هزينه SEO چقدر است؟

هزينه SEO چقدر است؟

سئو ، دانش فعلي است و دائماً تغيير مي كند. در اين منطقه جذاب و چالش برانگيز ، ما با سوالات و ابهامات زيادي روبرو هستيم كه پاسخ دادن به آنها دشوار است. اما در ميان همه اين س questionsالات ، پاسخ دادن به آن دشوارترين است؛ "هزينه يك پروژه SEO چقدر است؟"

 

در دنياي اقتصاد و بازاريابي روشهاي مختلفي براي تعيين قيمت محصولات و خدمات وجود دارد كه در شرايط خاص هر يك ممكن است بهترين انتخاب براي تجارت شما باشد. بيشتر اين روش ها نمي توانند در زمينه سئو استفاده شوند ، زيرا يك عامل عملي به نام "ميزان موفقيت" همه معادلات را نقض مي كند.

ما در وبسايت seoedu سعي داريم تا تمامي مباحث و مطالب مربوط به حوزه سئو را به شما اطلاع رساني كنيم.

از نظر بسياري از متخصصان و كارفرمايان ، موفقيت آنقدر مهم است كه حتي صحبت در مورد چگونگي انجام سئو نيز دور از ذهن است. به دليل سالها فعاليت جدي در زمينه سئو و ارائه خدمات حرفه اي در مشاوره و پياده سازي ، ما بارها و بارها با شرايط مشابهي روبرو شده ايم و البته هنوز هم قادر به ارائه پاسخي دقيق و منحصر به فرد براي قيمت گذاري خدمات سئو نيستيم! مي دانم عجيب است اما واقعيت دارد.

 

در اين مقاله قصد داريم با نگاهي به ادبيات عمومي در ايران و بررسي معايب و مزاياي هر يك ، مدل هاي مختلف قيمت گذاري را به شما معرفي كنيم.

 چرا قيمت گذاري خطرناك است؟

موفقيت يك پروژه سئو به دستيابي به يك رتبه بالا با يك يا چند كلمه بستگي دارد! براي اينكه بتوانيم خود را از نظر ارزشمند (بسيار رقابتي و طلبكارانه) تثبيت كنيم ، ابتدا بايد تجارت خود را به طيف گسترده اي از اصطلاحات و مفاهيم مربوط به تجارت خود گسترش دهيم. در غير اين صورت ، حتي اگر به موقعيت مطلوب برسيم ، دوام و پايداري آن بسيار كوتاه خواهد بود.

درمورد سايت هاي آموزش سئو مي توان به سايت هايي مثل seoedu، وبسيما، نيوسئو، نوين، طاهري فرد كه جزو بهترين سايت هاي حوزه سئو هستند اشاره كرد.

در اين مدل قيمت گذاري ، متخصص سئو معمولاً تمام توجه خود را معطوف اين عبارات مي كند. در نتيجه؛ با تأكيد بر پيوندهاي خارجي و عدم تمركز بر توليد محتواي ارزشمند ، خواهيم ديد كه چگونه سايت به سرعت به كلمات كليدي هدفمند تبديل مي شود ، اما هرچه در اين مسير حركت مي كنيم ، خطر تحريم هاي گوگل و از دست دادن موقعيت ناگهاني افزايش مي يابد.

صداقت براي رسيدن به اهداف فدا مي شود!

در برخي موارد ، مشاهده مي شود كه متخصص سئو يا شركت ارائه دهنده خدمات ، به دليل عدم پيش بيني دقيق رشد بالقوه (حتي با استفاده از اصول SEO) ، تعهد خود را براي افزايش ترافيك انجام نمي دهد. در نتيجه ، براي دستيابي به اهداف از پيش تعيين شده از طريق روشهاي متقلبانه مانند؛ افزايش ترافيك گوگل با كمك يك ربات يا هدف قرار دادن كلمات جستجو از رقابت كمتر و ارزش كمتري استفاده مي كند.

 

به طور كلي مي توان گفت كه اين مدل قيمت گذاري SEO مشكلات زيادي را براي كارفرما و پيمانكار ايجاد خواهد كرد كه نمي تواند روشي ايمن و كامل باشد.

چه زماني فروش معيار مناسب قيمت گذاري نيست؟

اين روش همچنين داراي محدوديت و مشكلاتي خواهد بود. در يك فروشگاه آنلاين ، كه فرآيند خريد آن كاملاً آنلاين است و كانال بازاريابي ديگري وجود ندارد ، مي توان تخمين فروش دقيق (به دليل سئو) دريافت كرد.

 

به عنوان مثال ، براي مدرسه اي كه فرآيند ثبت نام خود را به صورت حضوري انجام داده و هدف اصلي سئو سايت افزايش آگاهي از برند عمومي يا افزايش تعداد تماس هاي تلفني است ، تأثير SEO در ميزان ثبت نام به درستي قابل بررسي نيست.

 

از طرف ديگر ، علاوه بر سئو ، كارفرما ممكن است در زمينه هاي ديگري مانند بازاريابي از طريق ايميل ، رسانه هاي اجتماعي ، تبليغات بنر و غيره نيز مشاركت داشته باشد كه جداسازي آنها از سئو بسيار دشوار است.

 

معمولاً در ابتداي همكاري همه چيز واضح و قابل اندازه گيري به نظر مي رسد ، اما با افزايش تأثير سئو در فروش سايت ، تعهد كارفرما به قرارداد كاهش مي يابد و در بسياري از موارد ، متخصص سئو در موفقيت بيشتر سهيم نيست. در نتيجه ، او با اعلام هزينه هاي فروش كمتر يا جمع آوري ، سعي در كاهش حقوق متخصص سئو دارد.

 

به طور كلي مي توان گفت توجه به ميزان فروش براي تعيين قيمت يك پروژه سئو به بلوغ دو طرف و اعتماد زياد كارفرما و كارشناس احتياج دارد ، در غير اين صورت طولاني نخواهد بود.

عطر لاليك | ده نكته هنگام خريد عطر لاليك كه همه بايد بدانند

عطر لاليك | ده نكته هنگام خريد عطر لاليك كه همه بايد بدانند

ادكلن لاليك هنوز پرفروش ترين ادكلن ايران است. هر روزعطرهاي پر زرق و برق و رنگارنگي وارد بازار مي‌شود؛ عطرهايي با رايحه‌هاي متفاوت و قيمت‌هاي مختلف اما داشتن يك عطر خاص معرف شخصيت ظاهري هر فرد تلقي ميشود. ادكلن لاليك مشكي با آن بوي خاص چوب سوخته و وتيوري خاص خودش قطعا يكي از اين موارد است.

ادكلن لاليك مشكي از پرطرف دارترين عطرها در ميان مردان جهان است كه در سال 2006 وارد بازار شد و انقلابي در صنعت عطر به پا كرد و بهترين عطر سال معرفي شد. راز و رمز هاي رايحه اين عطر ذهن مخاطب را به چالش كشيده به گونه ايي ك فرد يا عاشق اين عطر ميشود يا حس تنفر را تدايي ميكند.

عطر لاليك مشكي-لاليك انكر نوير- Lalique Encre Noire

عطر لاليك مشكي-لاليك انكر نوير- Lalique Encre Noire

طراح ادكلن لاليك مردانه:

طراح ادكلن لاليك مردانه ناتالي لورسون از شهر گراس فرانسه با خلق اين شاهكار رايحه اي بسيار انتزاعي و خاص را به مخاطبين ارائه داد. Encre Noire واژه اي با ريشه اي فرانسوي است كه در لغت به معناي جوهر سياه مي باشد بطوري ك اين عطر بيشتر از يك عطر عمومي روزانه تبديل به يك اثر هنري شد.طراح شيشه لاليك مشكي آقاي رنه لاليك بنيانگذار و موسس برند لاليك است.

استفاده از گياه وتيور در اين عطر باعث ايجاد رايحه ايي قوي و تاريك و  رمز آلود شده و موجب خاص تر شدن اين عطر نسبت به ساير عطرهايي است ك وتيور در ساخت انها نقش داشته، نت هاي ديگر مانند درخت سرو كه نماد تازگي و سبز بودن را به مخاطب القا ميكند، نت پايه  از چوب كشمير  است كه باعث جذابيت بيش حد اين عطر شده و گرما و دلنشيني يك پيروزي شيرين را به شما و اطرافيانتان القا مي­كند و قدرت شما را به نمايش مي­گذارد و همچنين لاليك را تبديل به عطري با توصيف هايي چون  چوبي ،خاكي ،تميز ،تاريك و رمز آلود ميكند.

افرادي ك از اين عطر استفاده ميكنند داراي اعتماد به نفس قوي و بالايي ميباشند  انكر نويرلاليك عطري بسيار اعتيادآور است، افرادي خاص و منحصر به فرد، كه از اين عطر استفاده مي كنند قادر به تغيير عطر خود نمي باشند.  

معروفيت و جذابيت  ادوتويلت لاليك آن چنان است كه تمام ادكلن بازهاي ايراني حداقل يك بار لاليك مشكي را خريده اند و از رايحه تند وتلخ آن لذت برده اند. عطر  ادوتويلت لاليك به شدت با عطر قهوه تازه آسياب شده هماهنگي دارد جالب آن كه در ساختار آن ابدا قهوه به كار نرفته است اما باكلاسي و دلنشيني  ادوتويلت مانند يك فنجان اسپرسوي داغ و دوست داشتني است. نحوه استفاده ادو­تويلت مردانه لاليك مدل Encre Noire را  به جز نبض مچ دست و روي گردنتان هم اسپري كنيد تا هم خودتان و هم اطرافيان به يك اندازه از استشمام آن لذت ببريد. تاثير استفاده با توجه به ويژگي هاي تأثير­گذار رايحه هاي به كار رفته در اين عطر بي دليل نيست كه به آن صفت سلطنتي داده اند. بي شك تاثيري كه اين عطر روي روحيه ­ي شما و ارتباط ديگران با شما مي­گذارد پس از مدتي براي هميشه نهادينه خواهد شد. پس پيشنهاد مي­كنيم هر روز از آن استفاده كنيد.

