روش ها و نرم افزارهای بهبود کیفیت تصویر دوربین مداربسته

روش ها و نرم افزارهای بهبود کیفیت تصویر دوربین مداربسته

 

دوربین مدار بسته در انواع مختلف و برای نصب در محیط های متفاوت طراحی می شوند. به دلایل مختلف ممکن است کیفیت تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته ای که در یک مکان نصب کرده اید زیاد مناسب نباشد و در نتیجه به این فکر بیفتید که آیا می شود کیفیت این تصاویر را بهبود بخشید یا خیر؟ در این مطلب ابتدا به دلایل متفاوت پایین بودن کیفیت تصاویر دوربین های مدار بسته پرداخته ایم و در ادامه راهکارهایی برای بهبود کیفیت این تصاویر به شما ارائه می دهیم.

 

دلایل پایین بودن کیفیت تصویر دوربین مداربسته

  • گاهی اوقات وجود ذرات گرد و غبار بر روی لنز دوربین مداربسته باعث کدری تصویر می شود. مطمئن شوید که لنز دوربین مداربسته تمیز است و در صورت تمیز نبودن آن را پاک کنید.
  • کوتاه بودن طول کابل دوربین مداربسته می تواند باعث پایین آمدن کیفیت تصویر دوربین مداربسته شود. از کابل های بلند در نصب دوربین خود استفاده کنید تا تصاویر بهتر و با کیفیت تری داشته باشید.
  • ممکن است دوربینی که استفاده می کنید بیسیم باشد و برای فرستادن اطلاعات نیاز به wifi داشته باشید. در این مواقع با ضعیف بودن و نویز داشتن اینترنت و مودم شما، کیفیت تصویر نیز دچار تغییر خواهد شد. در این صورت با نصب نویز گیر و یا خرید مودم می توانید کیفیت دوربین مداربسته خود را افزایش دهید.
  • هنگام خرید دوربین مداربسته توجه داشته باشید که دوربین و دستگاه ضبط کننده شما با یک دیگر هم خوانی داشته باشند. در برخی موارد دستگاه توسط دوربین مداربسته پشتبانی نمی شود و همین امر موجب پایین آمدن کیفیت تصویر دوربین مداربسته می شود.
  • گاهی ممکن است دوربین مداربسته در محیطی نصب شده باشد که در معرض گرد و غبار و بارندگی باشد. در این صورت با استفاده از استاندارد های IP و IK دوربین مداربسته می توانید مانع از پایین آمدن کیفیت تصویر دوربین شوید. استاندارد IP دوربین را در برابر ضربه و استاندارد IK دوربین را در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت محافظت می کند.

اگر قصد خرید دوربین مدار بسته دارید ما به شما خرید دوربین هایک ویژن را پیشنهاد می کنیم. هایک ویژن معتبرترین و با کیفیت ترین تولید کننده محصولات امنیتی و تصویری در دنیاست و در ایران می توانید این محصولات را از نمایندگی هایک ویژن به نام شرکت مهر تجارت خریداری کنید.

عوامل موثر در بالا بردن کیفیت تصویر دوربین مداربسته

  • رزولوشن مانیتوری که جهت مشاده تصاویر از آن استفاده می کنید دارای رزولوشن پایینی باشد.
  • احتمال دارد لنز دوربین مداربسته کثیف باشد.
  •  امکان زوم دوربین وجود نداشته باشد.
  • طول کابلی مورد استفاده، بلند است.
  •  چنانچه از دوربین مداربسته بی سیم استفاده می کنید این امکان وجود دارد که سیگنال Wifi ضعیف باشد.
  •  تصویر دوربین مداربسته دارای رزولوشن پایینی است.

 

در این بخش به بررسی چند قابلیت دوربین مداربسته که تاثیر زیادی بر کیفیت تصاویر دارد می پردازیم.

