بخش هاي مختلف در سايت ايزي تولز

معرفي سايت ايزي تولز برترين پلت فرم خدمات آنلاين در كشور

 

e1_9xz1.jpg

سايت ايزي تولز با هدف ارائه ي انواع ابزارهاي آنلاين طراحي شده است. استفاده از ايزي تولز به كاربران اين امكان را مي دهد تا بتوانند محاسبات پيچيده و زمان بر را در كوتاه ترين زمان ممكن انجام بدهند. اين سايت به شما اجازه مي دهد تا به ابزارهاي عمومي كه ممكن است در هر كجا به آن ها نياز داشته باشيد دسترسي پيدا كنيد.

ابزارها و تكنولوژي هايي كه در سايت ايزي تولز به آن ها دسترسي خواهيد داشت

 

در هنگام ورود به سايت ايزي تولز كافي است تعيين كنيد كه دنبال چه ابزاري هستيد پس از آن مي توانيد خيلي ساده به آن دسترسي داشته باشيد.مطمئنا افراد نمي توانند پيش بيني كنند كه در كجا وكي به چه ابزاري نياز داريد. افراد نمي توانند همه ي ابزارهاي مورد نياز را با خود حمل كنند بنابراين لازم است كه به دنبال يك راه حل مناسب باشند. سايت ايزي تولز به عنوان يك مرجع براي ابزارهاي محاسباتي شناخته مي شود. اين سايت به كاربران امكان مي دهد كه تعيين كنند چه ابزاري را نياز دارند سپس آن ابزار را خواهند داشت.

ايزي تولز با شناسايي نيازهاي كاربران اين امكان را ايجاد كرده است كه كاربران بتوانند به ابزارهايي در زمينه

  • تكنولوژي
  • سلامتي
  • مذهبي
  • مالي
  • حقوقي
  • مهندسي
  • رياضي
  • زمان
  • ساير موارد

است كه هر كدام از اين بخش ها زير شاخه هاي خود را دارند. مهم ترين ويژگي كه مي توانيم براي سايت ايزي تولز در نظر بگيريم كاربري آسان آن است كه باعث مي شود كاربران بتوانند به ميزان زيادي در زمان خود صرفه جويي كنند. زماني كه گزينه مورد نظر خود را محاسبه كرديد مي توانيد اطلاعات را به صورت اسكن يا كپي داشته باشيد. كافي است مستندات خود را ارائه كنيد و پس از محاسبه از ميزان و ويژگي هاي آن مطلع شويد. پژوهشگران، محققان و ديگر افراد جامعه نياز دارند كه در برخي موارد داده هايي را ارزيابي و محاسبه كنند. بيشتر افراد با روش هاي محاسبه ي اين داده ها آشنايي ندارند براي حل اين مشكل سايت ايزي تولز موقعيتي را براي كاربران ايجاد كرده است كه به سادگي اطلاعات مورد نياز خود را محاسبه كنند.

بخش هاي مختلف در سايت ايزي تولز

تكنولوژي: امروزه با پيشرفت دنياي ديجيتال افراد به ابزارها و اطلاعاتي نياز دارند تا بتوانند كارهاي خود را سريع تر پيش ببرند. شما براي ورود به فضاي مجازي نياز به پسوردهاي مطمئن داريد يكي از خدماتي كه در اين بخش مي توانيد به آن دسترسي داشته باشيد ايجاد پسورد است.

ساخت كد Hash براي بهبود ابزارهاي كاربردي

ساخت باركد و ساخت كيو آر كد كه جزء ضروريات در دنياي تجاري امروز است. شما در اين بخش مي توانيد به كيبورد فارسي آنلاين، بررسي دامنه ها، ساخت اعداد تصادفي و تبديل متن به باينري و بالعكس دسترسي داشته باشد.

سلامتي: با مراجعه به اين بخش مي توانيد به ابزارهايي دسترسي داشته باشيد كه در سلامت شما بسيار تاثير گذار است افراد در طول بارداري و رژيم هاي مختلف لازم نيست زمان زيادي را صرف محاسبه ي زمان، سنجش كالري و... كنيد كافي است اطلاعات خود را در زمينه ي :

شاخص توده ي بدني

محاسبه وزن ايده آل

سوخت و ساز پايه

كالري غذايي پر مصرف

مساحت سطح بدن

زمان بارداري و تاريخ زايمان

اضافه وزن هر هفته بارداري

مذهبي: در قسمت مذهبي سايت ايزي تولز مي توانيد به ابزارهاي جالبي كه جنبه سرگرمي نيز دارند مانند محاسبه ابجد صغير و كبير، طالع بيني ازدواج با ابجد، تعبير خواب و فال حافظ دسترسي داشته باشيد.

مالي: بيشتر افراد در طول روز نياز دارند به محاسبه ي برخي از امور نظير محاسبه ي سود و قسط وام، محاسبه هزينه انتقال سند، محاسبه كميسيون ملك، محاسبه سود سپرده بانكي، محاسبه پس انداز، محاسبه سود و قسط در بازار، جستجوي شماره كارت و بانك، تبديل تومان به ريال و بالعكس بپردازند. با مراجعه به ايزي تولز مي توانيد به سادگي در كوتاه ترين زمان ممكن اين موارد را محاسبه كنيد.

حقوقي: محاسباتي كه در زمينه حقوقي انجام مي گيرد بسيار پيچيده است و معمولا افراد عادي از محاسبه ي آن عاجز هستند. سايت ايزي تولز موقعيتي را براي شما ايجاد كرده است تا بتوانيد به سادگي موارد حقوقي پيچيده مانند محاسبه نيم عشر دولتي، حق الزحمه داوري، محاسبه هزينه دفترخانه، هزينه دادرسي،مهريه به نرخ روز، خسارت تاخير تاديه، محاسبه حقوق بيكاري و هزينه كارشناسي هاي مختلف را انجام دهيد.

افرادي كه به دنبال ابزارهاي مهندسي هستند مي توانند نسبت به محاسباتي نظير تبديل واحد، ظرفيت خازن، مقاومت الكتريكي، ساخت آكواريوم و... اقدام كنند.

رياضيات: استفاده از علم رياضيات در جنبه هاي مختلف زندگي كاربرد دارد افراد در زمان انجام امور مختلف نياز دارند كه مواردي مانند توان، جذر، درصد، لگاريتم را محاسبه كنند. از ديگر ضرورياتي كه به علم رياضي وابسته است و مي توانيد با سايت ايزي تولز سريعا به آن دسترسي داشته باشيد محاسبه فاكتور، ميانگين، تشخيص اعداد اول، دسترسي به معادلات درجه يك و دو براي حل مسائل گوناگون است. انجام ساده ي اين محاسبات مي تواند باعث شود به ميزان زياد در زمان صرفه جويي كنيد.

محاسبه زمان شامل مواردي نظير تاريخ روز، تبديل تاريخ شمسي به ميلادي ، محاسبه اختلاف دو تاريخ متفاوت، كرنومتر آنلاين را مي توانيد در هنگام ورزش و فعاليت هاي بدني مي توانيد به سادگي از اين قابليت استفاده كنيد و زمان مورد نظرتان را ثبت كنيد. يكي ديگر از امكانات اين بخش تايمر و شمارش معكوس است.