چرا خريد ادكلن لاليك مردانه:

لاليك عطري ناب كه رايحه معطر چوب را تحسين مي كند و سرمنشاء روايح با طراوت و چوبي نت بالايي آن، رايحه آروماتيك و طبيعي سرو است 

بهترين زمان استفاده از لاليك مشكي بارايحه  گرم و تلخ ، پاييز و زمستان ميباشد ،ماندگاري اين عطر در روزهاي سرد بيشتر از روز هاي گرم است و پخش بوي مناسبي را داراست،خط نت‌هاي اين عطر، حتي وقتي از محيطي كه در آن بوديد خارج مي‌شويد، همچنان حس مي‌شود.به دليل گرم و تلخ بودن اين عطر استفاده از آن در روزهاي گرم سال توصيه نميشود 

خصوصيات منحصر به فرد اين عطر خاصيت محرك و انگيزشي را القا ميكند و براي براي مردان مدرن و امروزي مناسب ترين عطر  به شمار مي آيد .

بعد از خلق ادكلن لاليك مشكي ،خانه عطر سازي لاليك شروع به ساخت نسخه هايي با نام هاي لاليك انكر نوير اسپرت و همچنين ورژن زنانه اي به نام (Lalique Encre Noir Pour Elle) را كرد ، نسخه هاي ديگر از اين برند هم ساخته و به بازار عرضه شد .

از مشخصات ظاهري اين عطر ميتوان به چوبي بودن درب و داشتن جعبه با شيارهاي چوبي اشاره كرد روي شيشه نام Encre Noire با رنگ سفيد خودنمايي مي‌كند

لاليك داراي سه حجم مختلف 50 60 100 ميباشد ، حجم 50 و 100 جز نسخه ادوتويلت است شما با داشتن ادو­تويلت مردانه لاليك مدل Encre Noire مي­توانيد اين عطر را با قيمت مناسب­تري نسبت به پرفيوم و ادو­پرفيوم آن تهيه كنيد و از بوي خاص و راز­آلود آن به صورت روزانه استفاده كنيد، حجم 60 ك نسخه ادو پرفيوم آن است  از نظر جنس بطري غلظت محتوي درون با نسخه ادو تويلت متفاوت بوده و قيمت بالاتري را برخوردار ميباشد .

هم اكنون به توضيحات مختصر و مفيدي راجع به  مشخصات رايحه  اين عطر ميپردازيم: 

عطر لاليك مردانه در يك نگاه:

خانواده بويايي: چوبي، آروماتيك
نت هاي بالايي: سرو
نت هاي مياني: علف وتيور بوربن و علف وتيور هائيتي
نت هاي پايه: چوب كشمير، مشك

حجم : 50 60 100 ميلي ليتر
سال ساخت : 2006
كشور توليد كننده : France, Metropolitan
نوع رايحه : تلخ، گرم
گروه بويايي : آروماتيك، چوبي
مناسب براي: آقايان

با پيشرفت زمان و بيشتر شدن مخاطبين لاليك شركتهايي اقدام به ساخت نمونه تقلبي آن كرده ك با نمونه اصلي قابل مقايسه نيست و از ارزش آن نميكاهد در اين مقاله سعي داريم هر آنچه اطلاعات براي شناخت و تشخيص نمونه اصلي و تقلبي لازم است را بازگو كنيم 

راههاي تشخيص لاليك اصل و نمونه تقلبي آن

چند راه كار ساده براي تشخيص لاليك اصل و اورجينال وجود دارد ك مختصرا به توضيح آن ميپردازيم

1:جنس سلفون لاليك اصل ضخيم و با شكنندگي كم است 

2:كيفيت جعبه بسيار تميز و محكم ميباشد 

3:وزن لاليك اصل سنگين تر از نمونه تقلبي آن است 

4:كارتون داخلي لاليك اصل محكم تميز و به شكل راه راه بوده ك در نمونه تقلبي آن مشاهده نميشود

5:جنس شيشه بسيار تميز و صاف بدون خط و خش و از كيفيت و رنگ خوبي برخوردار است در حاليكه نمونه تقلبي شيشه ايي با كيفيت پايين و همراه خط و شيار است 

6:سايز والف در نمونه اصلي كوتاه تر است 

7:سريال نامبر زير شيشه اصلي با سريال زير جعبه يكي است ك در نمونه تقلبي موجود نيست

پس از معرفي اجمالي ادكلن لاليك مشكي، در ادامه اين مطلب قصد داريم به ده نكته جالب پيرامون آن بپردازيم. نكاتي كه احتمالا تا كنون از بسياري از آنها اطلاع نداشته ايد، پس با همراه ما باشيد تا با اين نكات جذاب آشنا شويد :

1. نسخه هاي ديگر نيز موجود هستند
پس از استقبال فراوان از ادكلن لاليك مشكي، خانه عطر سازي لاليك يك نسخه ورزشي به نام لاليك انكر نوير اسپرت (Lalique Encre Noir Sport) و همچنين ورژن زنانه اي به نام (Lalique Encre Noir Pour Elle) از اين عطر را به بازار عرضه نموده كه هر دوي آنها با استقبال بسيار خوبي مواجه شدند.

2. چرا انكر نوير؟
Encre Noire واژه اي با ريشه اي فرانسوي است كه در لغت به معناي جوهر سياه مي باشد. خانه عطر سازي لاليك براي نشان دادن بعد تاريك و رمزآلود اين عطر نام انكرنوير را براي آن برگزيده است.

3. دليل چوبي بودن درب ادكلن لاليك مشكي
جعبه ادكلن لاليك مشكي طوري طراحي شده كه شيار هاي چوبي روي آن كاملا نمايان است و همچنين درب شيشه حاوي عطر لاليك نيز چوبي است، استفاده از المان هاي چوبي در طراحي جعبه و درب بطري ادكلن لاليك به اين دليل است كه لاليك انكر نوير از خانواده عطرهايي با ساختار و پايه رايحه ي چوبي مي باشد.

4. طراحي در مهد عطرسازي جهان
ناتالي لورسن طراح عطر لاليك مشكي متولد مهد عطر سازي جهان شهر گراسه واقع در كشور فرانسه است. اين طراح معروف تا كنون در طراحي و ساخت بيش از 100 عطر معروف از جمله اروس، بلك اپيوم، لاليك آميتيس، كول واتر و … مشاركت داشته و با برند هاي بسيار معتبري همچون لاليك، ديويدوف، جيونچي، ورساچه و …. همكاري نموده است.

5. طراحي شيشه و بزرگداشت ياد بنيان گذار
طراحي شيشه لاليك مشكي از جوهردان مشهور شركت لاليك الهام گرفته شده، اين جوهردان را آقاي رنه لاليك بنيانگذار و موسس برند لاليك در سال 1913 طراحي و به بازار عرضه كرده بود.

مرتبط بخوانيد : انواع نت هاي بويايي عطر

6. اسامي متفاوت در ايران
در كشور ما لاليك انكر نوير با نام هاي لاليك مشكي و لاليك مردانه، شناخته مي شود و در بازار ايران از نام اصلي آن يعني انكر نوير بسيار كم تر استفاده مي شود.

7. يك عطر و دو بطري
ادكلن لاليك مشكي در اندازه‌هاي 50، 60 و 100 ميل توليد شده، اما نكته جالب در اين ميان طراحي متفاوت شيشه و جعبه انكر نوير 60 ميل است، نسخه 60 ميل ادكلن لاليك با جعبه اي كاملا متفاوت، با بطري از جنس كريستال و قيمتي تقريبا 7 برابر اندازه هاي 50 و 100 ميل به بازار عرضه شده است.

8. تفاوت در اندازه و غلظت عطر
هشتمين نكته اي كه درباره اين شاهكار خانه عطر سازي لاليك براي شما مطرح خواهيم نمود به گونه اي كامل كننده نكته هفتم اين مطلب مي باشد. در اندازه هاي 50 و 100 ميل، ادكلن لاليك مشكي در قالب ادوتويلت به بازار عرضه شده اما در اندازه 60 ميل علاوه بر تفاوت طراحي و جنس بطري غلظت محتوي درون آن نيز متفاوت بوده و به صورت ادوپرفيوم به بازار ارائه شده است.

9. عشق و نفرت
ادكلن لاليك مردانه به گونه اي مشتريان و مخاطبينش را به دو گروه تقسيم نموده، دسته اول كساني كه عاشق و ديوانه اين عطر هستند و دسته دوم افرادي كه به هيچ عنوان آن را دلنشين نمي دانند، اگر چه تعداد افراد دسته اول بسيار بيشتر تر از گروه دوم مي باشد اما طبق نظر سنجي هاي مختلف ادكلن لاليك مشكي به گونه اي است كه يا عاشقش مي شويد يا از آن تنفر پيدا خواهيد كرد.

10. هر چه سردتر ماندگاري بيشتر
ادكلن لاليك مشكي داراي ماندگاري بسيار بالا و پخش بويي مناسب است. زماني كه ادكلن لاليك را در هواي گرم مورد استفاده قرار دهيد ماندگاري آن چيزي حدود 7 ساعت خواهد بود اما در هواي خنك مدت زمان ماندگاري به 12 ساعت خواهد رسيد و در كل لاليك مشكي عطري است مناسب فصول سرد سال.

در پايان اين مطلب و با اطلاع كامل از تمامي نكات و زواياي ادكلن لاليك مشكي، اگر فكر مي كنيد اين شاهكار كمپاني لاليك براي استفاده شما عطر مناسبي است، مي توانيد با خاطري آسوده ادكلن لاليك انكر نوير يا همان لاليك مشكي را با قيمتي مناسب، ضمانت نامه اصالت، ارسال رايگان و 7 روزر ضمانت بازگشت به صورت كاملا اصلي و اورجينال از https://liliom.ir تهيه نماييد.

ابزارهاي آموزشي مورد نياز كلاس سوم دبستان

ابزارهاي آموزشي مورد نياز كلاس سوم دبستان

 

 

در حال حاضر با توسعه روش هاي نوين آموزشي بهره مندي از محصولات و ابزارهاي كمك آموزشي در فرايند يادگيري جايگاه و اهميت بسيار ويژه‌اي پيدا كرده است و به نوعي تكميل كننده‌ي فرايند تدريس مي باشد. از طرفي به دليل نقش مهم آموزش مفهومي و تعاملي در مقطع دبستان استفاده از ابزارهاي كمك آموزشي بيش از پيش ضرورت پيدا كرده است.