1-وضوح تصویر یا Resolution

واحد اندازه گیری رزولوشن مگاپیکسل است که معمولا با یک عدد نشان داده می شود. هرچقدر این عدد بالاتر باشد، کیفیت ضبط تصاویر بالاتر رفته و شما تصاویری با وضوح بیشتری خواهید داشت. هنگام نصب دوربین مداربسته باید به رزولوشن آن توجه داشته باشید. به طور مثال برای ثبت تصاویر در فضای بیرون از دوربین با کیفیت بالا جهت خواندن پلاک ماشین استفاده می کنند. حال اگر قصد نصب دوربین در یک فضای کوچک مانند یک اتاق را دارید نیاز به دوربین با کیفیت بالا نیست و می توانید از دوربین های کم کیفیت تر استفاده کنید.

2-لنز دوربین مداربسته

از عوامل تاثیرگذار بر کیفیت تصویر دوربین مداربسته می توان به لنز آن اشاره کرد. دو نوع لنز در دوربین مداربسته وجود دارد: لنز ثابت و لنز وریفوکال. لنز های ثابت دوربین های مداربسته تنها می توانند در یک زاویه ثابت تصویر برداری کنند. در لنز های وریفوکال شما می توانید از طریق تنظیم لنز، زاویه دید دوربین را بین فاصله کانونی مجاز تغییر دهید.

3-قابلیت WDR دوربین مداربسته

این قابلیت برای دستیابی به تصویر واضح در نقاطی با تضاد کنتراست بالا به وجود آمده است. قابلیت WDR به شما این امکان را می دهد تا اختلاف نور را جبران کنید. هنگامی که زاویه دید دوربین رو به پنجره یا درب ورودی باشد، تصویر سوژه تاریک و تصویر فضای بیرون بسیار روشن و نامشخص دیده می شود. با استفاده از قابلیت wdr این مشکل رفع شده و تصاویر واضحی در اختیار کاربر قرار می گیرد.

4-نرخ فریم ریت

نرخ فریم ریت یکی دیگر از عواملی است که در ارائه ی فیلم های با کیفیت نقش مهمی دارد. در واقع تعداد فریم به تعداد تصاویری گفته می شود که دوربین در هر ثانیه دریافت می کند و با FPS نشان می دهند. هر چه این فریم ها بیشتر باشد، تصاویر روان تری خواهیم داشت و کیفیت دوربین مداربسته به مراتب بهتر می شود.

5-قابلیت DIS یا digital image stabilization

این قابلیت راه حل مناسبی برا دوربین هایی است که بر اثر لرزش یا وزش باد تصاویر آن ها تار شده است. معمولا این اتفاق برای دوربین هایی رخ می دهد که در ارتفاع بالا یا فضای خارجی نصب شده باشند. با نصب دوربین های مداربسته دارای قابلیت DIS در این مکان ها، می توان از تار شدن و لرزش تصاویر جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: دوربین حارس

6-فناوری Super Low Illustration

با استفاده از این فناوری شما می توانید در محیط هایی که ازنور بسیار کمی برخوردار است، تصاویر عالی و با کیفیتی داشته باشید. از این فناوری در مکان هایی استفاده می شود که امکان استفاده از دوربین مداربسته دید در شب وجود ندارد.

7-قابلیت فیلتر IR-CUT

برخی از دوربین های مداربسته مجهز به فناوری دید در شب هستند. نحوه ی عمکرد این دوربین ها به این صورت است که علاوه بر جذب امواج نور مرئی، قابلیت جذب امواج مادون قرمز یا IR را دارند. مسئله ای که ممکن است پیش بیاید جذب امواج مادون قرمز در روز است. با توجه به اینکه در روز میزان امواج مادون قرمز زیاد است، تصاویری که توسط دوربین های IR در روز ثبت می شود دارای رنگ بندی غیر طبیعی است. با استفاده از فناوری IR-CUT در دوربین ها این مشکل رفع می شود. نحوه ی عمکرد آن به این صورت است که در روز فقط به امواج مرئی اجازه عبور می دهد و مانع عبور امواج مادون قرمز می شود. در طول شب IR-CUT غیر فعال و LED های مادون قرمز فعال می شوند.