ساير ابزارها: ايزي تولز اين امكان را براي شما به وجود آورده است كه با استفاده از اين بخش به محاسبه ي مواردي بپردازيد كه شايد چندان مرسوم نباشد.

همچنين اگر شما توسعه دهنده هستيد و به آدرس سايت مپ ما نياز داريد مي توانيد بر روي لينك سايت مپ كليك كنيد.

سايت هاي ابزارهاي محاسباتي مانند ايزي تولز در سراسر دنيا به كاربران اين امكان را مي دهند كه فرايند محاسبات را با استفاده از ابزارهاي آنلاين در كوتاه ترين زمان ممكن انجام دهند. طراحي سايت ايزي تولز كه توسط سايت ايزي ديزاين انجام شده است به گونه اي است كه مي تواند نيازهاي كاربران مختلف را در زمينه هاي گوناگون برطرف كند. شما مي توانيد در هر زمان و مكاني كه حضور داريد براساس نيازهايتان به ابزار مورد نظر خود در زمينه سنجش و محاسبات دسترسي داشته باشيد و از آن نهايت استفاده را ببريد.

 

 

 

وكيل دادگستري زن يا مرد در تهران و شهرستانها

دفتر وكالت در تهران

وكيل كسي است كه مسئول شخص ديگري، قانوني يا واقعي، انجام كاري از طريق قرارداد نيابتي است. وكيل، قرارداد قانوني است كه بر اساس مقررات قانون مدني انعقاد شده و قسمت هاي آن توسط وكلا و موكلين تعيين شده است.

خانه - ??وكيل آنلاين | گروه وكلاي مهر

نايب الليف در دوره صفري وكيل ناميده مي شد و عنوان وكيل مردم از اينجا سرچشمه مي گرفت. براي اطمينان دادن به فرد در موارد خاص و موارد حساس، مي توان حدود را براي وكيل منتخب تعيين كرد كه در كدام زمينه مجاز به نمايندگي از او است و در كدام زمينه خود فرد بايد آن كار را حضور داشته باشد.

در اصل ?? قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران آمده است كه در تمام دادگاه ها دادخواهي ها حق دارند براي خود وكيل انتخاب كنند و اگر نتوانند وكيل انتخاب كنند بايد فرصت تعيين وكيل را داشته باشند.

 

با توجه به گسترش شهرها و همچنين افزايش دغدغه هاي افراد و اشخاص حقيقي و و حقوقي داشتن وكيل دادگستري زن يا مرد در تهران و شهرستانها و همچنين دريافت خدمات حقوقي و دفتر وكالت در تهران مجموعه حقوقي سايت و كيل اينگونه خدمات را از ابتداي كار  يعني مشاوره تلفني و آنلاين و مشاوره حقوقي حضوري و همچنين انجام امور حقوقي و وكالت توسط وكلاي دادگستري انجام مي دهد. جهت دريافت شماره وكيل مشاوره حقوقي و حضور در دفتر وكالت با شماره هاي ذيل تماس بگيريد.

09129401482

09129401481

09128963121

يا برروي لينك ذيل كليك كنيد

وكيل

 

معرفي فناوري EIS در دوربين مداربسته و كاربرد هاي آن

معرفي فناوري EIS در دوربين مداربسته و كاربرد هاي آن

سيستم تثبيت كننده تصوير، به مجموعه اي از فناوري هايي اطلاق مي شود كه براي اصلاح تاري تصاوير در دوربين مدار بسته مورد استفاده قرار مي گيرد. اين تاري تصاوير معمولا از ارتعاشات اجتناب ناپذير به دليل حركت دوربين در محل نصب ناشي مي شود. معمولا نصب دوربين مداربسته در فضاهاي روباز آن را در معرض تكان هاي ناشي از عوامل فيزيكي يا طبيعي همچون باد، باران و … قرار مي دهد. به همين جهت توسعه دهندگان تكنولوژي هاي مربوط به سيستم هاي امنيتي و نظارتي با توليد فناوري هايي نرم افزاري و سخت افزاري در صدد كاستن اين نقائص هستند.

وجود نويز و تاري در تصاوير يك امر اجتناب ناپذير است. تكنيك تثبيت كننده تصوير به شما كمك مي كند تا جزئيات دقيقتر و با وضوح بالا از تصاوير داشته باشيد. تكنيك هاي تثبيت كننده تصوير به طور كلي و بر اساس عملكرد آنها به دو نوع زير طبقه بندي شوند:

  • اصلاح بر اساس حركت لنز
  • اصلاح بر اساس برنامه نرم افزاري

در ادامه به شرح هر كدام از موارد بالا و در نهايت به ارائه مقايسه اي ميان اين دو مي پردازيم.

تثبيت كننده تصوير (EIS)

تثبيت كننده تصوير الكترونيكي و يا (Electronic image stabilization) روشي است كه در آن مشكل تاري تصوير در سطح نرم افزاري و پس از اينكه سيگنال نوري به سيگنال ديجيتال تبديل گرديد، بر طرف مي شود. همانطور كه ميدانيد هر دوربين مدار بسته اي  داراي يك چيپ يا حسگر تصوير است  كه وظيفه دارد كه اين سيگنال نوري را دريافت نموده و براي تشكيل تصوير اين سيگنال هاي نوري را به سيگنال هاي ديجيتالي تبديل نمايد. اين روش اصلاح نقائص تصاوير را پس از تشكيل تصوير انجام مي دهد يعني بعد از زماني كه نور از سنسور عبور كرد.

نحوه عملكرد EIS

الگوريتم عملكرد EIS بدين نحو است كه پردازنده ابتدا تصوير را به تكه هاي كوچك تقسيم مي كند و سپس آن را با فريم هاي قبلي مقايسه مي كند. سپس تشخيص مي دهد كه حركت موجود در تصوير ناشي از يك شي متحرك در تصوير بوده و يا يك لرزش ناخواسته بوده و اصلاحات مورد نياز را انجام مي دهد. در اين حالت هنگامي كه تصوير اصلاح شده با تصوير قبلي جايگزين مي گردد قاعدتا بخش هايي از آن حذف مي شود و نسبت به تصوير اصلي (كه داراي نويز است) كوچكتر خواهد بود. اين ممكن است منجر كاهش كيفيت كلي اين فناوري شود اما اين كاهش زياد چشمگير نيست و قابل اغماض است.

تثبيت كننده تصوير OIS

در اين روش عمل تثبيت و اصلاح نويز در تصوير با تغيير مسير نوري در سنسور انجام مي گردد. اين عمل در زمان واقعي است و از اين رو هيچ تغييري يا كاهش كيفيتي در تصوير رخ نمي دهد. در اين روش سنسورهاي تشخيص لرزش (سنسورهاي ژيروسكوپي) مورد استفاده قرار مي گيرند كه اين اطلاعات را به يك ميكرو رايانه منتقل مي كنند كه به نوبه خود آنها را به سيگنال تصوير تبديل مي كند و در نهايت منجر به حركت لنز به منظور اصلاح نويز تصوير مي شود. به زبان ساده در اين روش لنز دوربين مدار بسته با حركت مكانيكي خود منجر به اين مي گردد كه  نور همواره به سنسور دوربين برخورد كند.

