپایدار و گران می باشد.

با توجه به این موارد پیشنهاد ما انتخاب آسیاب های صنعتی قهوه ایرانی است که بتواند همه جوانب را به صورت یکجا داشته باشد و شما را از هزینه های بیشتر در آینده دور نگه دارد.

منبع: https://dolatnews.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a2%d8%b3%db%8c%d8%a7%d8%a8-%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa%db%8c-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%da%86%d9%86/

 

۰ ۰

کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور کم

کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور کم

 

4 گام اصلی برای راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام

اول از همه باید بگویم که هنوز برای شروع کار با اینستاگرام دیر نیست و ارزشش را دارد، حتی اگر شکست خوردید، آن را امتحان کنید. اگرچه یک میلیارد کاربر اینستاگرام تنها تعداد انگشت شماری از قدرت اپلیکیشن را نشان می دهند، اما افراد بازاری هنوز در بازار به دنبال جذب مشتریان بیشتر هستند.

 

این امر در اینستاگرام به راحتی امکان پذیر است. از آنجایی که اینستاگرام به ارائه آپشن های جدید و خاص در زمینه کسب‌وکار فعالیت دارد، ممکن است هرگز زمانی بهتر از اکنون برای آغاز و ساخت یک حساب کاربری در این پلتفرم وجود نداشته باشد. این پلتفرم مختص برند خاصی نیست و هرکسی می تواند از آن استفاده کند و این مهم ترین امتیاز استفاده از اینستاگرام است.  از طریق افزایش فالوور و یا استفاده از پنل فالوور میتوانید به رشد بالایی دست پیدا کنید.

اگر شما صاحب یک فروشگاه مجازی و آنلاین هستید و یا یک بیزینس بزرگ در اینستاگرام دارید، برای موفق شدن در این پلتفرم همواره باید با موانع پیش رو آن آشنا باشید. حالا باید دانست که چگونه از اینستاگرام برای کسب درآمد استفاده کنیم؟ در ابتدای کار، استفاده از اینستاگرام برای درآمدزایی بسیار سخت و پراسترس می باشد. شما برای داشتن یک کسب و کار موفق باید همواره صبور و فعال عمل کنید.

شاید اولین سوالی که به ذهن شما می رسد این باشد؛ چه پستی در پیج خود قرار دهم؟ بعد از گذشت مدتی با خود فکر می کنید چرا دیگران پست های من را لایک نمی کنند؟ باید بدانید در ابتدای کار این نگرش برای تمامی صاحبان حساب به وجود می آید. اما نترسید زیرا به علت آپدیت های زیاد اینستاگرام، راه های جذب فالوور و مشتری از قبل آسانتر شده است. اما باید بدانید که همه چیز به استراتژی شما بستگی دارد.

در این مقاله نه تنها نکاتی اساسی در مورد نحوه شروع استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار به شما ارائه کرده ایم، بلکه راه هایی برای جذب فالوورهای بیشتری که پست های اینستاگرام شما را دنبال می کنند را نیز در اختیار شما قرار می دهیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

پروفایل خود را کامل کنید.

حتما این نکته را در نظر داشته باشید، تا زمانیکه شما این قسمت را کامل نکنید قادر نخواهید بود در اینستاگرام فعالیت کنید. اگرچه روش خاصی برای نوشتن بهترین پروفایل اینستاگرام وجود ندارد. این نکات برای بهترین راه برای نمایش نمایه شما مفید خواهد بود.

 

  • عکس پروفایل: بهتر است از لوگوی شرکت خود به عنوان عکس نمایه استفاده کنید تا مردم بتوانند به راحتی برند شما را شناسایی کنند.
  • نام صفحه کاربری: نامی را انتخاب کنید که شامل هویت تجاری شما برای پروفایل های اجتماعی شرکت شما باشد.
  • نام کاربری: این نام باید شامل برند شما باشد. توجه داشته باشید که هنگام نوشتن نام کاربری نباید بین حروف فاصله وجود داشته باشد.
  • وب سایت: فقط روی یک URL می توان در صفحه اینستاگرام شما کلیک کرد. اکثر شرکت ها وب سایت خود را در این قسمت یا لینک آخرین صفحه ای که در آن پیشنهاد ویژه دارند وارد می کنند.
  • بیوگرافی: اینجاست که توجه سایر کاربران را به خود جلب می کنید. در این بخش، می توانید توضیح دهید که کسب و کار شما چیست، شما در این قسمت می توانید وب سایت خود را تبلیغ کنید، یا اهداف پیج خود را در این قسمت قرار دهید.