 

استفاده از نرم افزار بهبود کیفیت تصویر دوربین مداربسته

گاهی اوقات ممکن است دوربینی که تهیه می کنید با وجود قدرت سخت افزاری مطلوب، به دلایل متفاوت از کیفیت بسیار پایینی برخوردار باشد. زمانی دوربین خوب کیفیت پایین دارد که یکی از اشکالات بررسی شده در عملکرد و فعال نبودن و تنظیمات نادرست و یا خرابی و.. وجود داشته باشد. برای بهبود تصاویر ضبط شده می توانید از نرم افزار های موجود در بازار استفاده کنید. یکی از نرم افزار های موجود نرم افزار Video Cleaner است. این نرم افزار می تواند تصاویری که توسط دوربین مداربسته ضبط شده است را تجزیه و تحلیل کند. از کاربرد های این نرم افزار می توان به استفاده از آن برای یافتن سرنخ های مرتبط با جرایم یا شفاف سازی تصاویر مبهم اشاره کرد.

 

نرم افزار پردازش تصویر دوربین مداربسته Video Cleaner 

 Video Cleaner نرم‌ افزار بهبود تصاویر دوربین‌ های مداربسته است. این نرم افزارمی‌‌توانید تصاویر ضبط شده توسط دوربین مداربسته را تجزیه و تحلیل کند. این نرم افزار بیشتر در زمینه شفاف سازی تصاویر مبهم و همچنین یافتن سرنخ‌ های مرتبط با جرایم، کاربرد بسیاری دارد.

ویژگی های نرم‌افزار VideoCleaner:

  • پردازش پروژه هایی که حاوی شواهد و مدارک است
  • ارائه ابزارهایی پیشرفته برای شفاف سازی تصاویر مبهم
  • امکان پاکسازی تصویر یا هرآنچه که پلاک خودرو را پوشانیده است
  • ارائه دستورالعمل‌هایی برای استفاده از ابزارها و قابلیت‌های پیچیده نرم‌افزار

 

 

البته به یاد داشته باشید بهترین نرم افزارها نیز امکان افزایش رزولوشن تا بیش از 10- 20 درصد را ندارند. چون هنگامی که تصاویر با کیفیت پایین ضبط می شود، بخش زیادی از تصویر از بین رفته است. از این رو امکان باز تولید اطلاعات از بین رفته با نرم افزار تقریبا غیرممکن است. پس بهتر است از همان ابتدا در هنگام خرید دوربین با کیفیت بالا را انتخاب کنید.

ویژگی های نرم افزار Video Cleaner:

  • امکان بهبود کیفیت فیلم دوربین مداربسته
  • امکان بهبود کیفیت عکس های تار شده
  • بدست آوردن سر نخ از میان فیلم دوربین مداربسته
  • دارای محیط کاملا user friendly
  • امکان خوانا کردن پلاک خودروها و یا تشخیص چهره در فیلم و عکس های بی کیفیت
  • امکانات فراوان به عنوان ویرایشگر فیلم ها و عکس ها و بهبود آن ها

تکنولوژی افزایش کیفیت دوربین مداربسته

در این بخش به 6 قابلیت دوربین مداربسته که تاثیر فوق العاده ای بر کیفیت تصاویر دارد را شرح می دهیم:

 

  1. وضوح تصویر یا Resolution

 

واحد اندازهگیری رزلوشن مگاپیکسل است. هرچه رزولوشن دوربین بالا باشد وضوح تصویر و کیفیت فیلم بالاتر خواهد رفت. البته شما باید بدانید که چه دوربینی با چه رزولوشنی را در کجا قرار دهید. به عنوان مثال برای فضای بیرون باید از دوربین با کیفیت بالا جهت خواندن پلاک دوربین استفاده کرد. در حالی که برای یک اتاق 3*3 اصلا نیاز به دوربین با کیفیت بسیار بالا نیست.

همچنین باید در هنگام خرید دقت کنید که کیفیت وضوح تصویر با میزان کیفیتی که دستگاه ضبط پشتیبانی می کند همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال اگر دستگاه dvr تا 3 مگاپیکسل را پشتیبانی می کند. اما شما دوربین 5 مگاپیکسلی خریداری کرده باشید. در نهایت نمایشگر تصویر 3 مگاپیکسلی را نشان خواهد داد.