ضمن آنكه در پايه سوم دبستان بچه‌ها با مباحث متفاوت تر و بيشتري نسبت به سال گذشته سرو كار دارند و اهميت يادگيري مباحث پايه‌اي در برخي از دروس مانند رياضي چندين برابر مي شود.

 

تجربيات و نتايج حاصل از به كارگيري ابزارهاي كمك آموزشي در كلاس هاي درس ثابت نموده است كه بهره‌مندي از ابزارهاي كمك آموزشي كمك شاياني به ايجاد فضاي شاد و جذاب آموزشي به ويژه براي دانش آموزان دبستاني نموده است. لذا تاثير ابزارهاي كمك آموزشي را نمي توان ناديده گرفت.

در ادامه اين بحث قصد داريم به بررسي تاثيرات مثبت و معرفي ابزارهاي كمك آموزشي بپردازيم.

 

 

فوايد و تاثيرات استفاده از ابزارهاي كمك آموزشي

 

ابزارهاي كمك آموزشي متعددي هستند كه باعث يادگيري آسان و بهبود توانمندي ‌هاي دانش آموزان شده‌اند كه هر يك از آنها با توجه به ساختاري كه دارند داراي قابليت هاي متعددي نيز مي باشند، ضمن آنكه بهره‌مندي از آنها در موقعيت‌هاي مختلف با توجه به نيازهاي آموزشي و سطح علمي دانش‌آموزان، زمان در دسترس و ساير موارد متفاوت مي باشد. از جمله تاثيرات سازنده‌ي محصولات كمك آموزشي در فرايند تدريس كلاس سوم دبستان با توجه به محتواي آموزشي اين پايه و توجه به اقتضاي سني دانش آموزان مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • يادگيري مفهومي و فهم عميق تر مطالب علمي
  • ايجاد فضاي شاد و جذاب آموزشي
  • افزايش علاقه مندي دانش آموزان به يادگيري
  • آموزش غيرمستقيم و تثبيت مطالب در ناخودآگاه دانش آموزان
  • ايجاد فرصت براي مشاركت دانش آموزان در فرايند تدريس
  • امكان يادگيري آسان و انتقال ساده مفاهيم

a6_cc9e.jpg

 

موثرترين ابزارهاي كمك آموزشي سوم دبستان

 

كاربرگ دبستان و سي دي هاي آموزشي از كارآمدترين محصولات كمك آموزشي هستند كه هر يك از آنها به نوبه‌ي خود تاثير چشمگيري در بهبود فرايند يادگيري دارند.

 

كاربرگ سوم دبستان

 

پيك آدينه يا كاربرگ دبستان يكي از بهترين ابزارهاي كمك آموزشي مي باشد كه در سال هاي اخير طرفداران بسياري بين معلمين و دانش آموزان دبستاني پيدا كرده است. پيك آدينه يك تكليف هدفمند و برنامه‌ريزي شده مي باشد كه براساس بودجه بندي سرفصل هاي كتاب درسي سوم دبستان و با رعايت استانداردهاي آموزشي به صورت هفتگي و يا ماهانه بنا به صلاح ديد معلم ارائه مي شود.

با توجه به تنوع و حجم مطالب كتاب‌هاي سال سوم دبستان، كاربرگ سوم دبستان با توجه به ساختار و محتواي طبقه بندي شده يكي از ابزارهاي فوق العاده كاربردي براي  دوره، مرور و جمع بندي مطالب كتاب به صورت هفتگي در پايان هر هفته آموزشي مي باشد، لذا همين امر يادگيري را تثبيت مي نمايد. ضمن آنكه دانش آموزان با مجموعه‌اي از تمرين ها و نمونه سوالات سر و كار داشته كه ضمن آشنايي بيشتر با سوالات امتحاني فرصتي براي شناسايي نقاط قوت، ضعف و همينطور رفع اشكالات پيش مي آيد.

از ديگر مزيت‌هاي كاربرگ سوم دبستان مي توان به تاثيرگذاري آن در تدريس مشاركتي و صد البته مديريت بهتر زمان و كلاس درس توسط معلم اشاره كرد.

 

نرم افزارها و فيلم هاي آموزشي

 

از ديگر ابزارهاي كمك آموزشي مي توان به محتواي سمعي و بصري اشاره كرد كه در قالب فيلم و نرم افزارهاي آموزشي عرضه مي شوند. اين مجموعه آموزشي علاوه بر اين كه براي دانش آموزان جذابيت بالايي دارد باعث ايجاد علاقه مندي آنها به درس مي شود، اين ابزار آموزشي از طريق آموزش مفهومي و تصويري مباحث درسي را به بياني ساده و قابل فهم به دانش آموزان انتقال مي دهد و مسير يادگيري را براي آنها هموار مي سازد.

ضمن آنكه با توسعه روش يادگيري معكوس اهميت استفاده از مجموعه فيلم ها و نرم افزارهاي كمك آموزشي چندين برابر شده است.

 

 

ابزارهاي كمك آموزشي تاثيرگذار در حوزه‌ي آموزشي بسيار متعدد و متنوع هستند كه به هيچ عنوان نمي توان قابليت هاي آن ها را ناديده گرفت، با اين حال بر اساس تجربيات حاصل مي توان گفت كه كاربرگ ( پيك آدينه) و فيلم هاي آموزشي از تاثيرگذارترين ابزارهاي كمك آموزشي سال سوم دبستان هستند كه مسير يادگيري را هموار ساخته و باعث ارتقاي سطح علمي دانش آموزان مي شود.

8 نكته در مورد حفاظت از يخچال و طول عمر آن

تعمير يخچال فريزر در اصفهان – يخچال به عنوان يكي از اصلي ترين وسايل خانه و به عنوان يكي از معدود دستگاه هايي كه شبانه روز كار مي كند همواره مورد توجه بوده و هست.

از طرف ديگر افزايش روزانه قيمت ارز و به تبع آن قيمت لوازم خانگي از جمله يخچال همه و همه از دلايلي هستند كه ما تشويق مي كنند تا هر چه بيشتر از يخچال خود محافظت كنيم.

https://telegra.ph/8-نكته-در-مورد-حفاظت-از-يخچال-و-طول-عمر-آن-06-09

رعايت نكات مختلف در نگهداري از يخچال باعث افزايش عمر مفيد آن ، كاهش مصرف انرژي ، و افزايش كيفيت و كارايي آن مي شود.

در اين مقاله تصميم داريم ? نكته اساسي در زمينه نگهداري از يخچال را بيان كنيم.

رعايت اين نكات مي تواند در هزينه هاي شما صرفه جويي بسيار كرده و مي تواند شما را تا مدت ها از هزينه هاي تعمير و تعويض يخچال در امان نگه دارد.

قرار دادن غذاي داغ داخل يخچال و فريزر

يكي از بدترين رفتارهايي كه مي توانيد با يخچال خود داشته باشيد اين است كه غذاي داغ را داخل آن قرار دهيد.

هستند كساني كه نان داغ را داخل فريزر قرار داده و منجمد مي كنند تا نان تازه تر بماند غافل از اين كه با اين كار هم مصرف انرژي يخچال را افزايش داده و هم باعث اعمال فشار زيادي به موتور يخچال مي شوند و از همه بدتر به سلامت خود صدمه مي زنند

https://anotepad.com/notes/6t8q6bje

تراز بودن و نبودن يخچال

اولين كاري كه پس از قرار دادن يخچال در آشپزخانه انجام مي دهيد بايد تراز كردن آن باشد و هر از گاهي بايد اين تراز بودن يخچال را چك كنيد.

اگر يخچال تراز نباشد صداي يخچال بلند و آزار دهنده خواهد بود و به موتور آن فشار زيادي وارد مي شود.

زياد باز و بسته كردن در يخچال

بعضي ها عادت دارند زياد در يخچال را باز و بسته مي كنند. اين كار هم كار موتور را افزايش مي دهد و عمر مفيد يخچال را كم مي كند.

استفاده از بوگير و رطوبت گير در يخچال

بوگير داخل يخچال ، از بوي بد داخل آن جلوگيري مي كند و باعث مي شود رطوبت داخل يخچال تا حد زيادي كاهش يابد. اين موضوع باعث مي شود يخچال كم تر برفك بزند.

برفك زدايي فراموش نشود.

در يخچال هاي قديمي كه از سيستم ديفراست محروم هستند برفك زدايي عملي گريز ناپذير است.

يعني ناچاريم هر از گاهي عمل برفك زدايي را به طور دستي انجام دهيم.

براي اين منظور يخچال را خاموش كرده ، مواد غذايي را به يخچال ديگري منتقل كرده و درهاي آن را باز بگذاريد.

اين كار تا جايي ادامه مي يابد كه يخ ها و برفك ها كاملا آب شوند. براي كمك به تسريع برفك زدايي مي توانيد از سشوار يا كاردك پلاستيكي مخصوصي كه همراه يخچال فروخته مي شود استفاده كنيد.

توجه : هر گز براي زدودن برفك ها از اشياء نوك تيز مثل چاقو و كارد استفاده نكنيد.

چون ممكن است به لوله هاي حامل گاز يخچال صدمه وارد كرده و آن ها را سوراخ كنيد.

خالي شدن گاز يخچال باعث از كار افتادن كامل آن مي شود و تعمير آن مستلزم هزينه بسيار بالايي است.

پر كردن يخچال بيش از حد ظرفيت

همان طور كه هر وسيله برقي و غير برقي ظرفيت مجازي دارد يخچال هم از اين قاعده مستثني نيست.

اگر يخچال را بيش از حد مجاز پر كنيد كاركرد موتور آن افزايش مي يابد و يخچال خيلي ديرتر اتومات مي كند. اين يعني مصرف برق بيشتر و كاهش عمر مفيد يخچال.

رعايت فاصله از اطراف

همواره فاصله يخچال از طرفين بايد رعايت شود. يخچال هم از پشت و هم از طرفين بايد فضاي خالي كافي داشته باشد تا هوا در اطراف آن جريان يافته و موتور آن خنك شود.