مقايسه عملكرد EIS و OIS

مزيت اصلي سيستم OIS اين است كه هيچگونه تغييري در تصوير نهايي اتفاق نمي افتد زيرا تغييرات لازم قبل از اينكه سيگنال نوري به سنسور تصوير برخورد كند اتفاق مي افتد. اما همانطور كه ميدانيد اين فناوري يك فناوري سخت افزاري است و ذاتا از لحاظ وزني به دوربين فشار مي آورد.

در حال حاضر تكنولوژي EIS به دليل سبكي و قيمت مناسب تر و همچنين با وجود بهبود هايي كه در الگوريتم عملكردي آن به منظور افزايش كيفيت تصوير صورت گرفته بسيار محبوبتر و رايج تر به نظر مي رسد. البته شايد استفاده از تكنولوژي OIS در رزولوشن و شرايط نور ضعيف، منطقي تر به نظر برسد.

  1. تكنولوژي Defog (مه زدايي) در دوربين مداربسته
  2. مطالب كاربردي و بسيار مفيد درباره دوربين هاي مداربسته
  3. ويدئو بالون در دوربين مدار بسته
  4. ويژگي smart ir در دوربين هاي مدار بسته

آشنايي با انواع لوسيون دست و صورت و مزاياي آن ها

آشنايي با انواع لوسيون دست و صورت و مزاياي آن ها

 

لوسين يك محصول آرايشي و بهداشتي است كه اغلب به صورت مايع توليد و به فروش مي رسد. اين محصول معمولاً براي تميز كردن و برداشتن پوست خشك استفاده مي شود و تا حد زيادي بر باز شدن راه هاي هوايي پوست و حفظ سلامت آن تأثير مي گذارد.

 

افرادي كه آرايش زيادي مي پوشند، ورزشكاران، كودكان و نوزادان، سالمندان و... مي تواند لوسين به دليل رطوبت پوست كم خود را استفاده كنيد. در واقع لوسين براي اين افراد به عنوان يك پزشك كمكي عمل مي كند و مرطوب نگه داشتن پوست آن را تازه و تازه خواهد كرد.

انواع لوسين

ROSE Combat Fix Spray 

از آنجا كه لوسين ها توسط افراد مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند و براي نقاط مختلف بدن، در گونه هاي مختلف توليد و به فروش مي رسد. به طور معمول مواد تشكيل دهنده انواع لوسين يكسان هستند و تنها حالت ماده يا نحوه استفاده از آن ها متفاوت است. در زير اين قسمت انواع لوسين ها و كاربرد هر يك از آنها را طوري توصيف مي كنيم كه شما مي توانيد خريد ايمن و صحيحي داشته باشد.

 

لوسين مايع

 

لوسين مايع نوعي لوسين است كه اغلب بي رنگ و آب مانند است. اين لوسين ها حاوي تركيباتي هستند كه پوست را تقويت مي كنند و مي توانند مناظب را عميقاً تميز كنند تا راه هاي هوايي پوست را به طور كامل باز كنند.

 

لوسين مايع را مي توان به صورت يا بدن خود را با استفاده از كرم eded. اشكالي ندارد كه لوسين مايع براي مدت طولاني روي پوست بماند؛ زيرا اين لوسين حاوي تونيك است و با پوست سازگار است و مشكلي ايجاد نمي كند. بنابراين شما مي توانيد لوسين را در شب قبل از رختخواب به پوست اعمال كنيد تا پوست در طول زمان جذب شود.

 

لوسين اسپري

 

لوسين اسپري همچنين داراي تركيب هايي شبيه به لوسين مايع است و در انواع مختلف براي پوست با ويژگي هاي مختلف ساخته مي شود. براي استفاده از اين محصول ابتدا بايد پوست خود را از آرايش و يا هر گونه خاك تميز كنيد. سپس چشمانتان را ببنديد و يك بطري رنگ اسپري را روي صورتتان نگه داريد و اسپري كنيد. روي صورتتان بپاشيد و لوسين را براي مدتي روي پوست خشك بگذاريد.

 

با اين كار اثرات لوسين بر روي پوست شما را بهبود بخشد. اما اگر نمي توانيد صبر كنيد تا لوسين به طور طبيعي خشك شود، پس از چند دقيقه صورت خود را با حوله يا حوله نرم پاك كنيد.

ژل كرم آبرسان نيتروژينا مخصوص پوست خشك

سرم احيا كننده كپسولي نيتروژينا

سرم سفت كننده و ليفتينگ صورت حلزون ونزن

كرم آبرسان آكوامكس پپتايد شون

 

شليل در بارداري با چه فوايد و عوارضي همراه است؟

از جمله ميوه هاي خوشمزه و پرخاصيت كه براي استفاده در دوران حاملگي مناسب بوده شليل مي باشد كه به دليل ارزش غذايي بالا و مواد مغذي فراواني كه دارد براي تامين سلامتي بدن بسيار مفيد بوده و مي توان به عنوان يك ميان وعده عالي در اين دوران مصرف نمود. از اين رو سعي داريم در اين مطلب به جهت آگاهي شما عزيزان به بررسي خواص و مزاياي خوردن شليل در بارداري بپردازيم.

مزايا و مضرات مصرف شليل در بارداري

شليل ميوه اي بوده كه از لحاظ ظاهري شباهت زيادي به هلو دارد و از عطر خاصي برخوردار مي باشد كه بسيار خوشمزه و خوش طعم بوده و به نوعي براي زنان حامله كاملا وسوسه برانگيز مي باشد. خوردن شليل همچون مصرف هلو در بارداري داراي مزاياي متعددي مي باشد. آنتي اكسيدان هاي موجود در ميوه شليل باعث ايجاد نوعي مكانيسم دفاعي در برابر عوامل خطرناكي همچون چاقي و سرطان مي شود.

از آنجايي كه تغذيه مادران در دوران حاملگي بسيار مهم مي باشد بنابراين بايد نسبت به مصرف مواد غذايي مختلف توجه زيادي داشته باشند تا مانع از بروز عوارض و خطرات احتمالي شوند. خوردن شليل در واقع در بهبودي و تقويت دستگاه ايمني و همچنين ايجاد شادابي و طراوت پوست تاثيرگذار بوده ولي بايد قبل از مصرف آن حتما به خوبي شسته شود چرا كه مواد موجود بر روي پوست ميوه امكان دارد سمي بوده و داراي باكتري ها و انگل هاي مختلف باشند كه همين امر موجب به خطر افتادن سلامتي مادر و جنين خواهد شد.

ويژگي هاي تغذيه اي شليل

اين ميوه غني از مواد مغذي بوده و داراي كالري بسيار كمي مي باشد. با خوردن اين ميوه مي توانيد مواد مغذي زيادي را در تغذيه خود داشته باشيد. شليل در واقع منبع گسترده اي از آنتي اكسيدان ها و تركيبات فنولي بوده و قادر مي باشد فيبر لازم براي بدن را فراهم نمايد.
شليل به خاطر اين كه داراي ويتامين هاي زيادي مي باشد موجب شده به ميان وعده اي عالي و مغذي تبديل گردد. اين ميوه علاوه بر دارا بودن انواع ويتامين هاي مختلف همچنين حاوي مواد معدني گوناگوني همچون پتاسيم، منيزيم و كلسيم مي باشد و عاري از هر گونه كلسترول مضر مي باشد. با مصرف هر ??? گرم شليل مي توانيد حدود ?? كالري بدست آوريد.