 

به خاطر داشته باشید که هنگام ایجاد پروفایل خود فضای زیادی برای خلاقیت خواهید داشت.

تبدیل حساب کاربری خود به یک حساب بیزینسی فعال در اینستاگرام یک حرکت هوشمندانه به حساب می آید، به خصوص اگر شما دارای یک موقعیت فیزیکی برای کسب و کار خود باشید. نمایه های کسب و کار نمایه هایی هستند که هم اطلاعات خاصی اعم از شماره تماس، آدرس را می توانید در اختیار مشتریان خود قرار دهید تا در صورت نیاز آنها بتوانند با شما در ارتباط باشند.

 

فالوورهای هدف خود را پیدا کنید.

 در اینستاگرام کاربران زیادی مشغول به فعالیت می باشند. با وجود این کاربران احتمالاً ماندن در این پلتفرم نبرد سختی برای شما خواهد بود. واقعیت: برای موفقیت به میلیون ها فالوور در اینستاگرام نیاز ندارید. به جای اینکه نگران داشتن فالوورهای زیاد باشید، ذهنیت «قبیله ای» را برای صفحه تجاری اینستاگرام خود انتخاب کنید.

 

از افراد کمی شروع کنید. سعی کنید با مردم ارتباط برقرار کنید. با آنها بصورت تک به تک به تعامل بپردازید. به طور کلی سعی کنید خودتان از تعداد کمی افراد شروع به جمع آوری تعداد بیشتری فالوور بکنید.

اشتباه نکنید: اینستاگرام پلتفرمی نیست که اگر آن را بسازید، مشتریان شما به سراغ شما بیایند. در اینستاگرام شرکت های بزرگ یا کوچک باید نه تنها روی صفحاتی که به آنها علاقه دارند، بلکه روی صفحاتی که عضوی از مخاطبان خود هستند نیز باید تمرکز کنند.

و اما چطور باید این کار را بکنیم؟ کجا می توانیم مخاطبان خود را پیدا کنیم؟

  • استفاده از هشتگ ها

هشتگ ها عموما در اینستاگرام به عنوان یک موتور جستجو برای یافتن فالوورها و برندها عمل می کنند. این چرخه ها هم برای مصرف کنندگان و هم برای صاحبان مشاغل کار می کنند. تکرار می کنم، مخاطب خاص خود را هدف قرار دهید.

به عنوان مثال، هشتگ beauty# یک هشتگ بسیار بزرگ است که صدها میلیون پست در آن قرار دارند. یک برند لوازم آرایشی به جای انتخاب هشتگ های شلوغ، می تواند مشتریان خود را در میان هشتگ های تخصصی تر و کم جمعیت تر پیدا کند.

برای انجام اینکار می توانید از پنل اینستاگرام mrfollower نیز استفاده کنید. در این پنل می توانید با استفاده از فالوورهای فعال و واقعی به کسب و کار خود رونق ببخشید.

مدیریت فعالیت در اینستاگرام

راه اندازی اینستاگرام یک فعالیت تمام وقت برای کسب و کار شما نیست. محاسبه بازدهی در دیگر رسانه های اجتماعی با اینستاگرام با هم تفاوتی ندارد.

 

  • سعی کنید حتما پست ها را لایک کنید.
  • به نظرات پاسخ دهید.
  • کاربران هدف خود را دنبال کنید.

 

با انجام مراحل بالا و همچنین ایجاد یک تقویم دقیق محتوایی، مطمئناً کار شما آسانتر می شود و در زمان شما نیز صرفه جویی می شود. شما باید درک روشنی از زمان ارسال پست در این پلتفرم داشته باشید. گذاشتن محتوا در زمانی که فالوورهای شما آنلاین هستند، تعامل را به حداکثر می‌رساند. به علاوه، با داشتن یک برنامه ریزی عالی، دیگر در طول 24 ساعت روز تمام وقت خود را به اینستاگرام اختصاص ندهید.

داستان سرایی کنید.

یکی از بهترین راه های جذب و ماندگاری فالوورها نوشتن داستان در کپشن و یا استوری می باشد. شما می توانید از طریق انتشار محتوا و عکس های خود یک داستان جالب برای کاربران خود بسازید. با جلب نظر مخاطبان می توانید تعامل بالاتری را نیز کسب کنید.

