خريد ملك در تركيه

خريد ملك در تركيه

به جرات مي توان گفت كه استانبول يكي از راه هاي خوب و سود آور براي سرمايه گذاري در املاك و مستغلات به حساب مي آيد.

در اين بين بسياري از مشتريان بين المللي در هنگام خريد ملك در استانبول با مسائل مختلفي روبه رو مي شوند.اما اين مشكلات و موانع را به راحتي مي توان به يك مشاوره خوب و مناسب حل كرد و يك خريد عالي و هيجان انگيز انجام داد.

يكي از هدف هاي دولت تركيه در سال 2012،سرمايه گذاري گسترده در املاك و مستغلات مي باشد.اين كار باعث  جلب توجه سرمايه گذاران خارجي براي خريد ملك در تركيه و به ويژه استانبول شده است.

در پي اصلاحاتي كه در قانونگذاري مربوط به سرمايه گذاري در املاك شده است،خريدن ملك و سرمايه گذاري در آن را آسان تر كرده است.

در اين قانون گذاري جديد،اصلاحاتي مانند ثبت زمين،قانون رهن و بازنگري و... گنجانده شده است كه كار سرمايه گذاري در زمينه ملك و مستغلات را در تركيه آسان تر مي كند.

بسياري از نظر سنجي ها نشان مي دهند كه بخش املاك و مستغلات تركيه،به عنوان جذاب ترين بازار سرمايه گذاري در اروپا به حساب مي آيد و علاقه جامعه جهاني نسبت به آن افزايش يافته است كه در نتيجه توانسته است سرمايه زيادي را جذب كند.

 

4imt_z6.jpg

 

خريد ملك در تركيه

 

 

 


نكات مهم قبل از خريدن ملك در استانبول

اگر شما قصد  خريد خانه در استانبول  را داريد،بايد قبل از اين كه هر اقدامي در باره آن انجام دهيد،درباره آن به صورت كامل تحقيق كنيد.به طور كلي بيشتر شهروندان خارجي مي توانند به خريد ملك در استانبول بپردازند اما بهتر است قبل از انجام اين كار با كنسولگري خود مشورت كنيد.بعد از تحقيقات لازم و هنگامي كه تصميم گرفتيد مايل به خريد چه نوع آپارتماني هستيد،احتياج داريد تا مشاوره هاي لازم براي اين كار را دريافت كنيد.براي اين كار مي توانيد با بست هوم تماس بگيريد.

به اين نكته نيز توجه داشته باشيد كه دفتر اصلي شركت بست هوم در استانبول مي باشد و اين شركت فعاليت خودش را از سال 2017 آغاز كرده است و همچنين توانسته است با ارائه مشاوره هاي كاربردي در زمينه هاي مختلف،ده ها قرار داد موفق را در كارنامه خود به ثبت برساند.

در صورتي كه قصد خريد ملك در استانبول را داريد،مي توانيد از طريق واتساپ با شماره تلفن 00905523082146 تماس بگيريد و براي مشاوره و هماهنگي با كارشناسان مجرب بست هوم در ارتباط باشيد.

به طور كلي تيم حرفه اي بست هوم قرارداد هاي شما را به صورت مستقيم با شركت هاي سازنده تنظيم مي كند و شما را براي اخذ سند،اقامت تركيه و ديگر اقدامات لازم ياري مي كند.

 

 

خريد خانه در استانبول

 

 

 


چند نكته در انتخاب يك ملك

قبل از خريد ملك در تركيه و در هنگام بازرسي،مطمئن شويد كه خانه سند مالكيت دارد و تمامي قبوض آن مانند آب،برق و گاز طبيعي،توسط مالك قبلي پرداخت شده باشد.يكي از سوالاتي كه در هنگام خريد ملك بايد پرسيد در خصوص مقاومت ملك در برابر زلزله است كه آيا اين ملك در برابر زلزله مقاوم مي باشد يا خير،زيرا استانبول در منطقه زلزله خيز قرار دارد.همچنين در هنگام خريد آپارتمان در استانبول بايد به اين نكته توجه داشته باشد كه همه چيز در اطراف خانه بايد مورد پسند شما واقع شود و به گونه اي به آن نگاه كنيد كه مي خواهيد مدت زمان طولاني در آن زندگي كنيد.