مزاياي مصرف شليل

در ادامه مجموعه اي از انواع خواص و فوايد شليل براي تامين سلامتي مادر و جنين را در اختيارتان قرار داده ايم.

پيشگيري از نقص هاي زايمان

مصرف شليل در زمان حاملگي در پيشگيري از بروز نقص هاي مادرزادي در جنين كمك كننده مي باشد. مواد معدني، ويتامين ها و اسيد فوليكي كه در شليل وجود دارد احتمال ايجاد نقص هاي لوله عصبي همچون اسپينا بيفيدا را كاهش داده و باعث بهبودي و تامين سلامت جنين مي شود.

مراقبت از سلامتي چشم ها

شليل حاوي لوتئين مي باشد كه نوعي ماده غذايي تاثيرگذار در بهبودي سلامت چشم بوده و درصد ابتلا به بيماري هاي چشمي را در دوران حاملگي كاهش مي دهد. همينطور لوتئين همچون آنتي اكسيداني قوي عمل نموده و درصد ابتلا به آب مرواريد هسته اي را به حداقل مي رساند. ويتامين A و بتاكاروتن موجود در شليل در تامين سلامتي چشم ها مفيد بوده و ميزان بينايي فرد را تقويت نموده و از خطر مبتلا شدن به رمد چشم و كوري پپيشگيري مي كند.

موثر در رشد و تكامل چنين

ميوه شليل منبعي غني از فيبر و ويتامين ث بوده كه در رشد و نمو جنين بسيار موثر مي باشد و مواد مغذي موجود در آن عاملي كمك كننده در رشد ماهيچه ها و رگ هاي خوني جنين مي باشد همينطور پتاسيمي كه در شليل وجود دارد از گرفته شدن عضله ها ممانعت كرده و ميزان انرژي را در طي دوران حاملگي بالا مي برد.

توسعه سلامت پوست

شليل داراي ريبوفلاوونويدها، لوتئين، بتاكاروتن، ويتامين ث و آنتي اكسيدان هايي مي باشد كه پوست شما را در برابر صدمات احتمالي محافظت مي نمايد و ميزان سلامتي پوست را در طي دوره حاملگي بالا مي برد. ويتامين ث در ساخت كلاژن موثر بوده و بافت پوستي را حفاظت مي كند. لوتئين تاثير مراقبت از نور را تامين كرده و پوست را از صدمات راديكال آزاد و اشعه هاي ماوراي بنفش ايمن نگه مي دارد.

جلوگيري از خطر هيپوكالمي

پتاسيمي كه در شليل وجود دارد براي كاركرد مناسب سلول ها و اعصاب در طي دوره بارداري خيلي مفيد مي باشد. پتاسيم در واقع به مخلوط پروتئين و جريان سوخت و ساز كمك كرده و باعث متعادل شدن ميزان الكتروليت شده و در تقويت ماهيچه ها موثر مي باشد. شليل از ايجاد اختلالاتي همچون هيپوكالمي كه امكان دارد بر سلامتي عضله ها اثرات منفي داشته باشد جلوگيري مي كند.

جلوگيري از مبتلا شدن به سرطان

كلروژنيك اسيد موجود در شليل در جلوگيري از بروز سرطان موثر بوده و اين اسيد از رشد كردن سلول هاي سرطاني كولون و ريه نيز ممانعت مي كند.

پيشگيري از احساس ضعف و بي حالي

پتاسيمي كه در شليل وجود دارد از گرفته شدن عضله هاي ماهيچه مادر در دوران حاملگي ممانعت نموده و ميزان انرژي را در طي دوران حاملگي بالا مي برد.

موثر بر سلامت دستگاه گوارش

برنامه غذايي فيبر دار داراي خاصيت قليايي و مواد مغذي مي باشد كه در بهبودي هضم و تامين سلامتي تاثيرگذار مي باشد. همانطور كه فيبر باعث جذب راحت آب شده و حركات روده را تقويت مي كند و همچنين از ابتلا به يبوست، ايجاد زخم و گاستريت در طي دوران حاملگي ممانعت مي كند، ميوه شليل نيز در سم زدايي موثر بوده و انواع سموم مختلف را از بدن خارج مي كند.

عوارض مصرف شليل در دوران حاملگي

مصرف شليل به مادراني كه به ديابت و آلرژي ابتلا دارند به هيچ عنوان سفارش نمي شود. اگر كه نسبت به انواع ميوه ها حساسيت داريد پيش از افزودن هر ميوه اي به برنامه غذايي خود با پزشك خود صحبت نماييد.

در اين مطلب به معرفي مزايا و عوارض خوردن شليل در بارداري و همچنين ارزش تغذيه اين ميوه پرداختيم كه اميدواريم برايتان مفيد و سودمند بوده باشد. ضمن اينكه براي اطلاع از فوايد و يا مضرات احتمالي مصرف ديگر ميوه ها نظير خربزه در بارداري و موز در بارداري مي توانيد كليك نماييد.

منبع :  https://exiryab.com/blog/%d8%aa%d8%b1%d8%a8%db%8c%d8%aa-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9%d8%a7%d9%86/1664/

https://infogram.com/untitled-chart-1h7j4dv1zrop94n?live
https://qiita.com/MaiaSande6
https://slides.com/maiasande6
https://letterboxd.com/MaiaSande6/
http://www.authorstream.com/MaiaSande6/

https://www.atlasobscura.com/users/maiasande6

 

 

انجام فصل دوم پايان نامه فوري با قيمت مناسب

انجام فصل دوم پايان نامه فوري با قيمت مناسب

در انجام پايان نامه فصل ادبيات پژوهش معمولاً يك بررسي عمومي است كه كمبودهاي شناسايي شده در تحقيق، چگونگي پر كردن اين شكاف ها و توصيف استفاده از روش ها در اين فرايند را توضيح مي دهد. مروري بر ادبيات پژوهشي بسيار مهم است زيرا نشان دهنده درك جامع دانش آموز از مطالعه و فرايندهاي مورد استفاده در تحقيق است.

 

مروري بر ادبيات تحقيقي در انجام پايان نامه بايد چندين مورد را آشكار كند. يكي از آنها شامل توضيح يا شرح دقيق وضعيت فعلي مطالعه موردي شما است. ما مي دانيم كه شناسايي مشكلات در يك حوزه خاص و نياز به حل مشكل در تحقيقات فعلي شما بايد در اين بخش به خوبي نشان داده شود و ما به شما ياد خواهيم داد كه چگونه اين كار را به خوبي انجام دهيد.

 

انجام فصل دوم پايان نامه

براي يك مطالعه موردي فشرده، مشاوران ما به شما كمك خواهند كرد كه اين نياز را شناسايي كنيد تا مراحل خاصي را كه بايد در تحقيقات شما مورد استفاده قرار گيرد توضيح دهيد؛ بنابراين مشاوران و مربيان حرفه اي ما شما را در روش هاي تحقيقاتي آموزش ديده كمك خواهند كرد. انجام پايان نامه تضمين مي كند كه شما به گونه اي هدايت مي شويد كه ادبيات تحقيقاتي ارائه شده شامل مطالعات اساسي تحقيقات شما باشد. اين كار به شما كمك مي كند تا مطالعات و تحقيقات موردي كافي و گسترده اي را كه در متن پايان نامه ارائه شده است، ارائه كنيد.