استفاده از محافظ برق

يك محافظ يخچال خوب از نان شب واجب تر است. براي تمام وسايل برقي مهم و آسيب پذير از محافظ استفاده كنيد.

نوسانات برق در طول شبانه روز مي تواند صدمات جدي به موتور يخچال وارد نمايد.

يك محافظ خوب مي تواند نقش پيشمرگ را ايفا كند بدون اين كه خودش آسيب ببيند.

اولين قطعه اي كه بر اثر نوسانات برق صدمه مي بيند معمولا برد يخچال است كه هزينه تعمير و تعويض آن بسيار بالا است.

توجه : حامي ال جي تنها شركت واقعي تعمير يخچال فريزر در اصفهان است

منبع :  http://hamilg.com/8-%d9%86%da%a9%d8%aa%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%ad%d9%81%d8%a7%d8%b8%d8%aa-%d8%a7%d8%b2-%db%8c%d8%ae%da%86%d8%a7%d9%84-%d9%88-%d8%b7%d9%88%d9%84-%d8%b9%d9%85%d8%b1-%d8%a2%d9%86/

سيستم كنترل تردد هوشمند

سيستم كنترل تردد هوشمند

يكي از شيوه هايي كه مي تواند سطح ايمني را افزايش دهد ، استفاده از سيستم كنترل تردد است . با توجه به پيشرفت روز افزون سيستم هاي امنيتي و ظهور سامانه هاي مختلف ، امروزه استفاده از سيستم كنترل تردد هوشمند مي باشد .اين سيستم وظيفه مديريت و كنترل كردن رفت و آمد و يا تعريف سطح دسترسي به قسمت هاي مختلف را انجام مي دهد و در مواقع بروز مشكل با اعلام خطر به كاربر خبر رساني مي كند . تعيين سطح دسترسي به قسمت هاي مختلف شامل ارائه مجوز عبور يا مسدود كردن درب ها و مبادي ورودي افراد يا وسايل نقليه مي باشد . از سيستم كنترل تردد هوشمند مي توان در يك شركت ، بانك ، كارخانه و حتي يك طبقه استفاده نمود و آن را بر اساس نياز كاربر برنامه ريزي كرد .

سيستم كنترل تردد هوشمند در مواقع اضطراري و يا مواقعي كه فرد يا افرادي قصد تردد غير مجاز داشته باشند با ارسال اخطار و خبر رساني به كاربر اتاق كنترل از بروز خطر جلوگيري مي كند اين سيستم بسته به نوع رويداد به ماموران امنيتي پيغام هاي مناسب را ارسال مي كند . در ادامه برخي از مهمترين مزيت هاي سيستم كنترل تردد هوشمند را مشاهده مي كنيد :

كليد هاي الكترونيكي غير قابل كپي كردن هستند و سطح ايمني را بالا مي برند . به علاوه با تغيير كاربر ، نياز به تغيير قفل نخواهيم داشت و اجازه تردد توسط سيستم داده نمي شود.

ثبت كليه تردد ها در حافظه سيستم كنترل تردد هوشمند انجام مي شود و مي توان كليه ورود و خروج ها را به تفكيك تاريخ ، زمان و … مشاهده كرد . همچنين مي توان به كاربران اجازه دسترسي هاي مختلفي داد.

سيستم كنترل تردد هوشمند از انعطاف پذيري بالايي برخوردار است و مي توان براي هر كاربر تنظيمات تردد مختلفي را تعريف كرد.

كنترل قفل هاي الكترونيكي گيت ها از راه دور امكان پذير است . با استفاده از سيستم مركزي مي توانيد گيت هاي مختلف را در هر فاضله اي به سادگي تنظيم كرد.

سيستم كنترل تردد هوشمند هايك ويژن

  • سيستم كنترل تردد استاندالون

در سيستم كنترل تردد استاندالون يا مستقل  ، كليه تجهيزات سخت افزاري و نرم افزاري بدون نياز به نرم افزار مركزي عمل مي كنند . اين تجهيزات داراي حافظه داخلي ثبت اطلاعات پرسنلي افراد و رويداد ها بوده و برنامه دهي به اين سيستم ها توسط صفحه كليد كارت خوان يا لپ تاپ ها انجام مي شود .

محدوديت در برنامه ريزي تجهيزات و زمان طولاني گزارش گيري، از مهمترين نقاط ضعف سيستم كنترل تردد هوشمند مستقل است . محدوديت نصب تعداد درب ، عدم امكان شبكه شدن ، عدم توسعه پذيري سيستم ، عدم امكان يكپارچه سازي با ساير تجهيزات مانند دوربين مدار بسته از ديگر نقاط ضعف اين سيستم ها مي باشد.

از اين  سيستم در پروژه هاي كوچك استفاده مي شود .

  • سيستم كنترل تردد تحت شبكه

سيستم كنترل تردد تحت شبكه شامل يك كامپيوتر مركزي و نرم افزار هوشمند كنترل تردد مي باشد . اين نرم افزار مي تواند تمامي تجهيزات موجود در سيستم كنترل تردد هوشمند را مديريت و مانيتور كند و در صورت نياز فرامين مختلفي را صادر نمايد .

كنترل لحظه اي گيت ها ، برنامه ريزي لحظه اي ، نمايش همزمان چندين گيت ، توسعه پذيري سيستم ، قابليت تعريف كاربران مختلف با سطح دسترسي هاي متنوع وبسياري ديگر از مزاياي سيستم كنترل تردد تحت شبكه مي باشد .

از اين سيستم مي توان در پروژه هاي بزرگ يا متوسط كنترل تردد استفاده نمود.

شايد اين روزها بارها و بارها در زندگي روزمره به واژه سيستم كنترل تردد برخورد كرده ايد و بارها به گوشتان خورده باشد . در اين مقاله قصد داريم به صورت تخصصي در مورد سيستم كنترل تردد و مزاياي آن و همينطور لزوم استفاده از آن در زندگي مدرن صحبت كنيم .

سيستم كنترل تردد در واقع  مديريت كنترل تردد  يا اجازه دستيابي به يك منبع و گرفتن سرويس از آن منبع يا محيط خاص مي باشد.

علاوه بر اين سيستم كنترل تردد وظيفه اعلام خطر را نيز مي تواند انجام دهد.

دادن يا ندادن مجوز دسترسي به به يك منبع سرويس دهي از طريق باز كردن و يا قفل درب ها و همينطور دنبال كردن مسير ورود و خروج افراد است .

سيستم كنترل تردد هوشمند هايك ويژن ( hikvision )  مي تواند داخل يك ساختمان، يك محدوده يا طبقه خاصي از يك ساختمان مسكوني يا اداري و تجاري نصب شود.

در كنار كاربرد اين سيستم در مكان هاي خصوص مانند ساختمان ها ، شركت ها و يا پاركينگ ها و.. مي توان  اين سيستم كنترل تردد  به منظور مديريت دسترسي به سرويس هاي عمومي مانند خدمات عمومي، مالي و اعتباري، سيستم حضور و غياب و يا رستوران ها و دانشگاه ها و.. استفاده نمود.


پس به طور كلي بايد بگوييم سيستم كنترل تردد ، سيستمي است كه وظيفه آن مديريت و كنترل تردد انساني يا كنترل تردد خودرو ها در يك قسمت خاص است.

 اين سيستم به كمك مجموعه اي از سخت افزارها و يك نرم افزار هاي هوشمند قابليت هاي فراواني دارد كه شامل اين موارد است:

1- سخت كپي شدن كليدهاي الكتريكي!

همانطور كه مي دانيم در مقابل كليدهاي مكانيكي و سنتي كه قابليت تكثير و كپي كردن فراوان داشتند ، كليدهاي الكتريكي بسيار پيچيده هستند و در اكثر موارد مي توانيم بگوييم غير قابل كپي و تكثير هستند .

سخت كپي شدن در چه زماني اهميت دارد؟

شايد يكي از دغدغه هاي مجتمع هاي مسكوني و خصوص شركت ها و سازمان ها ، جابه جا شدن افراد و تكثير كليدهاي فراوان بين افراد است كه با ترك محل مورد نظرو ورود افراد جديد هميشه دغدغه در دسترس بودن كليد براي افراد قبلي و امكان ورود و خروج افراد قبلي به فضاي مسكوني يا اداري براي مديريت يا ساكنين جديد مجتمع مسكوني وجود دارد . پس اين قابليت عدم تكثير كليد هاي الكتريكي مي تواند اين دغدغه را براي افراد بر طرف كند .و به اين طريق افراد مجبور نيستند هزينه زيادي را براي جا به جايي قفل ها و تعويض آنها متحمل شوند .

2- تنظيم سطح دسترسي براي افراد مختلف

شايد يكي از قابليت هاي مهم سيستم كنترل تردد هوشمند هايك ويژن   اين است كه سطح دسترسي و حلقه دسترسي افراد مختلف در زمان هاي مختلف قابل تنظيم و تغيير است .

3-    كنترل از راه دور

اگر در مواقعي لازم باشد كه سيتم را از راه دور كنترل كنيد مثلا در سفر باشيد يا به طور كلي موقعيت دسترسي فيزيكي به سيستم را نداشته باشيد مي توانيد از اره دور كنترل و تنظيمات مورد نظر خود را اعمال كنيد .

4-    ثبت و مانيتورينگ كليه رفت و آمدها

با يك يستم كنترل تردد هوشمند شما به راحتي ميتوانيد تمامي ترددها به مكان مورد نظرتان را در زمان دلخواه بررسي و آناليز كنيد . اين مورد هم براي موارد امنيتي مثل سرقت و ساير خطرات احتمالي كاربرد دارد و هم در شركت ها جهت دسته بندي و ثبت كنترل تردد كارمندان .

5- اعلام خطر در سيستم كنترل تردد هوشمند

يك سيستم كنترل تردد هوشمند در صورتي كه در جايي مشكل يا خطايي ببيند با سيستم اعلام هشدار به فرد مسئول يا نگهبان مربوطه هشدار مي دهد و وي را از خطايي كه وجود دارد آكاه مي كند . مثلا اگر دربي باز بماند براي مدت طولاني سيستم كنترل تردد هوشمند با سيستم اعلام خطر به اتاق كنترل يا نگهباتي پيغام ميفرستد .