البته در این بین هستند مجموعه هایی که به خدمات دهی به افراد شاغل در حوزه اینستاگرام میپردازند که میتوان به 3 مجموعه زیر اشاره کرد.

https://peakerr.com/

https://nicesmmpanel.com/

https://justanotherpanel.com/

https://barkatbhaitown.blogspot.com/2022/09/a-varied-of-ideas-for-social-media.html

https://sites.google.com/view/a-varied-of-ideas-for-social/home

http://offpageseo2000.weebly.com/3/a-varied-of-ideas-for-social-media-marketing-around-the-nation-are-here

https://medium.com/@narif67241/a-varied-of-ideas-for-social-media-marketing-around-the-nation-are-here-949abe35d5a?postPublishedType=initial

https://seo441810591.wordpress.com/2022/09/05/great-advice-on-how-to-manage-your-social-media-marketing-plan/

https://www.liveinternet.ru/users/faheemkhatri4/post494768939/

https://www.evernote.com/shard/s356/sh/04e9ffb4-1e6f-dd1d-4eaa-5347c5e51a3a/1e97efb3d83d5814383c500fa81605b8

https://app.box.com/s/ebkgy4k4sehyva7lt7a05g7g9ol7edqt

https://telegra.ph/How-To-Successfully-Implement-A-Social-Media-Marketing-Plan-09-05

https://diigo.com/0pv5ll

https://site-5606536-8612-8917.mystrikingly.com/blog/helpful-tips-about-social-media-marketing-that-simple-to-follow

https://www.pearltrees.com/daxid609/articles-only/id55449374/item461857755

https://successful-desert-bca.notion.site/Helpful-Tips-About-Social-Media-Marketing-That-Simple-To-Follow-890b62e457a441eeab901e8479d5d8b1

https://www.merchantcircle.com/blogs/faheem-new-york-ny/2022/9/Make-A-Social-Media-Marketing-Splash-Through-These-Great-Ideas/2300372

۰ ۰

ماسک ورقه‌ ای

ماسک ورقه‌ ای

بسیاری از افراد جامعه به ویژه خانم‌ها، برای محافظت از پوست خود و همچنین آبرسانی، از انواع ماسک ورقه ‌ای استفاده می‌کنند. انتخاب این شیوه برای پاکسازی صورت، از گذشته‌های دور مرسوم بوده ولی این ماسک‌ها را باید محصول تازه برند‌های آرایشی و بهداشتی دانست.

a1_37a4.jpg

این محصول منحصر به فرد برند‌های آرایشی، مواد مغذی را خیلی راحت به پوست صورت رسانده و در نهایت زیبایی را به افراد هدیه خواهد داد. استفاده از این محصول، با سختی همراه نبوده و همچنین هیچ نوع آسیبی به پوست صورت وارد نخواهد کرد.

ضرورت استفاده از ماسک‌های ورقه‌ای و دلیل آن

در صورت استفاده از انواع ماسک‌های ورقه‌ای، مطمئنا فرد مصرف‌کننده وارد یک دنیای دیگری خواهد شد. این محصولات لطافت، زیبایی، روشنی و رطوبت را به پوست صورت هدیه خواهند داد. با توجه به مزیت‌های بسیار آن، برای خرید ماسک ورقه ‌ای باید عجله کرد. ماسک‌های ورقه‌ای انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان را به پوست صورت انتقال داده و همچنین تاثیر مثبتی بر جوان‌سازی پوست دارند.

برند‌های تولید‌کننده نوع ورقه‌ای ماسک‌ها، این محصول پر کاربرد را در انواع مختلف و با کارکرد‌های متنوع تولید کرده‌اند. البته بیش‌تر این محصولات کاربرد‌هایی مانند کنترل‌کننده جوش‌های صورت، مرطوب‌کننده پوست، روشن‌کننده و درمان منافذ پوست دارند.

عوامل موثر بر محاسبه قیمت ماسک

برند‌های تولید‌کننده لوازم و آرایشی بهداشتی در سراسر دنیا، ماسک‌های ورقه‌ای متنوعی را تولید و روانه بازار کرده‌اند. قیمت ماسک ورقه ‌ای نسبت به کارایی موثر آن بر پوست صورت، ارزان است. اما از اصلی‌ترین و مهم‌ترین عواملی که در تعیین قیمت ماسک‌های صورت، موثر هستند:

  • عملکرد و کارایی
  • شرایط آب و هوایی
  • برند
  • نوع ماسک
  • میزان عرضه و تقاضا ماسک

آشنایی با ماسک ورقه‌ ای کره‌ ای و انواع آن

برای اولین بار کره‌ای‌ها بودند که استفاده از ماسک را بر روی پوست صورت به‌کار گرفتند. خانم‌های کره‌ای در بیش‌تر ساعات روز، ماسک‌های ورقه‌ای بر روی پوست صورت خود دارند؛ زیرا با این کار به‌دنبال زیبایی هستند. آن‌ها برای جوان‌سازی پوست صورت خود، از انواع میوه‌ها یا گیاهان برای تولید این محصول سود برده‌اند.