 

نوشتن فصل دوم پايان نامه

از آنجا كه روش تحقيق در ادبيات تحقيق گنجانده شده است، ما به شما ياد مي دهيم كه هر ماده اي را كه بخشي از كار تحقيقاتي است، مانند مجلات، كتاب ها و استنادها به درستي مستند سازي و نقل قول كنيد. اين امر تضمين مي كند كه انجام پايان نامه بدون سرقت علمي نمايش داده مي شود.

 

پس براي ما چند نكته و آموزش بگذاريد تا فصل كارشناسي ارشد ادبيات پژوهشي تان را بنويسيد.

بخش يافته ها بخش عمده اي از پايان نامه است؛ بدنه پايان نامه نيز طولاني ترين بخش است و حاوي اطلاعات اصلي است كه از پايان نامه حمايت مي كند. نوشتن يافته هاي يك پايان نامه هميشه شامل تحقيقات گسترده و تكيه بر اطلاعاتي است كه براي حمايت از فرضيه تدوين شده است.

 

خريد فصل دوم پايان نامه

معمولا وقتي يافته هاي يك پايان نامه را مي نويسيد، به شما ياد مي دهيم كه با قوي ترين نقاط و محتوا شروع به بحث در مورد فرضيه خود كنيد. در مورد يافته ها براي به دست آوردن يك پس زمينه براي بررسي اظهارات خود را با ارائه شواهد كافي بحث كنيد. در اين صورت مشاوران گروه تحقيقاتي تولو به شما كمك خواهند كرد تا شواهد و استدلال هاي كافي براي اثبات پايان نامه خود ارائه كنيد.

همانطور كه شما نوشتن يك فصل در يافته ها / نتايج پايان نامه خود را، مشاوران ما به شما ياد مي دهد به پيروي از قوانين مختلف براي ارائه خلاصه شسته و رفته و آسان به خواندن. يكي از نگراني هاي اصلي شما هميشه بايد كلمات فني باشد. توصيه مي كنيم بحث هاي خود را در مورد پايان نامه به شيوه اي ساده و روان، بدون كلمات فني يا دشوار بنويسيد. اين كار هميشه تضمين مي كند كه پايان نامه به راحتي درك مي شود. اگر در پايان نامه خود از مفاهيم فني استفاده مي كنيد، بايد مفهومي ارائه كنيد كه شامل تعاريف چنين اصطلاحاتي باشد.

https://seekingalpha.com/user/55424147/comments
https://knowyourmeme.com/users/mariabains3
https://www.spreaker.com/user/15752165
https://justpaste.it/5bpt1
https://trello.com/mariabains
https://www.diigo.com/user/mariabains3
https://www.blogtalkradio.com/mariabains3
https://gitlab.com/MariaBains3
https://www.viki.com/users/mariabains3_160/about
https://visual.ly/users/mariabains3/portfolio
http://www.wikidot.com/user:info/mariabains3

 

واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها


واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها

    مهسا عزت زاده
    ????/?/??
    بدون نظر
    2 0

واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها

امروزه برنامه هاي زيادي به صورت غيررسمي عرضه مي شوند كه امكانات بسيار بيشتري به نسبت نسخه اصلي آن برنامه دارند. واتساپ جي بي به عنوان جديدترين و بهترين نسخه واتساپ در جهان شناخته مي شود كه براساس معماري نسخه اوليه ساخته شده است و در كنار امكانات نسخه اصلي، ويژگي هاي جديدي را نيز ارائه مي دهد.
اين برنامه از نظر امنيت، سرعت، امكانات و بخش حريم خصوصي توانايي هاي زيادي را در اختيار شما قرار خواهد داد و به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد به آساني بخش هاي مختلف برنامه خود را مديريت كنيد. به كمك اين برنامه مي توانيد براي تبليغات واتساپي خود را راحت تر انجام دهيد.
يكي از مهم ترين ويژگي هاي اين نرم افزار جديد كه براي سيستم عامل اندرويد طراحي شده است، قابليت نصب در كنار نسخه اصلي مي باشد و اگر از يك گوشي با دو سيم كارت استفاده مي كنيد، اين نرم افزار مي تواند كنترل بهتري بر روي پيام هاي شما داشته باشد. اين برنامه با امكانات ويژه اي كه در اختيار شما قرار مي دهد به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد فروش در واتساپ را به واسطه ايجاد يك گروه انجام دهيد و با اين روش كسب و كار خود را در شبكه هاي مجازي ديگر نيز گسترش دهيد.
در كنار اين موارد واتساپ جي بي در هنگام عرضه با باگ هاي زيادي روبرو بود كه با تغيير رويكرد استوديوي سازنده آن و رفع سريع اين باگ ها، بسياري از مشكلات آن نيز رفع شده اند و اكنون به يك نرم افزار كاربردي تبديل شده است.
اين نرم افزار سعي كرده است تا امكانات محدود واتساپ را كاملا از بين ببرد و به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد فايل ها و تصاوير خود را با كيفيت بهتر و حجم بيشتري ارسال كنيد و حتي به كمك اين اپ مي توانيد فيلم هايي با حجم بسيار بالا را ارسال كنيد كه اين موضوع مي تواند براي ارسال پيامك تبليغاتي واتساپ بسيار كاربردي و مهم باشد.
امكان مديريت كردن تماس هاي ورودي و خروجي در واتساپ جي بي

يكي از ويژگي هاي اصلي و كاربردي واتساپ جي بي امكان فعال يا غيرفعال كردن ويژگي هايي چون تماس آنلاين، تماس ويديويي و ساير روش هاي ارتباط به راي تك تك مخاطبان است. با اين روش مي توانيد براي برخي از مخاطبان خود، امكان تماس هاي آنلاين را غيرفعال كنيد يا براي برخي ديگر تنها امكان تماس صوتي را ايجاد كنيد.
اين ويژگي به شما كمك مي كند تا مديريت بهتري بر روي مخاطبان خود داشته باشيد و سطح دسترسي ارتباط هر مخاطب را جداگانه مشخص كنيد. همچنين اگر از چند حساب كاربري مختلف واتساپ استفاده مي كنيد، با اين ابزار مي توانيد با خيال راحت و بدون مشكل چندين حساب كاربري را بر روي يك گوشي ايجاد كنيد و به صورت متعدد اين برنامه را در قالب يك نرم افزار كاملا متفاوت بر روي گوشي نصب كنيد.

واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها
امكان ارسال فايل هاي حجيم

يكي از مشكلات اصلي نسخه اصلي واتساپ، محدود بودن ميزان حجم ارسال داده براي هر مخاطب مي باشد كه اين موضوع سبب مي شود تا شما نتوانيد فايل هايي با حجم بالا را براي همكاران يا ديگر افراد ارسال كنيد. اما واتساپ جي بي اكنون با ارائه ويژگي جديدي، به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد بيش از 100 فايل تصويري را به صورت هم زمان يا فايل هاي ويديويي با حجم بالا را نيز با كمترين زمان ممكن ارسال كنيد.
اين ويژگي همچنين به شما كمك مي كند تا بدون نگراني از قطع شدن يا بروز مشكل در ارسال اطلاعات، فايل هاي صوتي و تصويري خود را با سرعت بيشتري ارسال كنيد. همچنين با وجود قابليت انتقال داده ها به سرورهاي آنلاين، به كمك اين برنامه بدون نياز به دانلود كردن فايل ها، مي توانيد تصاوير و ويديوهاي خود را نيز در واتساپ مشاهده كنيد و مانع از پر شدن فضاي حافظه داخلي گوشي موبايل خود شويد.
امكان شخصي سازي كردن برنامه

يكي از ويژگي هايي كه در واتساپ خيلي به آن بها داده نشده است، شخصي سازي كردن منوها و محيط برنامه مي باشد كه خوشبختانه در واتساپ جي بي به اين موضوع نيز رسيدگي شده است و اكنون شما مي توانيد با خيال راحت و در كوتاه ترين زمان ممكن هر بخش از برنامه را كه نياز داريد شخصي سازي كنيد.
اين بخش همچنين به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد براي هر قسمت رمز عبور مخصوص ايجاد كنيد يا حتي بخش وضعيت پروفايل خود را بهتر از قبل كامل كنيد. همچنين با وجود سيستم اعلان، در صورت تغيير دادن پروفايل كاربران، مي توانيد يك اعلان جديد دريافت كنيد و با اين روش كار مديريت بهتري بر روي برنامه خود داشته باشيد.
به منظور شخصي سازي كردن راحت تر، بيش از 100 تم مختلف بر روي اين نرم افزار وجود دارد كه شما به صورت دلخواه مي توانيد يكي از آنها انتخاب كنيد و محيط واتساپ جي بي را به صورت كامل شخصي سازي كنيد. اين ويژگي در هنگام انتخاب كردن نوع شكل آيكن ها، فونت و اندازه قلم نيز وجود دارد و با خيال راحت مي توانيد يك محيط كاملا شخصي سازي شده را ايجاد كنيد.

واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها
چگونه واتساپ جي بي را فارسي كنيم؟

براي فارسي كردن اين برنامه كافي است به منوي تنظيمات و بخش زبان برويد و از بين زبان هاي موجود فارسي را انتخاب كنيد. واتساپ جي بي به صورت پيش فرض در هنگام نصب يا بعد از نصب كردن و تنظيم مجدد آن به صورت رسمي از زبان فارسي پشتيباني مي كند.
چگونه تم واتساپ جي بي را حذف كنيم؟

براي تغيير ظاهر واتساپ جي بي كافي است بر روي سه نقطه كليك كنيد و سپس با ورود به پخش پوسته ها يا همان Theme، پوسته مورد نظر خود را فعال يا آن را غيرفعال كنيد. همچنين در اين بخش امكان دانلود پوسته هاي جديد نيز وجود دارد.
تنظيمات وضعيت واتساپ جي بي؟

واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها

براي نصب و راه اندازي اين برنامه نياز به تنظيمات خاصي نداريد و همانند نسخه اصلي واتساپ كافي است با شماره موبايل خود در آن ثبت نام كنيد و مراحل دريافت كنيد و وارد كردن آن در برنامه را انجام دهيد.
چگونه در واتساپ جي بي آنلاين بودن را مخفي كنيم؟

براي اينكار بر روي سه نقطه كليك كنيد و سپس به بخش اكانت برويد و در بخش Privacy مي توانيد وضعيت نمايش خود را براي كاربران تغيير دهيد و با اين روش خود را در حالت مخفي قرار دهيد تا كاربران متوجه حضور شما در اين برنامه نشوند.
چگونه آخرين بازديد واتساپ جي بي را ببينيم؟

اين برنامه به گونه اي ساخته شده است كه مي تواند در صورت مخفي كردن وضعيت مخاطب، باز هم زمان آخرين بازديد آن را مشاهده كند. براي اين كار كافي است به صفحه چپ مربوط به مخاطب وارد شويد و به راحتي در بخش بالاي صفحه، زمان ورود كاربر به واتساپ را مشاهده كنيد.
چگونه فونت واتساپ جي بي را تغيير دهيم؟

براي اينكار كافي است به منوي تنظيمات وارد شويد و از بخش تم يا همان شخصي سازي، نوع فونت و اندازه آن را تغيير دهيد. در اين بخش مي توانيد اندازه قلم، نوع آن و حتي رنگ برخي از متون داخل نرم افزار را به صورت اختصاصي تغيير دهيد.

منبع :  https://rayamag.com/blog/%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE-%D8%AC%DB%8C-%D8%A8%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-+-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C%20%D9%87%D8%A7

 

كم نور شدن تلويزيون در خانه!

كم نور  شدن تلويزيون در خانه!

در اين مقاله به بررسي دليل درخشش كم و زياد صفحه نمايش تلويزيون ال جي، سامسونگ و سوني مي پرداختيم و همچنين در مورد دليل درخشش كم و زياد تلويزيون صحبت مي كنيم و در مورد راه حل هاي متعددي براي حل مشكل بحث مي كنيم. اگر شما هم در كم رنگ كردن تلويزيون خود دچار مشكل شدهيد، توصيه مي كنيم تا پايان اين مقاله با ما بمانيد. ثبت نام آنلاين از طريق تلفن و يا با فرم زير به طوري كه ما مي توانيم بهترين تعميركار حرفه اي و با تجربه   اديب سرويس را به خانه خود ارسال كنيد تا در كوتاه ترين زمان ممكن تلويزيون را بررسي كنيد.

دليل كم رنگ كردن صفحه تلويزيون سامسونگ

راه حل كم رنگ شدن يا كم رنگ كردن مشكلات صفحه تلويزيون سامسونگ معمولاً از طريق تنظيمات تلويزيون رخ مي دهد و موارد اصلي كه بايد مشاهده شود عبارتند از:

خاموش كردن تابع تشخيص نور محيط.

تنظيمات صرفه جويي در قدرت را خاموش كنيد.

حالت تصوير را تغيير دهيد.

بررسي قدرت سيگنال، به روز رساني سيستم عامل تلويزيون، و اشكالات تلويزيون محيطي.

مدل هاي 2016 يا قديمي تر

سيستم> راه حل اكولوژيك> حسگر اكولوژيك> خاموش يا خاموش

مدل هاي 2017 يا جديدتر:

تشخيص> محيط عمومي> روشن يا خاموش

2) تنظيم نمايش تصوير تلويزيون در منو> تصوير> حالت تصوير براي يكي كه فراهم مي كند بهترين نور. شما همچنين مي توانيد ديگر تنظيمات روشنايي تلويزيون سامسونگ مانند نور پس انداز، روشنايي، روشنايي و غيره را از طريق اين منو تنظيم كنيد.