انتخاب محله مناسب

تمامي محله هاي استانبول با يكديگر تفاوت دارند و محدوده قيمت آن ها نيز با توجه به منطقه به شدت متغير است.براي انتخاب بهترين محله بهتر است در شهر گشت بزنيد و محله مورد علاقه خودتان را پيدا كنيد . تصميم بگيريد كه در كجا مي خواهيد زندگي كنيد.

اگر به دنبال خريدن ملك در اين شهر زيبا هستيد،مي توانيد به جزايرprinces كه بخشي از تركيه به حساب مي آيد هم فكر  كنيد.همچنين به اين موضوع نيز توجه داشته باشيد كه خانه هاي ارزان هميشه در حومه شهر واقع شده اند و براي خريدن ملك در محله هاي بهتر بايد بيشتر خرج كنيد.بايد توجه داشته باشيد،هنگامي كه خانه مورد نظر خود را انتخاب كرديد لازم است كه با يك مشاور قابل اعتماد و حرفه اي مشورت نماييد تا شما را در اين مورد راهنمايي كند.در اين جا بست روم مي تواند انتخاب خوبي براي مشاوره دادن به شما عزيزان باشد.و اما بعد از همه اين ها و زماني كه خانه مورد نظر خود را انتخاب كرديد،زمان آن فرا مي رسد كه با سبك زندگي در تركيه آشنا شويد.مواردي مانند زبان،كار و امور حقوقي كه دانستن آن ها براي زندگي در تركيه از اهميت بالايي برخوردار هستند.

 

اقامت در تركيه با خريد ملك

در بعضي از مواقع ممكن است براي درخواست اقامت در تركيه و يا حتي تمديد كردن آن با مشكلات مختلفي روبه رو شويد،اما با خريد ملك در استانبول اين مسئله كمي متفاوت مي شود.زيرا در بسياري از موارد با در دست داشتن سند مالكيت،مشكل اقامت نيز حل مي شود.

همانطور كه اشاره شد،سرمايه گذاري در زمينه هاي مختلف به خصوص در زمينه املاك و مستغلات در تركيه در حال رشد است و تعداد آپارتمان هايي كه توسط خارجي ها در اين كشور خريداري مي شود روز به روز در حال افزايش است و شم مي توانيد اقامت تركيه را متناسب با نياز خود انتخاب كنيد.

يكي از جذاب ترين اقامت ها در تركيه،اقامت كوتاه مدت قابل تمديد است.اين نوع اقامت براي خارجي هايي كه در تركيه اقدام به خريد ملك كرده اند مناسب مي باشد.اين نوع مجوز معمولا به مدت يك سال اعتبار دارد و همسر و فرزندان زير 18 سال حق دريافت اقامت در تركيه را به عنوان اسكورت دارند.

 

 

خريد ملك در استانبول با بست هوم

 

 

 

مدارك لازم براي اقامت

براي دريافت اقامت تركيه مدارك مختلفي نياز است مانند سند مالكيت،بيمه زلزله املاك،گذرنامه معتبر براي حداقل مدت شش ماه و بيمه درماني در خاك تركيه براي هر يك از اعضاي خانواده.

اجازه مالكيت اين امكان را فراهم مي كند كه فقط با خريد ملك در استانبول  در كشور تركيه اقامت داشته باشد،اما از اين طريق

نمي توان تابعيت تركيه اي را كسب كرد،مگر اين كه  ارزش ملك خريداري شده حداقل 250 هزار دلار باشد.تنها در اين صورت است كه مالك مي تواند در خواست تابعيت تركيه اي كند.