 

  1. قابلیت WDR دوربین مداربسته

 

عموما دوربین های اصلی که در مقابل درب وردوی و فضای بسته قرار دارند، عموما چهره شخصی که وارد محیط داخلی می شود را سیاه و غیرقابل شناسایی نشان می دهد. درواقع اختلاف شدید نور بین محیط داخلی و بیرونی باعث بروز چنین پدیده ای می شود.
به همین دلیل بسیاری از کمپانی های سازنده دوربین مداربسته همچون هایک ویژن تکنولوژی WDR را به دوربین مداربسته اضافه کرده اند. قابلیت WDR دوربین مداربسته اختلاف نور موجود در تصویر را جبران می کند و تصویر شفافی را به شما اریه می دهد.

 

 

  1. قابلیت فیلترIR-CUT

 

حتما برای اینکه دوربین مداربسته بتواند در شب نیز تصاویر را ضبط کند باید دارای قابلیت دید در شب یا IR باشد. قابلیت IR باعث می شود دوربین در شب از امواج مادون قرمز که برای چشم انسان قابل مشاهده نیست استفاده کند.

اما مشکلی که ممکن است پیش بیاید این است که دوربین قابلیت دید در شب دارد به دلیل اینکه به جذب مادون قرمز حساس است و در روز نیز میزان امواج مادون قرمز زیاد است، تصاویر ضبط شده در روز دارای رنگبندی غیرطبیعی است.

برای حل این مشکل از تکنولوژی IR-CUT استفاده می شود. عملکرد این قابلیت به این صورت است که در روز فقط به امواج مرئی اجازه عبور می دهد و مانع از عبور امواج مادون قرمز می شود. اما به هنگام شب هنگامی که LEDهای مادون قرمز فعال می شود IR-CUT غیرفعال شده و نور مادون قرمز قابل رویت می شود.

 

 

 

  1. قابلیت Super Low Illustration دوربین مداربسته

 

دوربین مداربسته ای که دارای قابلیت Super Low Illustration باشد به حداقل نور برای تشکیل تصویر نیاز دارند. از قابلیت فوق در مکان¬هایی می توان استفاده کرد که امکان استفاده از دوربین مداربسته دید در شب وجود نداشته باشد.

 

  1. نرخ فریم یا frame rate

 

 

نرخ فریم بیانگر تعداد تصاویر یا فریم های دوربین مداربسته در هر ثانیه که با FPS نشان می دهند. 15 FPS معمولا کیفیت بسیار پایینی دارد. بنابراین بهتر است نرخ فریم دوربین مداربسته بین 25-30 فریم در ثانیه باشد. نرخ فریم هر دوربین در کاتالوگ محصول آمده است.

 

  1. قابلیت DIS دوربین مداربسته

 

 

گاهی دوربین مداربسته در محلی نصب شده است که در معرض باد، طوفان یا سایر عواملی است که باعث لرزش آن می شود. در نتیجه لرزش به وجود آمده باعث پرش تصاویر خواهد شد. از این رو تکنولوژی DIS باعث می شود تصاویر به هنگام لرزش نیز کیفیت مطلوبی را داشته باشند. از این رو موجب بالا بردن کیفیت دوربین مداربسته می شود.

 

قابلیت تکنولوژی DIS

  • تنظیم نور در شب
  • اسکن تصاویر متحرک
  • تنظیم درجه حرارت ( در فضاهایی که دمای بین 40- درجه و 70+ درجه سانتیگراد است، می تواند کار کند)
  • رزولوشن بالا

 

جهت انجام انتقال تصاویر دوربین مداربسته با توجه به تعداد و کیفیت تصاویر دوربین، سرعت اینترنت بسیار مهم است. معمولا نرم افزار انتقال تصاویر در صورتی که سرعت اینترنت پایین باشد تعداد فریم و کیفیت تصویر را کاهش می دهد تا امکان نمایش تصویر فراهم شود. بنابراین سعی کنید برای انتقال تصویر بالاترین سرعت اینترنت را انتخاب کنید.

 

 

 

 

۰ ۰

گوش پاک کن فنری

گوش پاک کن فنری

گوش پاک کن فنری وسیله ای پرکاربرد برای پاک کنندگی گوش است. این وسیله جرم ها و آب موجود در گوش را با مکشی آرام به بیرون می کشد. از پرده گوش فاصله زیادی دارد و آسیبی به شنوایی انسان نمی زند. بهترین نوع آن دارای مجوز از متخصصان گوش بوده و مکش خوبی دارد.