?) دليل كم بودن نور از صفحه تلويزيون سامسونگ ممكن است قدرت سيگنال ضعيف و كيفيت سيگنال تلويزيون متصل باشد. اطلاعات سيگنال را براي نقص ها بررسي كنيد. براي اين كار تنظيمات و مسير زير را از طريق دكمه Home يا Menu وارد كنيد:

تنظيمات> پشتيباني> تشخيص خود> اطلاعات سيگنال

?) تلويزيون هاي جانبي را يك به يك بررسي كنيد، اگر مشكل كم رنگ كردن تلويزيون سامسونگ تنها در هنگام استفاده از يكي از تلويزيون هاي جانبي مورد توجه قرار گيرد، پس مشكلي با تلويزيون ندارد. در اين حالت كابل متصل به تلويزيون معيوب را بررسي كنيد و با كابل ديگري كه مطمئن است بي خطر است امتحان كنيد. اگر مشكل حل شد، پس مشكل با كابل است، در غير اين صورت خود تلويزيون مشكل دارد.

5) تنظيم مجدد تنظيمات تصوير تلويزيون و مطمئن شويد كه اشكال ثابت شده است.

6) به روز رساني نرم افزار تلويزيون و سيستم عامل.

اگر مراحل فوق مسئله خاموشي تلويزيون را حل و فصل نمي كند، شما مي توانيد درخواست تعمير تلويزيون سامسونگ خود را از طريق فرم آنلاين يا تلفن ارسال كنيد.

منبع :  اشكالات متداول تلويزيون

 

https://logopond.com/RhonaCast4/profile/518119/?filter=&page=

https://www.yelp.ca/user_details?userid=3okR_axElv1cFTZV6-6lHQ

https://qiita.com/RhonaCast4

https://www.cplusplus.com/user/RhonaCast4/

https://8tracks.com/rhonacast4

http://www.authorstream.com/RhonaCast4/

https://gab.com/MoniBaird2/posts/107317960282889861

https://list.ly/rhonacast4/favorites

 

 

 

با كيفيت ترين مصنوعات سنگي را از سنگ وزين بخريد

 با كيفيت ترين مصنوعات سنگي را از سنگ وزين بخريد

سنگ ها از قديم الايام تا به حال مورد توجه قرار گرفته اند و سازه هاي سنگي متعددي در جاي جاي نقاط جهان ساخته شده اند كه به دليل استحكام بسيار بالاي سنگ، امروزه نيز قابل مشاهده هستند. سنگ ها انواع بسيار متفاوتي دارند كه هريك از آنها ويژگي هاي منحصر به فرد خود را داشته و براي استفاده در بخش هاي متنوعي مناسب هستند. در حالت كلي اين كاربرد سنگ است كه نوع سنگ را تعيين مي كند و ابتدا بايد مشخص كنيد كه قصد خريد سنگ براي كدام يك از بخش هاي ساختمان خود داريد. براي مثال؛ تزيين نماي ساختمان بايد به وسيله سنگ هاي متخلخلي مثل تراورتن باشد تا هم طول عمر زيادي داشته و هم امكان افتادن آن وجود نداشته باشد. سنگ ها تنها براي تزيين نما و كفپوش ساختمان به كار نمي روند بلكه اقلام سنگي متعددي را شاهد هستيم كه با استفاده از سنگ ها ساخته شده و روانه بازار شده اند. قبل از خريد اقلام سنگي حتما بايد با مواردي آشنايي داشته باشيد كه در ادامه توضيحات كامل تري از اين قبيل ارائه نموده ايم:

 

آبنما

آبنما با به گردش درآوردن آب، صدايي بسيار زيبا ايجاد كرده و باعث پديد آمدن جلوه اي خاص خواهد شد. امروزه شرايط زندگي بخصوص در شهرهاي بزرگ تغيير كرده و خانه هاي قديمي جاي خود را به آپارتمان هاي سربه فلك كشيده داده اند. از اين رو نياز است تا با استفاده از عناصري مانند آبنما، بخشي از نيازهاي روحي و رواني خود را تامين كنيم. خوشبختانه آبنما ها در انواع اقسام اندازه ها و مدل هاي مختلف عرضه شده اند و برخي از انواع آن فضاي بسيار كمي را اشغال خواهند كرد. در گذشته آبنماها تنها در بخش هاي خارجي ساختمان مثل؛ حياط، محوطه خارجي شركت ها، باغ ها، پارك ها و... اجرا مي شدند اما امروزه شاهد اجراي آن در فضاي داخلي خانه ها نيز هستيم. با استفاده از آبنما مي توانيد فضاي داخلي ادارات، هتل ها، سازمان ها و مراكز تجاري خود را به گونه اي زينت بخشيد كه ارباب رجوع، وقتي را صرف تماشاي زيباييهاي آبنماي شما كند.

طراحي و ساخت آبنما

طراحي و ساخت آبنما از اهميت زيادي برخوردار است چرا كه ابنما بايد حتما متناسب با شرايط محيطي انتخاب شود تا زيبايي چشمگيري را از آن شاهد باشيم. در فضاهاي خلوت و بزرگ كه هيچ سروصدايي به گوش نمي رسد، از آبنماهايي به شكل جويبار، چشمه و يا نهر استفاده خواهد شد تا هم صداي زيبايي توليد كرده و هم در فضاي بيشتري قابل مشاهده باشد. اما براي ساختمان هاي شلوغ، معمولا از آبنماهاي سنگي يا فواره اي استفاده مي شود. هيچگونه محدوديتي براي آبنماها وجود ندارد و مي توانيد آن را براي بخش هاي داخلي و خارجي ساختمان خود طراحي كنيد. شركت ما اقدام به طراحي و ساخت انواع مختلف آبنما ها نموده كه مي توانيد آبنماي خود را به صورت سفارشي نيز خريداري كنيد. آبنماهاي پيش ساخته نيز براي افرادي مناسب هستند كه مي خواهند در كوتاه ترين زمان ممكن آبنماي خود را نصب كنند.

 

 

سنگ مرمريت

مرمريت يكي از كاربردي ترين انواع سنگ هاي ساختماني است كه بسياري آن را با مرمر اشتباه مي گيرند. سنگ هاي مرمريت زيبايي ظاهري چشمگيري دارد و از اين رو در بخش هاي مختلف ساختمان شاهد استفاده از اين نوع سنگ ها هستيم. سنگ هاي مرمريت در انواع اقسام مدل هاي مختلف به بازار عرضه شده اند كه هريك از آنها ظاهر و رنگ متفاوتي نسبت به يكديگر دارند. سنگ هاي مرمريت ساده و يك رنگ، معمولا مقاومت كمتري در مقايسه با سنگ هاي طرح دار و رگه دار خواهند داشت. مقاومت سنگ هاي مرمريت در مقايسه با گرانيت كمتر بوده و از سنگ تراورتن بيشتر است. مرمريت در بخش ها داخلي و خارجي ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد و مي توان از آن به عنوان سنگ كفپوش نيز استفاده كرد. سنگ مرمريت بهترين گزينه براي استفاده در بخش هاي داخلي ساختمان است و علاوه بر زيبايي ظاهري، دوام زيادي را برايتان به ارمغان خواهد آورد.