در هنگام تمديد مجوز اقامت تركيه با املاك و مستغلات بايد يك سند مالكيت وجود داشته باشد كه اقامت بر روي آن اعطا شده باشد.و اين درخواست به شكل ديگري امكان پذير و مجاز نيست.در صورتي كه پاسپورت تركيه اي داشته باشيد و بخواهيد براي سرمايه گذاري اقدام به خريد ملك كنيد و يا قصد اقامت در اين كشور را داريد مي توانيد از خدمات مشاوره و كارشناسي بست هوم استفاده نماييد.

 

چنانچه كه ميخواهيد پاسپورت تركيه را دريافت نماييد و يا براي سرمايه گذاري، اقدام به خريد خانه در استانبول بنماييد مي توانيد از خدمات مشاوره و كارشناسي تركي بست هوم www.turkeybesthome.com  و يا از طريق واتس اپ 00905523082146  استفاده نماييد.

 

 

منبع: نكات كليدي خريد ملك در استانبول

 

 

 

قيمت ورق

قيمت ورق

ورق استيل يكي از آن دسته محصولات فلزي و مقاطعي است كه تقريباً همه صنايع به آن نياز دارند. در كارخانه ها از انواع مختلف آلياژهاي فولاد و فلز براي ساخت ورق استفاده مي شود. اين ورق با توجه به نياز صنايع و كاربردهاي خاص در ضخامت ها و ابعاد مختلف توليد مي شود. اين محصول ويژگي هاي خاصي دارد كه در زير به طور مفصل توضيح خواهيم داد. اما قيمت ورق بسته به نوع ، سازنده ، ضخامت و ابعاد متفاوت است. برخي از ضخامت ها و ابعاد خاص آلياژهاي ورق به راحتي در بازار يافت نمي شوند ، در حالي كه نمونه ها را مي توان تقريباً در هر شهر خريداري كرد.

 

ورق چيست؟

ورق فلزي محصولي است كه معمولاً به شكل مستطيل توليد مي شود و ابعاد و ضخامت آن بسته به كاربرد آن متفاوت است. ورق هاي فلزي نازك و به اصطلاح نازك هستند ، مي توانند خم شوند و در كويل يا كويل پيچيده شوند. در بازار سخت افزار ، ورق فلز معمولاً از فلزات رايج مانند آهن ، فولاد و آلومينيوم ساخته مي شود. همچنين استانداردهايي براي توليد ورق در سراسر جهان وجود دارد كه مشخصات ورق را با جزئيات شرح مي دهد. برخي صنايع از ورق هايي به صورت برش و در ابعاد خاص استفاده مي كنند. اگر اين ابعاد ابعاد استاندارد باشد ، بسياري از توليدكنندگان ورق فلز با همان اندازه و ضخامت را از خط توليد خارج مي كنند. اما برخي از صنايع متناسب با نياز خود نياز به برش ورق دارند. براي اين موارد ، كارخانجات ورق هاي توليد را به صورت كلاف از خط توليد خارج مي كنند تا خريداران و مصرف كنندگان بتوانند ورق ها را با توجه به نياز و خواسته خود به طول مورد نظر برش دهند. ابزارهاي زيادي براي برش ورق ها وجود دارد كه مي توانيد درباره مقاله هاي اين سايت درباره آنها اطلاعات خوبي كسب كنيد.