گوش پاک کن برقی وسیله ای پرکاربرد برای شما

شنوایی یک نعمت بسیار مهم است که توسط خداوند مهربان به انسان ها عطا شده است. همه ی افراد باید در جهت حفظ این نعمت تلاش کنند و آن را از آسیب ها و خطرات دور نگه دارندگوش پاک کن برقی وسیله ای است که به شما در حفظ سلامتی آن کمک می کند. با صنعتی شدن زندگی امروزه، آلودگی و گرد و غبار در درون گوش جمع شده و به صورت جرم در می آیند. همین امر سبب سنگینی گوش شده و شنوایی را کاهش می دهد در این موارد استفاده از پاک کننده های مناسب ضروری می شود. اما این وسیله ها نباید خطری برای گوش و شنوایی فرد ایجاد کنند. یکی از وسیله های پر پرکاربرد در گذشته گوش پاک کن پنبه ای بود که علاوه بر این که گوش را کاملا تمیز نمیکرد؛ در صورت فشار بر گوش موجب پارگی پرده گوش و مشکلاتی در شنوایی می شد. گوش پاک کن برقی، تکنولوژی جدیدی می باشد که بدون هیچ گونه آسیبیبه آرامی جرم های درون گوش را جمع آوری می کند.

گوش پاک کن فنری و فلزی

 قلموهای دارای سری‌ مارپیچ قابلیت گردش 360 درجه دارند، تا شما بتوانید برای تمیز کردن محوطه داخلی گوش از آن استفاده کنید و بیشتر برای خارج کردن جرم‌های بزرگ گوش کاربرد دارند. گوش پاک کن‌های قاشقی به راحتی تکه‌های اطراف گوش را برایتان تمیز کرده و در نهایت پس از اتمام کار با هر یک از قلموها می‌توانید با کمک فرچه تمیز کننده جرم‌های به جای مانده بر روی آنها را تمیز نمائید.

 

از آنجایی که هر یک از قلم‌های گوش پاک کن قرار گرفته در این مجموعه دارای سطحی صاف و صیقلی هستند، عملیات پاکسازی گوش توسط آنها بدون هیچگونه سوزشی صورت می‌پذیرد. این قلموها قابلیت شستشو و استفاده مجدد دارند، بنابراین تنها کافیست یکبار هزینه کنید و برای همیشه از آنها استفاده نمائید. از لحاظ ابعاد این قلم‌های گوش پاک کن در اندازه‌‌هایی کوچک طراحی شده‌اند، تا در کانال‌های مختلف گوش قابل استفاده باشند. از لحاظ زوایه بندی هم سری هر قلمو به گونه‌ای طراحی گردیده که شما می‌توانید به راحتی وکس گوش را با کمک آن خارج نمائید.

 

از آنجایی که گوش یکی از اندام‌های فیلتردار بدن محسوب می‌شود، تمیز کردن و مراقبت منظم آن حائز اهمیت بسیاری است. اگر نمی‌خواهید با استفاده از گوش‌پاکن‌های معمول بازار، سلامت این عضو حساس شنیداری خود را به مخاطره بی‌اندازید، می‌توانید با خرید ست گوش پاک کن 5 تکه اینکار را به آسانی انجام دهید. چنانچه قصد خرید انواع گوش پاک کن برای ست‌های نظافتی و مراقبتی خود را دارید، با تهیه این محصول می‌توانید تنها یک خرید به ثبت رسانده و در عوض به انواع گوش پاک کن، با کاربردهای گوناگون دست یابید.

مطمنا بهترین گوش پاک کن گزینه‌ای که عملیات پاکسازی گوش را به آسانی و بدون وارد آوردن آسیب به پرده گوش انجام دهد. این محصول گزینه‌ای ایمن و آسان برای انجام اینکار به شمار می‌رود، هر چند توصیه می‌کنیم در به کارگیری آن دقت لازم را به خرج دهید. زیرا در هر صورت این مدل گوش پاک کن‌ها هم در دسته اجرام خارجی قرار دارند و استفاده بی دقتانه از آنها آسیب زا خواهد بود. پس فراموش نکنید در زمان پاکسازی گوش با این قلموها، از وارد آوردن هرگونه فشار و هدایت وکس گوش به سمت مجرای داخلی گوش امتناع کنید.