قدرت جذب ماسک ورقه‌ ای کره ‌ای، بسیار زیاد بوده و البته این مزیت، به دلیل مواد استفاده شده در پارچه آن است. در این مدل ماسک صورت، سرم یا محلول استفاده شده در آن خیلی راحت به پوست نفوذ خواهد کرد. ماسک‌های ورقه‌ای کره‌ای، برای اینکه سرم یا ماده محلول بهتر به پوست صورت نفوذ کند؛ از ? لایه تشکیل شده‌است.

از انواع ماسک‌های ورقه‌ای صورت کره‌ای، عبارت هستند از:

ماسک فویل

بهترین نوع ماسک صورت کره‌ای، ماسک فویل است؛ زیرا لایه بیرونی آن، از تبخیر شدن رطوبت پوست جلوگیری خواهد کرد. البته در آستر این مدل ماسک، از متریال پنبه استفاده شده‌است.

هیدروژل

هنگام لایه‌برداری پوست صورت، از ماسک‌های ورقه‌ای هیدروژل استفاده خواهد شد؛ زیرا این نوع از ماسک، مناسب این کار است.

CUPRA

کارایی و عملکرد این محصول، مانند ماسک پنبه‌ای است؛ البته تنها تفاوتی میان این دو ماسک صورت ورقه‌ای، شفاف‌تر بودن ماسک CUPRA خواهد بود.

میکروفیبر

ماسک‌های میکروفیبر، از ضخامت بیشتری نسبت به ماسک‌های پنبه‌ای برخوردار هستند. از مزیت‌های این محصول، می‌توان به سازگاری آن با محیط زیست و پوست صورت اشاره نمود.

ماسک زغال چوب

در این نوع از ماسک صورت ورقه‌ای کره‌ای، پودر زغال را به شکل فشرده شده به کار گرفته‌اند. مهم‌ترین مزیت استفاده از این محصول، پاک‌سازی پوست از تمام ناخالصی‌هاست.

ماسک پنبه‌ای

یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از این مدل ماسک صورت، قدرت جذب بالای آن است. البته این محصول کره‌ای سبک، سفیدرنگ و صاف بوده و مانند پارچه ابریشم، نرم و لطیف است.

بیو سلولز

ماسک بیوسلولز، از قدرت چسبندگی بسیار بالایی روی پوست صورت برخوردار است. به همین دلیل، اثر‌گذاری آن روی پوست بسیار خواهد بود.

خرید ماسک ورقه ‌ای و انواع آن

استفاده از ماسک‌های صورت و خرید آن، به دلایل بسیاری زیادی توصیه شده است؛ زیرا افراد در صورت استفاده از این محصول پرکاربرد، زیبایی و شادابی را برای پوست صورت خود به ارمغان خواهند آورد. عالی‌ترین راهکار برای باز گرداندن سلامتی، استفاده از این محصول است.

 

متخصصان پوست برای استفاده و خرید ماسک‌های صورت، دلایلی بی‌شماری در نظر گرفته‌اند:

  1. آبرسانی قوی
  2. روشن‌کنندگی
  3. کلاژن‌سازی پوست
  4. لیفت پوست صورت
  5. ضدلک و جوش

معرفی ماسک‌های ورقه‌ای پرطرفدار و خواص آن

آستر ماسک صورت ورقه‌ای، آغشته به مواد سرم‌مانندی بوده و شکل ظاهری آن دایره‌ای یا بیضی است. ماسک‌های ورقه‌ای از مزیت‌های بسیاری مانند جوان‌سازی یا آبرسانی پوست صورت برخوردار هستند. در میان انواع ماسک‌های صورت، بسیاری از آن‌ها طرفداران خاص دارند؛ از اصلی‌ترین آن‌ها، شامل لیست زیر هستند:

ماسک ورقه‌ای آووکادو

در صورت استفاده از ماسک ورقه ‌ای آووکادو، شادابی به پوست صورت برگشته و جای جوش‌های قدیمی نیز، با گذشت زمان از بین خواهد رفت. از دیگر مزیت‌های استفاده از این ماسک، می‌توان به روشن‌کنندگی و مرطوب‌کنندگی بالایی آن در کنار آبرسانی قوی اشاره کرد.

ماسک ورقه‌ای هیالورونیک اسید

این محصول را، باید لایه بردار ضعیفی دانست. در صورت استفاده از ماسک هیالورونیک اسید، پوست صورت از شر چین و چروک‌ در کنار تیرگی‌ها راحت خواهد شد. با استفاده از این ماسک صورت ورقه‌ای پرطرفدار، به روشن شدن پوست کمک خواهد شد.