 

 طبقه بندي سيستم كنترل تردد هوشمند

به طور معمول سيستم كنترل تردد هوشمند به دو دسته اصلي تقسيم ميشود :

1 – Networkableلنگر

2- Stand Alone

  سيستم كنترل تردد Stand Alone چه گونه كار مي كند ؟

در اين سيستم ، مراكز  كنترل تردد يا كارت خوان ها خود به تنهايي و بدون اينكه به نرم افزار مركزي نياز داشته باشند، دستورات لازم را دريافت مي كنند و آنها را صادر مي كنند .

.اين نوع مراكز كنترل داراي يك حافظه داخلي براي ثبت كردن  داده هاي اطلاعاتي پرسنل و همينطور رويدادها و ترددها هستند.

 برنامه ريزي سيستم كنترل تردد Stand Alone از طريق كيپدهاي كارت خوان يا كامپيوترهاي قابل حمل و نقل و همينطور برداشتن اطلاعات آن از طريق ارتباط مستقيم يا پرينتر عملي است.

سيستم كنترل تردد Stand Alone به دليل محدوديت هاي برنامه ريزي و مشكلات ديگر مانند اتلاف وقت زياد براي گزارش گيري، معمولاً براي تعداد محدودي درب با فاصله اندك از يكديگر پيشنهاد مي شود.

 ويژگي و مزاياي سيستم كنترل تردد Stand Alone:

سهولت و سرعت در نصب و راه اندازي اين سيستم


 معايب سيستم كنترل تردد Stand Alone :

1- محدوديت در تعداد درب ها 2- عدم امكان شبكه شدن سيستم 3-عدم توسعه پذيري 4- عدم امكان تلفيق سيستم با سيستم هاي حفاظتي ديگر نظير اعلام خطر با دوربين مدار بسته.

 سيستم كنترل تردد Networkableچه گونه كار مي كند ؟

درسيستم كنترل تردد Networkable، مركز سيستم شامل يك كامپيوتر مركزي و نرم افزار هوشمند مي باشد. مبناي انتخاب اين نوع سيستم پارامترهاي است:

1. ساختار سيستم: به معناي چگونگي قرار گيري درب ها كنار يكديگر و چگونه شبكه شدن آنها با در نظر گرفتن فاصله بين آنها.

2.عملكرد مورد نياز: عملكرد مورد نياز در ابتدا بايد تعريف شود يعني ما به دنبال چه هدفي هستيم ؟ آيا ورودي و خروجي هاي سيستم مدنظر است يا كنترل آسانسورها و يا سيستم هاي جانبي مورد نياز مانند كنترل هشدارهاي سيستم اعلام و هشدار خطروثبت ورود و خروج پرسنلي و...

3.ابعاد سيستم: تعداد درب ها،تعداد كارت خوان ها

4.تعداد اپراتورها: در داخل يك شبكه و با در نظر گرفتن وظايف هر يك از آنها

5. نوع كارت خوان ها: جه نوع كارت خواني مد نظر است ؟ كارت خوان هاي مغناطيسي يا بدون تماس يا مادون قرمز و يا بيومتريك و ياكيپدها و كليدهاي فشاري

6.نوع درب ها: چه نوع دربي مد نظر است ؟ نوع لولايي يا كشويي و همينطورتعداد لنگه هاي درب و...

براي دريافت خدمات  نصب دوربين مداربسته  و سيستم هاي كنترل تردد هوشمند پيشنهاد ما اين است كه با شركت مهر تجارت تماس بگيريد تا در كمترين زمان ممكن اين سيستم ها به شكلي كاملا حرفه اي براي شما نصب شود.

 مهم ترين ويژگي سيستم كنترل تردد Networkableيا شبكه پذير:

ثبت كليه رويدادها با دقت لازم به به هشدارها

نمايش هم زمان رويدادها با اولويت تعيين شده

كنترل مستقيم درب ها توسط اپراتور كامپيوتر

تعريف بازه هاي زماني گوناگون براي تردد كاربران مختلف مثل شيفت هاي كاري كارمندان يا كاركنان كارخانجات يا موسسات ديگر

درجه ايمني بالا براي دسترسي به نرم افزار و كل سيستم

امكان غير فعال نمودن كامل سيستم در شرايط ويژه  و خاص مانند آتش سوزي

 

 

 

حمل خودرو با قطار، صفر تا صد در يك نگاه

حمل خودرو با قطار، صفر تا صد در يك نگاه

اگر از رانندگي در جاده خسته مي شويد يا نگران مصرف بنزين مي باشيد، مي توانيد با خيال راحت با قطار سفر كنيد. با خودرو بر با قطار، مي توانيد ماشين تان را با خودتان ببريد و سفر بي دردسري داشته باشيد.

حتي اگر دل تان بخواهد با هواپيما سفر كنيد، باز هم مي توانيد ماشين تان را با قطار به مقصد بفرستيد. در مقصد مي توانيد برويد دنبال ماشين و تحويلش بگيريد. به اين ترتيب با خريد بليط خودرو بر قطار سفرتان با آرامش و آسايش كامل خواهد بود. اگر پرسشي درباره خريد بليط خودرو بر قطار در ذهن داريد، با مطالعه اين مقاله، به پاسخ پرسش هاي تان مي رسيد.

براي خودرو بر قطار چه بايد كرد؟

اگر قصد خودرو بر قطار به شهرستان ديگري را داريد، طبيعي است كه بايد بليط بخريد. همانطور كه براي سفر خود با قطار بليط مي خريد، براي حمل ماشين با قطار هم بايد بليط بخريد. امكان خودرو بر قطار، تقريبا در تمام مسير هاي ريلي كشور موجود است. هزينه حمل ماشين با قطار بستگي به مسيرتان دارد.

بليت حمل خودر با قطار مثل بليت معمولي قطار است؛ اگر گم شود، طبق مقررات مي توانيد بليت المثني دريافت كنيد.
شما براي خريد بليت خودرو بر قطار مي توانيد آنلاين اقدام كنيد. در واقع خريد اينترنتي بليط خودرو بر قطار مثل ديگر خريد هاي اينترنتي، دردسر هاي شما را كم مي كند. براي رزرو بليط خودرو بر قطار هم مي توانيد به همين ترتيب عمل كنيد.

شرايط حمل موتور سيكلت با قطار شبيه به شرايط حمل ماشين است. قوانين و مقررات به همان ترتيب است. شما براي حمل موتور سيكلت با قطار، هم بايد بليط بخريد.

شرايط تحويل دادن خودرو در مبدا

اگر قصد داريد خودروي خود را با قطار به شهر ديگري بفرستيد، بايد در بازه زماني ? صبح تا حداكثر ? ساعت مانده به حركت قطار بليط را خريداري كنيد. موقع تحويل دادن خودرو بايد مدارك شناسايي مالك، سند و كارت مالكيت خودرو را به همراه داشته باشيد.

علاوه بر ب هاي بليط قطار بايد حق بيمه خودرو را به شركت ريلي بپردازيد. حق بيمه خودرو بر مبناي درصدي از ارزش خودروي شما به صورت جداگانه محاسبه مي شود. نكته مهم اين است كه اگر خودروي شما در زمان تحويل خاموش، خراب يا تصادفي باشد شركت ريلي قبول نخواهد كرد. هنگام تحويل خودرو به انبار شركت ريلي، بايد موجودي بنزين يك سوم باك شما باشد.

اگر خودروي شما گذر موقت باشد، در صورتي بليط حمل خودرو صادر خواهد شد كه زمان مجوز عبور آن به پايان نرسيده باشد.
اگر هم ماشين شما، هنوز پلاك نشده باشد، بايد برگه فروش را با خود به همراه داشته باشيد. براي اين ماشين هاي، شش رقم پاياني شماره شاسي ثبت مي شود.

پيش از آنكه اقدام به خريد بليط كنيد بايد قوانين و مقررات را به دقت مطالعه كنيد. اگر ارتفاع خودروي شما ??? سانتي متر و عرض آن از ??? سانتي متر بيشتر باشد، انبار خودروي شما را تحويل نخواهد گرفت.

اگر وسيله اي به جز جك و زاپاس در خودروي شما باشد، شركت ريلي هيچ مسئوليتي در حفظ آن ندارد. به همين علت هنگام پذيرش، انبار خودروي شما را بررسي مي كند و هيچ بار و وسيله اضافي در خودرو را نمي پذيرد.

دقت كنيد براي رعايت ايمني سر باتري خودرو در مبدا جدا مي شود؛ و در مقصد دوباره روي خودروي شما نصب مي شود. اگر خودرويي كه قرار است حمل شود شخصي نيست و متعلق به سازمان يا نهاد است، داشتن معرفي نامه از سازمان مهم است. براي خودرو هاي صفر كيلومتر كه هنوز شماره نشده اند، ? رقم آخرشماره شاسي به جاي شماره پلاك درج مي شود. ضمنا بايد برگه فروش تحويل داده شود.

شرايط تحويل گرفتن خودرو در مقصد

حالا كه پس از طي مسير در قطار، به مقصد رسيده ايد، بايد خودروي خود را تحويل بگيريد. فقط به ياد داشته باشيد بعد از رسيدن خودرو به مقصد بايد ظرف ?? ساعت خودروي تان را بگيريد. در زمان تحويل حتما بايد ارائه كارت ماشين و كارت شناسايي معتبر به همراه داشته باشيد. اگر زمان حضور شما براي دريافت خودرو از 24 ساعت بگذرد بايد هزينه توقف و انبارداري را پرداخت كنيد.

خودرو را فقط شخصي مي تواند تحويل بگيرد كه در بارنامه حمل خودرو به عنوان تحويل گيرنده معرفي شده است. در غير اين صورت خودرو تحويل داده نمي شود. طبيعتا فرد معرفي شده براي تحويل گرفتن خودرو بايد كارت شناسايي معتبر ارائه دهد.