قيمت سنگ مرمريت

قيمت سنگ هاي مرمريت به موارد مختلفي بستگي خواهد داشت. يكي از مهمترين موارد تاثيرگذار بر قيمت سنگ هاي مرمريت مربوط به نوع و طرح سنگي است كه براي خريد انتخاب كرده ايد. سنگ هاي زيباتر و يك تكه مرمريت معمولا قيمت بالاتري نسبت به ساير مدل ها خواهند داشت. هرچه ميزان كار انجام شده براي فرآوري سنگ بيشتر باشد نيز ميزان قيمت بالاتري خواهد داشت.

شركت ما اقدام به ارائه انواع اقسام سنگ ها به صورت از توليد به مصرف نموده و به دليل بكارگيري از بهترين و به روز ترين دستگاه ها، توانسته ميزان هزينه هاي فرآوري محصولات سنگي را نيز به حداقل برساند. از اين رو مي توانيد سنگ هاي مورد نظر خود را با نازلترين ميزان قيمت ها از شركت ما خريداري كنيد.

 

روشويي سنگي

روشويي ها انواع متفاوتي دارند و انتخاب طرح و رنگ آن بستگي به خود شما خواهد داشت. روشويي سنگي به دليل ظاهر و جلوه خاص خود مورد توجه بسياري قرار گرفته اند كه برخي از اين روشويي هاي سنگي گران قيمت بوده و برخي را مي توان با هزينه هاي اندك خريداري كرد. روشويي هاي سنگي در انواع اقسام اندازه هاي مختلف روانه بازار مي شوند و شما نيز مي توانيد بر حسب اندازه سرويس بهداشتي خود، بهترين نوع روشويي را خريداري كنيد.

خريد روشويي سنگي

انتخاب مركز خريد معتبر براي تهيه روشويي از اهميت ويژه اي برخوردار است. بي شك چنانچه مركز معتبري را براي خريد روشويي انتخاب كرده باشيد هيچ گونه نگراني از بابت كيفيت محصول نخواهيد داشت. تا چندي پيش براي خريد محصولات سنگي بايد به يكي از فروشگاه هاي سطح شهر مراجعه مي شد اما امروزه اين روش جاي خود را به وب سايت هاي اينترنتي بخشيده تا بتوانيد در كوتاه ترين زمان ممكن بهترين روشويي را خريداري كنيد. شركت ما يكي از مراكز معتبر فروش محصولات سنگي است كه از طريق آن خواهيد توانست در كوتاه ترين زمان ممكن بهترين محصولات را خريداري كنيد. پس از خريد، محصول خريداري شده به هر نقطه از كشور ارسال شده و در هنگام تحويل، مي توانيد از كيفيت و اصالت محصول اطمينان حاصل كنيد.

برگرفته از وب سايت سنگ وزين https://sangevazin.com/

https://www.printsunglasses.com/blog/post/index/id/3081/
https://managementmania.com/en/blog/accountant-perth/hire-property-tax-accountant-perth-for-expert-assistance
https://wmhvl.videomarketingplatform.co/b2b-timeout-podcast-1
https://www.mundodisfraz.com/blog-disfraces-originales/65_D%C3%ADa-Universal-del-Ni%C3%B1o.html
http://216.119.127.171/BCFP/userControls/bizEntryShow.aspx?BizEntryPublicID=BP-1503-2223-8Q5-T6E
https://13vhz1.videomarketingplatform.co/fsmartech-leaders-morphio

 

 

تكنولوژي نقشه گرمايي Heat Map در دوربين مدار بسته چيست؟

تكنولوژي نقشه گرمايي Heat Map در دوربين مدار بسته چيست؟

در سال هاي گذشته پيشرفت هاي چشمگيري در تكنولوژي دوربين هاي تحت شبكه صورت گرفته است وقابليت هاي بي شماري به ان افزوده گشته است. اين قابليت ها مي توانند كاربردهاي فراواني در كسب و كارهاي مختلف داشته باشند. به وسيله زير مجموعه هاي توابع تجزيه و تحليل VCA امكانات پردازشي بسياري در اختيار كاربران قرار گرفته است. از جمله اين توابع مي توان به قابليت نقشه گرمايي يا Heatmap اشاره نمود.

با استفاده از اين قابليت كه بيشتر در كسب و كارهاي تجاري و فروشگاه ها كارايي دارد مي توانيد نقاط پر رفت و آمد و يا كم تردد مكان تجاري خود را مشخص نموده و بر طبق آمار به دست آمده استراتژي هاي مناسبي را جهت نحوه چيدمان و نوع كالاي مورد نظر و نيز ساير عوامل مهم در افزايش فروش اتخاذ نماييد.

كاربرد نقشه هاي گرمايي

اين قابليت با ارائه اطلاعات واضح تري از نحوه رفت و آمد و تردد مشتريان در بازه هاي زماني مختلف راهكار هاي بهتري را در نحوه مديريت يك مجموعه تجاري در اختيار كاربر گذاشته و باعث ارتقا نحوه خدمت رساني به مشتريان فروشگاه نيز مي گردد.

نقشه هاي گرمايي اين امكان را به  شما مي دهند تا در اسرع وقت نقاط شلوغ، مناطق كم رفت و آمد و …  را در فروشگاه خود شناسايي كنيد. تصاوير گرفته شده در زمان واقعي و همچنين در بازه هاي زماني مختلف توسط دوربين هاي شبكه (IP) به شما كمك مي كنند تا الگوهاي ترافيك مشتري را ارزيابي نماييد. اين اطلاعات در هر نقطه از شبكه در دسترس خواهد بود.

نحوه عملكرد

به عنوان مثال زماني كه تردد مشتريان در يك نقطه خاص از فروشگاه افزايش مي يابد، نقشه هاي گرمايي اين مناطق را با رنگ هاي متفاوتي ارائه مي كنند كه نشان دهنده نحوه توزيع مشتريان و تراكم افراد در نقاط مختلف فروشگاه است. براي مثال نقاط قرمز نشان دهنده نقاط پرتراكم است. در حاليكه نقاط سبز نشان از ترافيك جمعيتي كمتري است. و يا براي مثال رنگ آبي نشان دهنده نقاطي است كه اغلب بازديد كننده اي ندارد. لازم به ذكر است كه اين فناوري اطلاعات زماني دقيقي را نيز در دسترس كاربر مي گذارند كه نشان دهنده بازه زماني مربوط به اوج شلوغي فروشگاه، زمان هاي ركود و ساير اطلاعات مربوطه است.

خروجي داده هاي مربوط به دوربين هاي مداربسته با تكنولوژي نقشه هاي گرمايي را مي توان به صورت نمودارهاي روزانه، هفتگي و ماهانه در اختيار كاربر گذاشت. به اين شرح كه در نمودار روزانه، ميزان تراكم جمعيت در هر ساعت و در نمودار هفتگي و ماهانه ميزان تراكم در هر روز به صورت عددي قابل مشاهده است.

نكته قابل توجه اين است كه در تكنولوژي نقشه هاي گرمايي بر خلاف نام آن از هيچگونه اطلاعات مربوط به تغييرات گرمايي يا دما استفاده نشده است.

 

 

 

مطالب مرتبط:

  1. افزايش دهنده كابل HDMI / سي سي دي يا CCD چيست؟
  2. حسگر رادار دوربين مداربسته
  3. استاندارد IP و IK در دوربين مداربسته
  4. فناوري EIS و OIS در دوربين مدار بسته