ماسک ورقه‌ای ویتامین سی

اصلی‌ترین مزیت استفاده از ماسک صورت ویتامین سی، روشن‌کنندگی پوست است. برای از بین بردن لک‌های صورت و کلاژن‌سازی نیز، بسیار تاثیر‌گذار خواهد بود.

ماسک ورقه‌ای انار

با استفاده از این نوع ماسک، پوست صورت صاف و روشن خواهد شد. ماسک انار یک آبرسان قوی، برای پوست بوده و در رفع خشکی آن، بسیار موثر است.

ماسک ورقه‌ای عسل

ماسک صورت عسل، جوانی را به پوست باز خواهد گرداند. از مزیت‌های استفاده از ماسک عسل، تامین مواد مغذی و پاک‌سازی پوست خواهد بود.

استفاده از ماسک ورقه ‌ای ساده‌ترین و بهترین روش برای زیبا‌سازی، شادابی و تقویت پوست صورت است. بنابراین برای داشتن پوستی شفاف، زیبا و شاداب حتما از ماسک صورت ورقه‌ای استفاده کرده و آثار پیری مانند چین و چروک، را از بین ببرید. در صورت علاقه به استفاده از این محصول منحصر به فرد پوست و خرید ماسک ورقه ‌ای به اسکین بازار مراجعه کنید. در این سایت انواع ماسک‌های ورقه‌ای صورت، با کیفیت بسیار بالایی برای خرید و انتخاب موجود است.

 

منبع  اکونا پرس

۰ ۰

نکات مهم در خرید کابینت MDF از کابینت بازار

نکات مهم در خرید کابینت MDF از کابینت بازار

 می توان گفت که امروزه کابینت ام دی اف از رایج ترین و پرطرفدارترین کابینت های آشپزخانه به شمار می رود. همان طور که می دانید انتخاب کابینت آشپزخانه همواره یکی از مهمترین انتخاب ها در طراحی دکوراسیون آشپزخانه محسوب می شود. کابینت های ام دی اف دارای طراحی های منحصر به فرد و کیفیت و جنسی متفاوت می باشند. برای اطلاع از طرح های جدید، قیمت و... کابینت های ام دی اف می توانید به وبسایت کابینت بازار مراجعه کنید. قبل از خرید کابینت ام دی اف مناسب برای آشپزخانه خود باید نکاتی را در نظر گرفت که در ادامه مقاله به برخی از آن ها می پردازیم.

کابینت ام دی اف

در طراحی کابینت ام دی اف از متریالی به نام ام دی اف استفاده می کنند. جنس ام دی اف به کار برده شده در کابینت ام دی اف از دو بخش مغز ام دی اف و روکش می باشد. کابینت ام دی اف دارای طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی می باشد به همین خاطر به یکی از محبوب ترین انواع کابینت ها تبدیل شده است. در تولید کابینت های ام دی اف برای اتصال الیاف چوب از رزین استفاده می شود، به همین خاطر این نوع کابینت در برابر جوندگان و آفاتی از این دسته مقاومت بسیاری دارند.

نکاتی مهم در رابطه با خرید کابینت ام دی اف

همان طور که می دانید قبل از خرید کابینت ام دی اف باید نکاتی را در نظر داشته باشید
1.    جنس ام دی اف به کار برده شده در ساخت کابینت ها
2.    انتخاب مدل دلخواه کابینت ام دی اف
3.    طرح و رنگ کابینت ام دی اف
4.    ابعاد و اندازه کابینت ام دی اف
5.    قیمت کابینت ام دی اف
6.    انتخاب سازنده و یا طراح کابینت ام دی اف
هر کدام از موارد بالا اهمیت بسیار فراوانی در خرید و یا ساخت یک کابینت ام دی اف با کیفیت و مناسب دارند. کابینت بازار می تواند شما را در انتخاب و خرید انواع کابینت های آشپزخانه به ویژه کابینت ام دی اف راهنمایی کند. به منظور خرید و سفارش انواع کابینت آشپزخانه می توانید به آدرس اینترنتی www.cabinetbazar.ir مراجعه کنید.

جنس ام دی اف به کار برده شده در ساخت کابینت ام دی اف

یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید و یا سفارش یک کابینت ام دی اف باید به آن توجه داشته باشید جنس ام دی اف به کار برده شده در آن است. می توان گفت که ام دی اف نوعی چوب فشرده شده است که دارای چگالی متوسطی می باشد. یکی از ویژگی های ام دی اف خوب و مناسب، مقاومت آن در برابر نفوذ آب و رطوبت است. به طور معمول قسمت هایی مانند اطراف سینک ظرفشویی و گاز در معرض آب و چربی می باشند به همین خاطر جنس ام دی اف به کار برده شده در ساخت کابینت های اطراف آن ها بای به گونه ای باشد که از نفوذ آب و چربی به ام دی اف جلوگیری کند.