شرايط تحويل گرفتن خودرو در مقصد

حالا كه پس از طي مسير در قطار، به مقصد رسيده ايد، بايد خودروي خود را تحويل بگيريد. فقط به ياد داشته باشيد بعد از رسيدن خودرو به مقصد بايد ظرف ?? ساعت خودروي تان را بگيريد. در زمان تحويل حتما بايد ارائه كارت ماشين و كارت شناسايي معتبر به همراه داشته باشيد. اگر زمان حضور شما براي دريافت خودرو از 24 ساعت بگذرد بايد هزينه توقف و انبارداري را پرداخت كنيد.

خودرو را فقط شخصي مي تواند تحويل بگيرد كه در بارنامه حمل خودرو به عنوان تحويل گيرنده معرفي شده است. در غير اين صورت خودرو تحويل داده نمي شود. طبيعتا فرد معرفي شده براي تحويل گرفتن خودرو بايد كارت شناسايي معتبر ارائه دهد.

با توجه به امكانات متنوع حمل و نقل نظير كاميون، يدك كش، هواپيماي خودرو بر، كشتي و … تعرفه اين گونه امكانات هم متغير است. از فاكتورهاي مهم براي مشخص كردن تعرفه جرثقيل خودرو بر، نوع خودرو كه حمل مي شود است كه بايد متناسب با نوع خودرو درخواست ماشين خودروبر كنيد.

در مسافت هاي طولاني براي حمل خودرو هزينه سوخت و استهلاك جرثقيل محاسبه مي شود. جرثقيل يدك كش هاي مكانيزه نسبت به نمونه هاي معمولي از پايداري بهتري برخوردارند و قيمت خدمات اين گونه خودرو بر شهرستان تا حدودي بيشتر است.

جرثقيل بايد وزن خودرو را تحمل كند و در طول مسير حمل دچار آسيب به جرثقيل و خودرو نشود. معمولا براي مسيرهاي كوتاه و خودروهاي سبك از جرثقيل نيسان استفاده مي كنند هزينه كمتري نسبت به كاميون ها دارند.

با توجه به اينكه خرابي خودرو در هر زمان و مكاني كه باشد نيازمند تعمير فوري است. شماره خودروبر شبانه روزي شهرستان با داشتن كادري حرفه اي فعاليت مي كنند. براي جابجايي هاي داخل شهري از خودرو بر هاي تكي استفاده مي كنند. به صورت كلي چه خودروهاي نو و بدون كاركرد و چه خودروهاي آسيب ديده بايد توسط خودروبرها جابجا شوند. بسياري از خودرو بر ها توانايي جابجايي چندين خودرو را به صورت يكجا دارند.

خودروبر پارس براي همه مسيرهاي شهرستان هر خودرو را تا سقف ارزش آن خودرو به همراه بارنامه دولتي ، بيمه مي كند تا در صورت خسارت احتمالي ، مالك خودرو متضرر نگردد.

 

به چه دليل شركت گوگل بهترين مكان براي كار درآمريكاست؟

به چه دليل شركت گوگل بهترين مكان براي كار درآمريكاست؟

مكان گوگل در شادي كاركنان آن بي تاثير نبوده، و اين يك استاندارد طلايي براي غول تكنولوژي مي باشد.مقر اصلي آن در مانتين ويو، كاليفرنيا مي باشد. گوگل در سال 2016 بر اساس PayScale (سازماني كه درآن درجه بندي دستمزد يا حقوق انجام مي شود) در صدر 50 تا از بهترين شركت ها براي كار در آمريكا قرار گرفت. همچنين فيسبوك در رتبه 5 قرار گرفت با اينكه در سال 2015 در نقطه اول قرار داشت. كارمندان آمريكايي كه در گوگل كار مي كنند در بررسي PayScale براي كارمند در تعدادي از مناطق نمرات بالايي براي رضايت شغلي، پاداش و مفهوم كار نمرات بالايي را كسب كرده اند.

به همين دليل در اينجا اشاره مي كنيم كه چرا گوگل در رتبه بندي بهترين شركت براي كار در كشور آمريكا مي باشد:

 

درصد بالايي از كارمندان Google مي گويند كه آنها از كار خود راضي هستند.

86 درصد از كارمندان گوگل مي‌گويند كه از كارشان در اين شركت راضي هستند.  لازلو باك به عنوان رئيس گوگل در كتاب خود، "قوانين كار!" كليد موفقيت گوگل به عنوان يك محل كار را نوآوري، تجربه، و  داشتن چيزهاي سرگرم كننده دانسته است.

او مي نويسد "مسئله زيبا در مورد اين روش اين است كه در اين محيط بزرگ : تمام  تلاش ها براي حمايت يك ديگر، و  ايجاد يك سازمان خلاق، سرگرم كننده، سخت كوش، و بسيار مولد، با همديگر مي باشد " .

يكي از عوامل اصلي كه گوگل را به محيط كار منحصر به فرد و شگفت انگيز  تبديل كرده "Googleplex " است. بيشتر كارمندان گوگل از قدرت انعطاف پذيري در اين شركت مي گويند مانند وعده هاي غذايي سالم و لذيذ رايگان، لباس هاي شسته شده و امكانات ورزشي، مرخصي هاي بسيار براي والدين، و داشتن محل مراقبت از كودكان. يكي از كارمندان در Mountain View به عنوان توصيف گوگل مي گويد "يك شركت كه در مقابل كاركنان خود رفتار هاي بزرگ نشان مي دهد كه در مقابل باعث ايجاد انگيزه و وفاداري آن ها مي شود ."

كارمندان گوگل مي گويند كه گوگل اجازه مي دهد تا خلاقيت و ايده هاي خود را بر روي پروژه ها پياده كنند. گوگل همچنين كاركنان خود را تشويق مي كند كه براي كمك به ايجاد يك جامعه خلاق تر، رضايت بخش، و صميمي معلم و مربي يكديگر باشند.

 

 كاربران Google فكر مي كنند كه با كار خود باعث مي شود جهان به مكاني بهتر تبديل شود.

 73 درصد از كاركنان گوگل  شغل خود را به صورت معني دار پيدا كرده اند. اين با توجه به ماموريت شركت تعجب آور نيست : "سازماني براي در دسترس قرار دادن اطلاعات مفيدو براي عموم"

باك مي نويسد "اين كار باعث ايجاد انگيزه و نوآوري "و " دامنه گسترده اي از ماموريت ها به ما اجازه مي دهد تا گوگل به جلو حركت كند به صورت يك قطب نما به جاي سرعت سنج."

گوگلي ها به خوبي به اين ماموريت، پاسخ داده اند، به گفته آن ها: آنچه كه آنها را به خود جلب و  در شركت نگه مي دارد،پروژه هاي معني دار و به چالش كشيدن آن هادر سايت Glassdoor مي باشد.

نخستين بودجه گوگل در اوت ۱۹۹۸ توسط اندي بكتولشيم، مؤسس سان مايكروسيستمز كه به مقدار ۱۰۰ هزار دلار بود به گوگل داده شد و اين در حالي بود كه اين شركت هنوز ثبت نشده بود.[۲۴] در همان زمان گوگل همچنين از چند سرمايه‌گذار ديگر توانست مبالغي دريافت كند. جف بيزوس مؤسس شركت آمازون و استاد دانشگاه رشته كامپيوتر در دانشگاه استنفورد، و رام شريرام هر كدام مبلغ ۲۵۰ هزار دلار در گوگل سرمايه‌گذاري كردند. بعدها كه گوگل به يك شركت سهامي عام تبديل شد، ارزش اين سرمايه به بيش از ۲۸۰ ميليون دلار رسيده بود.[۳۴][۳۵] ديويد شريتون كه از كارآفرينان آن زمان بود نيز ۱۰۰ هزار دلار در گوگل سرمايه‌گذاري كرد.[۳۶] پس از جمع‌آوري همه اين مبالغ، گوگل توانست ۱ ميليون دلار سرمايه جمع كند كه با استفاده از آن بالاخره قادر بود فروشگاهي را در منلو پارك، كاليفرنيا افتتاح كند.[۳۷] در اوايل سال ۱۹۹۹ در حالي كه برين و پيج كه هنوز در حال تحصيل بودند، به اين نتيجه رسيدند كه موتور جستجويي كه آنها به وجود آوردند وقت بسيار زيادي از امور دانشگاهي آن‌ها را اشغال كرده‌است. آن‌ها نزد شخصي با نام جورج بل كه مديرعامل شركت موتور جستجوي اكسايت رفتند و او را ترغيب كردند تا گوگل را به ۷۵۰ هزار دلار از آنها بخر، اما او اين پيشنهاد را نپذيرفت و مبلغي بين ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار دلار را به آنها پيشنهاد داد.[۳۸] در مارس ۱۹۹۹ اين شركت به پالو آلتو، كاليفرنيا منتقل شد[۳۹] كه اكثر شركت‌هاي استارت‌آپ سيليكون‌ولي كار خود را از آنجا شروع كردند.[۴۰] گوگل در ۷ ژوئن ۱۹۹۹ اعلام كرد كه قصد دارد تا سرمايه شركت را به ۲۵ ميليون دلار افزايش دهد[۴۱] و سرمايه‌گذاران عمده‌اي همچون كلاينر پركينس و سكويا كپيتال در اين افزايش سرمايه شركت داشتند.[۴۲] در ژوئن ۲۰۰۰ اعلام شد كه گوگل قرار است به عنوان موتور جستجوي پيش‌فرض وبگاه ياهو! انتخاب شود كه در آن زمان پربازديدترين وبگاه در اينترنت بود و تا قبل از آن از اينكتومي به عنوان موتور جستجوي خود استفاده مي‌كرد.[۴۳][۴۴] در سال ۲۰۰۱ سرمايه‌گذاران گوگل به اين نتيجه رسيدند كه اين شركت به يك مديريت قوي نيازمند است و به همين دليل اريك اشميت را به عنوان مديرعامل و سرپرست شركت برگزيدند[۴۵] در سال ۲۰۰۳، گوگل يكي از ساختمان‌هاي سيليكون گرافيكس در مانتين ويو را اجاره كرد[۴۶] اين ساختمان بعدها با نام گوگل‌پلكس شناخته شد كه برگرفته‌شده از واژه گوگول‌پلكس بود. گوگل سه سال بعد اين ساختمان را به مبلغ ۳۱۹ ميليون دلار خريداري كرد.[۴۷] واژه گوگل پس از مدتي به يكي از مداخل فرهنگ‌هاي زبان انگليسي افزوده شد كه به معني «جستجوي واژه‌اي در وبگاه گوگل براي يافتن اطلاعات» تعريف شد. در ژوئن ۲۰۰۶، واژه گوگل به فرهنگ آكسفورد[۴۸] و در ژوئيه ۲۰۰۶ به فرهنگ مريم-وبستر افزوده شد.