3x1i_s7.jpg

 

استفاده از ورق چيست؟

اين ورق همچنين از فولاد و آلياژهاي مختلف آن و همچنين آهن و چدن ساخته شده است. ورق هاي آلومينيوم ، ورق هاي آلياژي غير آهني و غيره را مي توان در بازار سخت افزار يافت. اين تنوع به دليل استفاده آنها و نياز صنايع مختلف است. اما در چه مواردي از ورق استفاده مي شود؟ به طور خلاصه ، اين محصولات براي ساخت ماشين و هواپيما ، براي توليد لوازم خانگي و اداري ، براي استفاده در ساخت آسانسور ، پله برقي ، سقف هاي پيش ساخته و نيمه تمام ، براي ساخت تجهيزات مختلف و ماشين آلات صنعتي ، براي ساخت لوله و چيزهاي ديگر. از بخشهاي فلزي مانند تيرها ، زاويه ها و گل ميخ ها ، پروفيل ها ، محموله هاي مخزن آب ، روغن و گاز براي ساخت كوره ، تجهيزات و پالايشگاه هاي دريايي و بسياري موارد ديگر استفاده مي شود. قيمت ورق بسته به نوع ، ويژگي ها و ابعاد آن حتي با توجه به سازنده مي تواند از انواع ديگر متفاوت باشد.

 

انواع ورق ها كدامند؟

ورق ها را مي توان بر اساس ويژگي هاي مهم خود به دسته هاي مختلف تقسيم كرد. اما چه ويژگي هايي؟ يكي از مهمترين ويژگيهاي هر ورق روش ساخت آن است. روند توليد ورق بر خصوصيات آن بسيار تأثير مي گذارد. با اين حال ، مواد ورق نقش اساسي در اين امر دارد. از آنجا كه فولاد به عنوان پركاربردترين آلياژ آهن ، نقشي اساسي در ساخت محصولات فلزي دارد ، ما همچنان اين فلز را بيش از فلزات در نظر خواهيم گرفت. به طور كلي دو روش اصلي براي ساخت بسياري از مقاطع فولادي وجود دارد. روش نورد يا فرآيند نورد كه در كارخانه ها و مجتمع هاي توليدي براي ساخت محصولات استفاده مي شود با كمك غلطك و برخي ماشين آلات و ابزار انجام مي شود. در هنگام نورد ، فلز گرم شده و از غلتك هاي بزرگ و كوچك با دماي مورد نظر عبور داده مي شود تا محصول نهايي تشكيل شود. روند نورد خود به دو روش انجام مي شود. نورد سرد (نورد سرد) و نورد گرم (نورد گرم). البته قيمت ورق در انواع مختلف متفاوت است.

 

سايت‌هاي شرط‌بندي با چه حربه‌هايي نوجوانان و جوانان را معتاد قمار آنلاين كرده‌اند؟

سايت‌هاي شرط‌بندي با چه حربه‌هايي نوجوانان و جوانان را معتاد قمار آنلاين كرده‌اند؟

در وانفساي تحريم و مشكلات اقتصادي چطور گردش مالي سايت‌هاي قمار در روز به رقم‌هاي ميلياردي مي‌رسد؟

در اين گزارش به بررسي روش كار سايت‌هاي شرط‌بندي و ترفند‌هاي كلاهبرداري شان پرداختيم. از ترفند‌هاي جذب اعضاء تا پشت‌پرده عجيب و پيچيده‌شان. چند روزي ميهمان سمج پيج‌هاي فريبنده شاخ‌هاي اينستاگرام شديم. سرنخ‌هايي را پيدا كرديم و با اين سرنخ‌ها به چند سايت شرط‌بندي سر زديم.

برخلاف پسران جوان هم سن و سالش اهل فوتبال نبود كه هيچ از كل كل كردن سرفوتبال هم متنفر بود. اما از چند ماه قبل كار و زندگي اش را رها كرده بود و با هيجان و اضطراب عجيبي مسابقات فوتبال ليگ‌هاي اروپايي را تماشا مي‌كرد. يك روز خوشحال و سركيف بود و يك روز عصباني و بهانه گير، دو ماه بعد وقتي همه هست و نيستش را از دست داد، ماشينش را فروخت و حساب پدرش را پنهاني خالي كرد متوجه شديم پسرمان پاي ثابت قمارخانه‌هاي آنلاين شده است. ??? ميليون تومان در قمار آنلاين از دست رفت و دستمان به جايي بند نبود. ”