انتخاب مدل دلخواه کابینت ام دی اف

 انتخاب مدل دلخواه کابینت به عوامل مختلفی بستگی دارد. کابینت ام دی اف دارای تنوع بالایی در طرح و رنگ می باشد به همین خاطر در انتخاب رنگ و طرح آن دچار مشکل نخواهید شد. خوشبختانه در طی سال های اخیر پیشرفت های چشمگیری در زمینه ساخت و طراحی کابینت ام دی اف صورت گرفته است. پیشرفت های ایجاد شده در زمینه ساخت کابینت موجب ایجاد انواع مختلفی از کابینت های ام دی اف از جمله کابینت ممبران، کابینت های گلاس و کابینت پی وی سی شده است.

طرح و رنگ کابینت ام دی اف

انتخاب طرح و رنگ کابینت اغلب اوقات به سلیقه خود فرد بستگی دارد. خوشبختانه امروزه در طراحی کابینت ام دی اف از رنگ ها و طرح های بسیار متنوعی استفاده می شود. به عنوان نمونه هایی از طرح نمای کابینت ام دی اف می توان به کابینت های با روکش چوب، مات و یا ملامینه اشاره کرد.

ابعاد و اندازه کابینت ام دی اف

در هنگام خرید کابینت ام دی اف باید به ابعاد و اندازه آشپزخانه خود بسیار دقت داشته باشید و کابینت ها را دقیقا متناسب با همان ابعاد و اندازه خریداری و یا سفارش کنید.

قیمت کابینت ام دی اف

قیمت یک کالا همواره یکی از فاکتورهای بسیار مهم در خرید به شمار می رود. قیمت کابینت ام دی اف معمولا به عوامل بسیاری بستگی دارد. می توان گفت که برخی عوامل تاثیر گذار بر قیمت کابینت ام دی اف عبارتند از:
•    روکش استفاده شده در ساخت کابینت
•    تعداد کمد ها و کشو های تعبیه شده
•    جنس ام دی اف به کار برده شده ( ام دی اف های خارجی گران تر از نمونه های داخلی می باشد)
•    یراق آلات و سایر جزئیات به کار برده شده بر روی کابینت مانند منبت کاری ها و قفسه های فانتزی تعبیه شده در داخل آن

انتخاب سازنده و یا طراح کابینت ام دی اف

آخرین و مهم ترین نکته که در هنگام خرید کابینت ام دی اف باید به آن توجه کرد انتخاب سازنده و یا طراح آن است. یک طراح و سازنده مجرب و کاربلد معمولا کار خود را به بهترین نحو انجام داده و محصولی زیبا و منحصر به فرد را به مشتریان خود تحویل می دهد. کابینت بازار یکی از طراحان و تولیدکنندگان انواع کابینت ام دی اف در سراسر ایران است که با داشتن گروهی مجرب و ماهر از طراحان حرفه ای و همچنین با در اختیار داشتن مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و ابزارآلات ساخت و طراحی کابینت ام دی اف، توانسته است گام بزرگی در زمینه ساخت و طراحی کابینت ام دی اف بردارد.

منبع: آگهی سازه

 

۰ ۰

تفاوت کابینت ام دی اف و های گلاس

تفاوت کابینت ام دی اف و های گلاس

هر فردی دوست دارد تمام متریال های بکار برده شده و همچنین دکوراسیون داخلی منزل به بهترین نحو ممکن باشید و زیبایی خانه را چند برابر کند. یکی از وسایلی که بسیار در زیبا جلوه دادن خانه موثر است، طراحی کابینت آشپزخانه مدرن است. کابینت های در انواع مختلفی وجود دارند که دو نوع از آنها کابینت ام دی اف و کابینت های گلاس است‌.

 

ام دی اف جزء فراورده های چوبی محسوب می شود‌. در حقیقت ام دی اف نوعی تخته فیبر است که آن را با استفاده از مواد متنوع روکش می کنند.

بدنه کابینت ام دی اف از ورقه های ام دی اف تشکیل شده است. به دلیل اینکه روکش این نوع کابینت ها از جنس ملامین است در برابر رطوبت بسیار مقاومت نشان می دهد‌. مغزی ورقه های فیبری از جنس ام دی اف خام است.