كاربران مي گويند گوگل در حبران خسارت بهترين است.

 گوگل به وسيله حقوق رقابت ايجاد مي كند. حقوق و دستمزد متوسط كارمندان با تجربه 140،000 $، و كارمندان با كمتر از يك سال تجربه كاري به طور متوسط حدود 93000 $ مي باشد.گوگل همچنين بالاترين پرداخت در بازار را براي كاركنانش دارد.  شايان ذكر است كه دو نفر در پست مشابه در گوگل مي تواند پرداخت متفاوت داشته باشند كه اين به عملكرد آن ها بستگي دارد. 

به گفته باك " كار سختي است كه محدوده پرداخت بين افراد مي تواند دو يا حتي 10 برابر بيشتر از شخص ديگري باشد" ،"اما اين بسيار سخت تر كه ببينيد افراد با بيشترين استعداد از آن خارج مي شوند، اين باعث مي شود شما فكر كنيد كه شركت در حال پرداخت ناعادلانه است: درحالي كه بهترين افراد در آن مراتب بيشتر از متوسط هستند، و پرداخت هاي كه در ان براي هر كس انجام ميشود يكسان است."

 

بيش از يك چهارم كاربران گوگل از راه دور با آن ارتباط برقرار مي كنند.

 

تنها 28% از كاركنان گوگل از خانه يا از طريق ارتباط از راه دور كار مي كنند كه ارتباط آنها از طريق  wi-fiدر همه زمان ميسر است. همچنين برخي از شركت هاي بزرگ  مثل: آمازون، Netflix  واپل نيز از طريق اين تكنولوژي كار مي كنند.

 يكي از كارمنداني كه در دفتر مركزي گوگل كار مي كند مي نويسد:"اين شركت انعطاف پذير است، شما  رئيس خرد نداريد و مي توانيد تا حدودي در انعطاف پذيري كاركمك كنيد اما  اشتباه نكنيد شما مقدار زيادي كار مي كنيد اما لازم نيست كه براي تمام كار خود را به ميز كار  زنجير كنيد. "

 

برخي از كاركنان مي گويند كه كار آنها كم استرس است. 

 

 در حالي كه 12 درصد از كاركنان كار خود را پراسترس گزارشكرده اند، به نظر مي رسد در مقايسه با شركت هاي ديگر ،اين نمره نسبتا پاييني است كه قابل توجه نيست. 

شايد يكي از عواملي كه به كاهش سطح استرس مي تواند كمك كند كارهاي مانند  ماساژ، كلاس هاي تناسب اندام رايگان ، عضويت در ورزشگاه، و يك برنامه ريزي تعطيلات سخاوتمندانه مي باشد.

يكي از مديران گوگل مي نويسد يكي از عوامل ديگر : ". محيط كاري بدون رقابت كه اجازه مي دهد به اتاقي براي خلاقيت تبديل شود" مي باشد.همه ما ميدونيم كه كار كردن در شركت گوگل امتيازات خاصي داره، اما اينطور كه پيداست اين غول دنياي موتورهاي جستجو با امكاناتي كه در مجموعه دفاترش گردآوري كرده به طور جدي به فكر آسايش كارمندان خودش هست. همونطور كه شما دوستان پرشين استار در تصاوير زير ميبينيد چيزي كه عيان است چه حاجت به بيان است ... به گزارش عصر ايران، گوگل گذشته از گوگل‌پلكس (ساختمان مركزي) خود كه در كاليفرنياي آمريكاست، شعبه هاي ديگري در لندن، سوئيس، ميلان، پكن، استكهلم و ... دارد كه فضاي داخلي آنها از اين نظر كه كار و استراحت كارمندانش بايد در يك سطح باشد كم و بيش نظير يكديگر است.

منابع:

http://cse.google.co.in/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

http://cse.google.com.tw/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.id/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.ua/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.cz/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.mx/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.au/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.be/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://images.google.be/url?q=https%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.th/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.tr/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

 

راهنماي خريد انواع اجاق گاز اخوان

راهنماي خريد انواع اجاق گاز اخوان

به گزارش مجله اينترنتي دكوكده و به نقل از ?? بخر انواع اجاق گاز اخوان كه به عنوان بهترين مارك اجاق گاز ايراني به شمار مي ‌رود به دليل تناسب كيفيت كارايي و قيمت‌ مناسب محصولات اين برند يكي از پرفروش ترين ها در ايران به شمار مي ‌رود. انواع اجاق گاز اخوان كه به صورت صفحه گاز روميزي و يا توكار، اجاق گاز فردار و يا مبله توليد مي گردد كه در تنوع رنگ بندي و صفحات مختلف از جمله صفحه استيل و شيشه و در رنگ هاي مشكي، سفيد توليد شده است.

ما در اينجا سعي داريم كه انواع صفحه اجاق گاز روميزي توكار يا مبله (فردار) اخوان را با شما مورد بررسي قرار دهيم تا شما عزيزان بتوانيد در انتهاي اين مطلب بهترين مدل از بهترين مارك اجاق گاز روميزي را براي آشپزخانه خود انتخاب نماييد. پيش از هر چيز لازم است بدانيد آن چيزي كه در هنگام انتخاب يك محصول مي ‌تواند بسيار مهم باشد، علاوه بر وجود استاندارد هاي استفاده شده، كارايي و تناسب كيفيت، طول عمر و سطح قيمت اجاق گاز اخوان مي باشد اگر بخواهيم ساده تر به اين نكته اشاره كنيم خريد اجاق گاز اخوان، انتخابي از با كيفيت ترين ها همراه با قيمت مناسب است.

در ابتدا مي توانيم انواع اجاق گاز اخوان را به دو دسته مختلف تقسيم مي كنيم: دسته اجاق گاز صفحه اي روميزي كه به صورت توكار توليد مي ‌شوند و مدل‌ هاي مبله كه به عنوان مدل هاي اجاق گاز فردار اخوان شناخته مي شوند.

m3_7dv6.jpg

انواع اجاق گاز روميزي اخوان

انواع اجاق گاز روميزي اخوان امروز طرفداران بسيار زيادي را به خود جلب كرده است اگر شما نيز در دسته افرادي هستيد كه ترجيح مي دهيد يك اجاق گاز توكار و روميزي مجزا از فر در منزل خود داشته باشيد، انتخاب انواع صفحه گاز روميزي بهترين گزينه براي شماست البته به اين نكته اشاره كنيم كه جديدترين مدل اجاق گاز به صورت روميزي طرفداران بسيار زيادي در دنيا را به دليل جاگيري كمتر، حمل و نقل آسان تر و ديزاين جديد تر به خود اختصاص داده است و شركت اخوان نيز انواع اجاق گاز روميزي و صفحه گاز توكار خود را در تنوع بسيار زيادي توليد كرده است تا تمامي افراد بتوانند بر اساس سليقه و بودجه‌ اي كه در نظر گرفته اند خريدي ساده تر داشته باشد. لازم به ذكر است كه با توجه به كيفت محصولات اين شركت قيمت اجاق گاز اخوان در مدل هاي روميزي تا حدي اقتصادي و مناسب به شمار مي ‌رود كه مي ‌تواند با مدل اجاق گازهاي خارجي رقابت داشته باشد.

اگر بخواهيم به طور كلي انواع اجاق گاز روميزي را دسته ‌بندي كنيم بايد به اين نكته اشاره كنيم كه انواع اجاق گاز صفحه اي و روميزي به صورت استيل يا شيشه در محدوده پخت هاي متنوع توليد شده ‌اند و كاملاً بر اساس جاي شما در آشپزخانه و ديزاين منزل تان مي توانيد اين مدل ها را انتخاب نماييد.

درباره اجاق گاز شيشه اي اخوان بايد به اين نكته اشاره كنيم كه اين دسته از صفحه گازهاي روميزي كه به صورت توكار توليد شده‌ اند و داراي صفحه شيشه اي از جنس سراميك سكوريت مي باشد؛ جنس اين صفحه ها مقاوم در برابر حرارت و ضد ضربه مي باشد و از ويژگي هاي مهم ديگر اين صفحه گاز شيشه اي اخوان مي ‌توان به ضد خش بودن آنها و سهولت در پاك كردن سطح صفحه هاي آنها اشاره نمود و شما ديگر لازم نيست در هنگام انتخاب و خريد اجاق گاز شيشه اي اخوان نگران ماندگاري لك بر روي صفحه هاي انواع اجاق گاز اخوان باشيد. اين دسته از محصولات شركت اخوان نيز در تنوع رنگي مشكي و سفيد توليد شده است و شما عزيزان مي توانيد اجاق گاز 5 شعله اخوان تا 2 شعله آن را بنا به فضاي خود انتخاب نماييد، لازم به ذكر است كه فواصل استاندارد محدوده هاي پخت در انواع اجاق گاز روميزي اخوان امكان استفاده هم زمان از شعله ها را فراهم مي سازد.

 

انواع اجاق گاز استيل اخوان

انواع اجاق گاز استيل اخوان به دليل داشتن جنس مناسبي بر روي صفحه شان طرفداران بسيار زيادي را به خود جلب كرده است چراكه اين استيل به كار رفته شده بر روي صفحه گاز اخوان به گونه اي مي باشد كه علاوه بر ضد خش بودن، به سادگي قابل پاك شدن مي باشند. اين جنس از استيل مقاوم در برابر حرارت و خش دار مي باشد كه همين امر باعث مي شود تا به مرور زمان ظاهر زيباي خود را حفظ كنند و اگر غذاي شما سر رفت يا هرگونه لكه هاي بر روي اجاق گاز روميزي استيل شما ايجاد شد، به سادگي با يك دستمال و بدون ماندگاري لكه تميز شود. شما در انواع اجاق گاز استيل اخوان نيز مي توانيد بنا به جاي خود در آشپزخانه ‌تان اجاق گاز 5 شعله استيل اخوان را تا 2 شعله انتخاب نماييد و همانطور كه در مدل شيشه نيز اشاره نموديم، تمام شعله ها در فواصل كاملاً استاندارد طراحي شده اند و شما امكان استفاده هم زمان از محدوده هاي پخت را خواهيد داشت كه با در نظر گرفتن كيفيت آن متوجه مناسب بودن قيمت اجاق گاز اخوان خواهيد شد.