اين روايت، مشتي است نمونه خروار از آنچه اين روز‌ها سايت‌هاي پيش بيني و شرط بندي فوتبال يا به عبارتي دقيق‌تر قمارخانه‌هاي آنلاين به روز جوانان ايراني مي‌آورد. در اين سايت‌هاي فارسي زبان، بازار شرط بندي آنلاين با انواع و اقسام آپشن‌ها براي شركت كننده‌ها داغ داغ است، داستان از پيش بيني نتايج مسابقات فوتبال شروع مي‌شود و به قمار‌هاي سنگين ختم مي‌شود. اولين سايت‌هاي شرط بندي فارسي زبان از اوايل دهه ?? در تركيه پا گرفت.

سرور‌هاي اين سايت‌ها در خارج از ايران اداره مي‌شود و در دو سال گذشته با فعاليت متمركزتري كار خودشان را ادامه داده اند و ابزار اصلي آن‌ها براي تبليغ، اينستاگرام است. با اين ابزار و روش‌هاي خاص هر روز به تعداد قربانيان سايت‌هاي شرط بندي كه پول و سرمايه شان در اين سايت‌ها بر باد مي‌رود اضافه مي‌شود.

قربانيان مالي سايت‌هاي شرط بندي نه راه پس دارند و نه راه پيش. شكايت شان را به مراجع قانوني نمي‌برند چرا كه به موجب ماده ??? تا ??? قانون مجازات اسلامي، شرط بندي و قمار جرم بوده و گردانندگان سايت‌هاي قمار و كاربران مجرم شناخته مي‌شوند. خلاصه اش اين مي‌شود كه خودكرده را تدبير نيست.

ادرس يكي از اين سايت ها: https://betsforward.com/

پاي اينستاگرام در ميان است

اما ماجرا از كجا آب مي‌خورد؟ سايت‌هاي شرط بندي با چه حربه‌هايي اينطور به كارشان رونق داده اند و بسياري از نوجوانان و جوانان را معتاد قمار كرده اند؟ در اين وانفساي تحريم و ركود و مشكلات اقتصادي كه گريبانگير مردم شده، چطور گردش مالي سايت‌هاي شرط بندي و كازينو‌هاي آنلاين در روز به رقم‌هاي ميلياردي مي‌رسد. حالا در بحبوبه اوج تحريم‌هاي ارزي ميليارد‌ها تومان سرمايه ايراني از كشور خارج مي‌شود و جيب گردانندگان سايت‌هاي قمار در آن سوي آب‌ها را پرپول مي‌كند.

در اين گزارش به بررسي روش كار سايت‌هاي شرط بندي و روشن كردن ترفند‌هاي كلاهبرداري شان پراختيم. از ترفند‌هاي جذب اعضاء تا پشت پرده عجيب و پيچيده شان. همين اول راه بگوييم كه “الف” كار قمارخانه‌هاي آنلاين، اينستاگرام است. اگر همين حالا اينستاگرام را از گردانندگان اين سايت‌ها بگيري هيچ حرفي براي گفتن ندارند.

چند روزي ميهمان سمج پيج‌هاي فريبنده اينفلوئنسر‌هاي اينستا يا همان شاخ‌هاي اينستاگرام شديم. سرنخ‌هايي را پيدا كرديم و با اين سرنخ‌ها به چند سايت شرط بندي سر زديم. شواهد نشان مي‌دهد همه پنل‌هاي شرط بندي متعلق به فردي ملقب به «مونتيگو» است. مونتيگو مرد شماره يك ميز‌هاي قمار و پدرخوانده قمار اينترنتي به حساب مي‌آيد.

 

 

جزوه فصل سوم شيمي يازدهم

&


  • [unable to retrieve full-text content]

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

جزوه فصل سوم شيمي يازدهم