ورقه های ام دی اف از تنوع رنگ بالایی برخوردار است. کیفیت این نوع کابینت مدرن بسته به متریال های استفاده شده در کارخانه برای تولید و ساخت آن متفاوت است.

کابینت ام دی اف را می توان جزء دسته کابینت های اقتصادی قرار دارد و قیمت آن نیز از کابینت های های گلاس مناسب تر است.

 

کابینت آشپزخانه های گلاس

کابینت های گلاس یکی دیگر از کابینت مدرن است که امروزه طرفداران زیادی نیز دارد. بدنه این نوع کابینت از جنس ورقه های گلاس ساخته می شود. ظاهر زیبا و براق و همچون شیشه این نوع کابینت سبب شده است توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند‌. قیمت کابینت مدرن های گلاس کمی بالاتر از قیمت کابینت ام دی اف است.

در واقع های گلاس متریالی مانند ام دی اف است که لایه بیرونی آن متفاوت با ام دی اف بوده و از جنس پلکسی گلاس است.

لایه پلکسی گلاس ضد آب است و قسمت جلویی کابینت که در معرض دید است بهره مند از این نوع لایه است‌‌‌. در قسمت های دیگر این نوع کابینت از جنس های معمولی تری استفاده می شود.

لایه بیرونی های گلاس دارای تنوع رنگ و طرح بسیار زیادی است‌‌. به دلیل اینکه مغزی های گلاس از جنس ام دی اف است ممکن است در برابر رطوبت مخصوصا قسمت هایی که از جنس معمولی تر استفاده شده، دچار آسیب دیدگی شود.

مقایسه مزایا و معایب کابینت های گلاس و کابینت ام دی اف

هر کدام از کابینت مدرن ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. کابینت ام دی اف دارای قیمت مناسبی تری نسبت به کابینت های گلاس است. ام دی اف در موارد بسیاری کاربرد دارد به طوری که امروزه تقریبا در بیشتر خانه ها دیده می شوند.

کابینت های گلاس بسیار امروزی و شیک تر است و باعث می شود آشپزخانه جلوه خاصی به خود بگیرد. معمولا افرادی که مشکل مالی ندارند در پی ساخت کابینت های گلاس و سفارش آن برای خانه خود هستند. های گلاس همچنین از مقاومت بالایی برخوردار است اما نسبت به کابینت ام دی اف حساس تر بوده و دچار خط و خش می شود.

کابینت ام دی اف فاقد درخشندگی است در حالیکه کابینت مدرن هایگلاس بسیار سطحی براق و درخشان دارد. در کابینت مدرن های گلاس لبه های تیز و برنده وجود دارد اما کابینت آشپزخانه مدرن جنس ام دی اف تیز و برنده نیست.

مقاومت و دوام کابینت مدرن های گلاس از ام دی اف بیشتر بوده ولی در مقابل کابینت های گلاس بسیار لکه پذیر تر از کابینت مدرن آشپزخانه ام دی اف است.

قیمت کابینت ام دی اف و های گلاس

قیمت کابینت ام دی اف و های گلاس به فاکتور های مختلفی بستگی دارد. یکی از این فاکتورها نوع متریال بکار برده شده در ساخت کابینت است. هر چقدر کیفیت متریال های استفاده شده در پروسه تولید کابینت آشپزخانه مدرن بیشتر باشد، قیمت کابینت نیز بیشتر است.

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت کابینت مدرن ابعاد و تعداد کابینت ها است. هر چقدر متراژ آشپزخانه بیشتر باشد، در نتیجه ورقه های بیشتری برای ساخت کابینت استفاده می شود و مستقیما روی قیمت کابینت تاثیر می گذارد‌.

 

مشخصات یک کابینت خوب و مرغوب

کابینت مدرن خوب و با کیفیت باید از مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار برخوردار باشد. همچنین به دلیل اینکه کابینت آشپزخانه مدام در معرض خیس شدن است، باید تا حد امکان ضد آب باشد و روکش رویی آن از نفوذ آب به بخش های داخلی کابینت جلوگیری کند.

کابینت باید سطح صاف و براقی داشته باشد تا دچار لکه زدگی نشود. همچنین یک کابینت خوب باید بزرگ باشد به طوری که تمام وسایل در آن به خوبی جا شود.

سازا دیزاین یک تیم حرفه ای است که در راستای کابینت سازی فعالیت چند ساله دارد. سازا دیزاین با بهترین متریال های روز دنیا و با مناسب ترین قیمت کابینت های خوب و مرغوب را آماده می کند. برای سفارش کابینت مدرن در ابعاد مختلف و طرح های متفاوت به کابینت بازار مراجعه کنید.