ويژگي هاي مشترك انواع صفحه گاز صفحه اي

از آنجايي كه يكي از پركاربردترين وسيله ها در هر آشپزخانه اي اجاق گاز به شمار مي ‌رود لذا دانستن ويژگي‌ هاي فني و مشخصات اين دستگاه پركاربرد از مهم ترين اركان انتخاب در خريد شما محسوب مي ‌شود. اخوان بالاي نيم قرن است فعاليت فروش گسترده اي دارد و توانسته يكي از با كيفيت ‌ترين اجاق گاز ايراني را توليد كند، خالي از لطف نيست كه به اين نكته اشاره كنيم كه هنگامي كه سخن از بهترين مارك اجاق گاز ايراني يعني اخوان به ميان مي ‌آيد قطعاً معروفيت اين برند اتفاقي نبوده است و عملكرد مناسب و با كيفيت محصولاتش توانسته اخوان را به اينجا برساند كه هر يك از ما، نام درخشانش را در دسته محصولات اجاق گاز بشنويم. از ديزاين، ظاهر زيبا و با كيفيت اجاق گاز اخوان كه بگذريم، مي رسيم به بخش موارد فني شركت اخوان، از اين رو سعي داريم در ادامه اين متن با بيان ويژگي‌ هاي مهمي كه به اين برند معتبر اعتبار بخشيده است همراه شما باشيم.

 

بررسي عملكرد ترموكوپل

شركت اخوان انواع صفحه گاز روميزي و اجاق گاز ‌هاي خود را همراه با بالاترين سطح استاندارد و ايمني توليد مي ‌كند، وجود ترموكوپل هاي فوق سريع در انواع اجاق گاز اخوان مي تواند امنيت شعله را براي شما تضمين خواهد نمود. اگر در اينجا بخواهيم نگاهي داشته باشيم به ساختار يك ترموكوپل بايد بگوييم ترموكوپل ها از دو فلز غير هم جنس توليد شده‌اند كه از يك سمت به يكديگر جوش خوردند و تا زماني كه انتقال حرارت صورت گيرد، جريان گاز وجود دارد و به محض اينكه به صورت سهوي و بنا به هر علتي شعله خاموش شود جريان گاز قطع مي گردد بارها و بارها در هر خانه ‌اي اتفاق افتاده است كه شعله ها براثر سر رفتن غذا و يا كم شدن اكسيژن در فضا و به هر علت ديگري همچون وزيدن باد خاموش شود و اين امر يكي از تكرار شدني ترين موارد در هنگام استفاده از يك اجاق گاز روميزي و يا مبله به شمار مي ‌رود، در اين زمان مي باشد كه يك ترموكوپل فوق سريع عملكرد خود را انجام مي ‌دهد و جلوي پخش گاز در فضا را خواهد گرفت و از هرگونه آتش سوزي و مسموميت ناشي از گاز جلوگيري خواهد كرد لذا در هنگام خريد اجاق گاز اخوان ديگر لازم نيست نگران امنيت دستگاه خود باشيد چراكه شما يكي از استاندارد ترين اجاق گاز روميزي و صفحه اي را براي آشپزخانه خود انتخاب نموده ايد. اين ويژگي در كنار مشخصات ديگر اين دستگاه باعث شده است كه ما بتوانيم قيمت اجاق گاز اخوان را به نسبت كيفيت آن كاملاً منطقي و اقتصادي برشماريم.

بررسي فندك اتوماتيك

يكي ديگر از امكانات اجاق گاز اخوان مي توانيم به استفاده از بهترين نوع فندك اتوماتيك در جديدترين اجاق گاز اخوان اشاره كنيم به كار برده شده است و شما به آساني مي توانيد با فشردن ولوم هاي دستگاه رو به پايين و چرخاندن آن برخلاف عقربه هاي ساعت هر يك از شعله ها را به صورت مجزا و سريعاً روشن فرماييد، جنس اين نوع از فندك ها با طول عمر بسيار بالا، ساليان طولاني بدون خرابي مي تواند براي شما كار كند، استفاده از اين نوع فندك و ترموكوپل توسط اين شركت در كنار قيمت اجاق گاز اخوان توانسته نظر بسياري از افراد را به خود جلب كند و رقيبي سر سخت براي برندهاي خارجي بشمار آيد.

نگاهي بر شبكه هاي چدن در اجاق گاز اخوان

يكي ديگر از ويژگي ‌هاي انواع اجاق گاز اخوان داشتن شبكه‌ هاي از جنس چدن بر روي محدوده‌ هاي پخت آن مي باشد كه داراي ويژگي هايي است كه به صورت مختصر در اينجا بدان اشاره خواهيم كرد جنس چدن هاي استفاده شده در اين دستگاه‌ نسوز مي باشد كه بر اثر مرور زمان و قرارگيري بر روي حرارت تغيير رنگي در آنها ايجاد نخواهد شد كه اين امر باعث مي‌ شود كه شما ظاهر زيباي اجاق گاز روميزي تان را ساليان سال همانند روز اول در اختيار داشته باشيد از ديگر مشخصات اين جنس از چدن مي‌ توان به شستشوي آسان آن اشاره نمود، شما به آساني مي‌ توانيد چدن ها را درون ماشين ظرفشويي يا به صورت دستي با آب و صابون بشوييد و پس از شستشو شما شاهد ماندگاري لك بر روي آنها نخواهيد بود. در انواع اجاق گاز روميزي هاي اخوان شما شبكه هاي متفاوتي با طراحي هاي مختلف خواهيد ديد كه علاوه بر پخش يكنواخت حرارت براي پخت غذا به صورت تك تك و جداگانه براي محدوده‌ هاي پخت يا به صورت يكپارچه تر طراحي شده اند.

قطعات به كار رفته در انواع گاز اخوان

تمامي قطعات استفاده شده در شركت اخوان براي توليد انواع اجاق گاز روميزي استيل و شيشه اي داراي كيفيت بسيار بالا يي مي باشد، البته به اين نكته اشاره كنيم كه برخي از مدل هاي توليدي اين شركت با قطعات خارجي و ايتاليايي مي باشد و به همين دليل شما مي ‌توانيد تنوع قيمت در مدل هاي متنوع اجاق گاز روميزي اخوان را شاهد باشيد اما لازم است به اين نكته تأكيد كنيم كه چه در مدل ها با قطعات خارجي و چه در قطعات ايراني درجه يك، دستگاه هاي توليد شده توسط اين شركت قطعاً قيمت اجاق گاز اخوان را مي ‌تواند به انتخابي كاملا منطقي و اقتصادي براي شما عزيزان رقم زند.

 

نگاهي بر انواع اجاق گاز فردار اخوان

همانطور كه اشاره كرديم انواع اجاق گاز اخوان به صورت روميزي يا اجاق گاز فردار توليد شده است، انواع اجاق گاز فردار اخوان را كه به صورت اجاق گازهاي مبله مي ‌شناسيم با ديزايني زيبا و به كارگيري به روزترين تكنولوژي هاي روز دنيا توليد شده اند و اين دستگاه هاي دوكاره مي تواند كارايي هاي بسيار تكميلي را در اختيار شما بگذارد، انواع اجاق گاز مبله اخوان با فرهايي در گنجايش هاي متفاوت توليد شده است كه اين فر ها به دليل داشتن لعاب با كيفيت و خاص خود به آساني قابل پاك شدن مي باشند چراكه سطح داخلي آنها مانده هاي غذا و چربي را بر روي خود نگه نمي دارند.

انواع اجاق گاز فردار معمولاً داراي جوجه گردان هايي با موتورهاي پيشرفته و قدرتمند مي باشند كه به دليل پخش يكنواخت حرارت در داخلشان طبخ يكنواخت جوجه را در اختيار شما مي گذارد، شما توانيد براي پخت انواع غذا، كيك، پيتزا و يا جوجه از اين اجاق گاز فردار اخوان به عنوان يك دستيار آشپزخانه حرفه ‌اي استفاده كنيد، اگر شما نيز در دسته افرادي هستيد كه مي خواهيد يك اجاق گاز مبله و فر دار را براي خود تهيه كنيد، پس انتخاب از بهترين مارك اجاق گاز فر دار اخوان مي ‌تواند انتخابي مناسب‌ براي شما عزيزان باشد، با خريد اجاق گاز فردار اخوان يا همان مبله شما يك تير و دو نشان داشته ايد و يك دستگاه فر گازي و برقي تكميل با كاريي هاي بالا و يك اجاق گاز مجزا را در اختيار خواهيد داشت و از اين رو مي توانيم بگوييم قيمت اجاق گاز فردار اخوان مي ‌تواند براي شما بسيار به صرفه و منطقي باشد، وجود سطح ايمني و استانداردهاي بالا، ترموكوپل فوق سريع، شبكه ‌هاي چدن نسوز، استاندارد فواصل در محدوده ‌هاي پخت نيز از ديگر ويژگي هاي اين دسته از محصولات اخوان به شمار مي ‌رود.

حتماً در هنگام انتخاب و خريد از شركت اخوان شما به دنبال ضمانت نامه و كارت گارانتي نمايندگي فروش شركت اخوان هستيد لذا لازم است با توجه به آنكه كدام يك از نمايندگي هاي اخوان و يا فروشگاه اينترنتي كالاي شان را با ضمانت نامه اصلي و شركتي اخوان ارائه مي ‌كنند، خريدتان را از فروشگاه لوازم خانگي معتبر انجام دهيد. شما عزيزان مي توانيد انواع اجاق گاز اخوان را با گارانتي معتبر شركتي همراه با بهترين قيمت اجاق گاز اخوان در فروشگاه اينترنتي 20 بخر، ديجي كالا، زنبيل و ديگر مراكز فروش معتبر انجام دهيد.

منبع: decokadeh.com