منبع: سیاره آی تی

 

۰ ۰

چگونه ادعای شهرت کنیم

اصطلاح «حسن نیت» که در گذشته به عنوان حق تجارت بین تجار و بازاریان شناخته می شد، حقی است که قانونگذار برای مستأجران اماکن تجاری وضع کرده است. طبق قانون سرقفلی با اجاره ماهانه متفاوت است و تقاضای سرقفلی شرایط و ضوابط خاصی دارد. قبل از بررسی شرایط ادعای سرقفلی، ضروری است ابتدا با انواع سرقفلی آشنا شویم.

1. سرقفلی واقعی: سرقفلی واقعی زمانی تعیین می شود که ملک تجاری تأسیس شود و مالک بدون توجه به نوع تجارت، حق سرقفلی را به مستأجر اختصاص دهد. این نوع سرقفلی با تسهیلات ملک تجاری همراه بوده و مبلغ واقعی سرقفلی در مدت اجاره از مستاجر دریافت خواهد شد.

2. سرقفلی فرضی: این نوع سرقفلی در واقع حق کسب و پیشه است که در نهایت موجب شهرت و افزایش اعتبار برای اموال تجاری می شود. لازم به ذکر است که حق سرقفلی مجازی در قانون موجر و مستاجر مصوب 1355 مشخص نشده است.

3. انتقال سرقفلی با سند ساده: این نوع انتقال سرقفلی در بین دلالان بسیار متداول است و قرارداد اجاره بین مالک و مستاجر به صورت دستی تنظیم و یا به صورت چاپی در شرکت ها ارائه می شود.

https://bit.ly/3iaUTyE

4. انتقال سرقفلی با سند رسمی: این نوع انتقال سرقفلی بین صاحب اماکن تجاری و مستاجر رسما و در دفترخانه اسناد رسمی صورت می گیرد. طبق این سند رسمی، در صورت ادعای حسن نیت مستاجر، انتقال سرقفلی رسما انجام می شود.

5. چگونه ادعای شهرت کنیم

6. برای مطالبه سرقفلی طبق قانون روابط موجر و مستاجر مصوب 1376 به این موضوع رسیدگی می شود. به این ترتیب اگر موجر با حکم تخلیه اقدام به تخلیه ملک کند در این صورت اگر مستاجر بخواهد سرقفلی داشته باشد. می تواند در زمان ارائه دادخواست تخلیه یا پس از آن از صاحبخانه درخواست سرقفلی کند. . در این صورت در جلسه دادگاه میزان سرقفلی به نرخ روز محاسبه می شود و مالک موظف به پرداخت این مبلغ می باشد. در این دعاوی مستاجر خواهان و مالک ملک مدعی علیه است.

7. شرایط دعوی و دعاوی حسن نیت

8. عقد مبتنی بر حق سرقفلی مبتنی بر رضایت مستأجر و صاحب مال است. سرقفلی مربوط به اجاره املاک تجاری است و هیچکس نمی تواند برای املاک مسکونی و اداری سرقفلی در نظر بگیرد. شرایط اقامه دعوی و مطالبه سرقفلی به شرح زیر است:

 

https://faheemkhatri.blogspot.com/2022/11/blog-post_11.html

https://sites.google.com/view/asfuh-gyie-gdfgi-fok-gifh-goe/home

https://faheemkhatri4.weebly.com/home/9035552

https://medium.com/@narif67241/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82%DB%8C%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF-fe5ba7326776

https://iqqstczuxp.wordpress.com/2022/11/12/%d9%88%da%a9%db%8c%d9%84%d8%ad%d9%82%d9%88%d9%82%db%8c%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%b4%d9%87%d8%af/

https://www.liveinternet.ru/users/faheemkhatri4/post496345983/

https://www.evernote.com/shard/s356/sh/756cd2ff-52d2-f82f-12aa-5447e12129df/0ee76207d291100d9f161c65e9a0092b

https://app.box.com/s/o3g70hyocwsry5nwc0n1ghp476p1pc3b

https://telegra.ph/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF-11-12

https://diigo.com/0qnahg

https://site-5606536-8612-8917.mystrikingly.com/blog/1a9646b90c2

https://www.pearltrees.com/lebocod6/item482261272

https://successful-desert-bca.notion.site/bb2b2f6c043d43559f23915c1143f577

https://www.merchantcircle.com/blogs/faheem-new-york-ny/2022/11/-/2340535

https://penzu.com/p/d16c731b

https://writeupcafe.com/%d9%88%da%a9%db%8c%d9%84-%d9%85%d8%b4%d9%87%d8%af/

https://all4webs.com/faheemkhatri4/ufgulg.htm?13856=51638

 

۰ ۰