چگونه از گوش پاک کن برقی ، چرخشی (فنری) استفاده می کنند؟

گوش پاک کن برقی برای روشن شدن نیازی به برق ندارد و از باتری استفاده می کند. این محصول توسط شرکت ها و برند های مختلف تولید شده و کاملا ایمن است. او جرم ها و گرد و غبار ها را با مکشی آرام به بیرون می کشد و هیچ گونه آسیبی به گوش نمی رساند. گوش پاک کن برقی بر خلاف سایر روش های پاک کننده گوش همچون گوش پاک کن پنبه ای آسیبی به گوش نمی رساند. دسته آن طوری طراحی شده که هنگامی که وارد گوش می شود فاصله ی زیادی تا پرده گوش داشته باشد. او دارای یک موتور قوی است که با مکشی آرام همه ی  گوش را از آلودگی ها پاک می کند. بهتر است پس از هر بار استحمام از گوش پاک کن برقی استفاده شود تا اگر آبی وارد گوش شده است آن را خارج کند و موجب چرک و عفونت نشود.

بهترین نوع گوش پاک کن برقی دارای چه ویژگی هایی است؟

گوش پاک کن برقی باید مورد تایید متخصصان گوش دنیا باشد. بهترین نوع آن باید دارای مکشیخوب و کاملا بی خطر باشد. باید دارای چند سری سیلیکونی باشد که جهت استفاده مجدد، بهداشت به خوبی رعایت شود. گوش پاک کن برقی خوب باید بیشترین میزان فاصله را تا پرده گوش داشته باشد. به راحتی قابل شستشو باشد. بهتر دارای یک چراغ باشد تا داخل گوش بهتر دیده شود. شما می توانید با راهنمایی های ما بهترین نوع آن را تهیه کنید و از استفاده آسان و با کیفیت آن لذت ببرید.

پاک کردن گوش با گوش پاک کن های پنبه‌ای معمولی خطر آسیب زدن به مجاری گوش را بالا می‌برد. به علاوه اصلا نمی‌توانیم ببینیم که داریم چکار می‌کنیم و داخل گوشمان چه خبر است

ابزار پاک کننده گوش بر خلاف پنبه که ممکن است موم را بیشتر به گوش فشار وارد کند به طور موثری تجمع داخل مجرای گوش را حذف می کند.

جنس این ابزار از استیل ضد زنگ می باشد که بسیار بادوام و آسیبی به گوش شما نمی زند.

این محصول کاملا صیقل یافته با سطحی صاف و گرد می باشد که برای جلوگیری از هرگونه خراشیده شدن مجرای گوش به شما کمک می کند که بتوانید به راحتی گوش خود را ماساژ یا تمیز کنید.

برای استفاده و تمیز کردن این محصول کافیست آن ها را قبل و بعد از استفاده به طور کامل با آب وصابون تمیز کنید و یا می توانید با یک برس برای تمیز کردن استفاده کنید.

این محصول دارای یک جعبه بسته بندی قابل حمل و نگهداری می باشد که میتوانید این ابزار را به هر جایی حمل کنید و از آن استفاده کنید.

منابع:

https://www.bellisario.psu.edu/?URL=https://behtarinyab.com

http://qatar.vcu.edu/?URL=https://behtarinyab.com

https://batteryuniversity.com/?URL=behtarinyab.com

http://sc.hkex.com.hk/gb/https://behtarinyab.com

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://behtarinyab.com

https://profiles.newsmax.com/sso/signup.aspx?ReturnURL=https://behtarinyab.com

http://isci.med.miami.edu/?URL=https://behtarinyab.com

http://branch.app.link/?$deeplink_path=article/jan/123&$fallback_url=https://behtarinyab.com

http://www.curseforge.com/linkout?remoteUrl=https://behtarinyab.com

http://fishbiz.seagrant.uaf.edu/click-thru.html?url=https://behtarinyab.com

https://www.youtube.com/redirect?q=https://behtarinyab.com /

۰ ۰

معروف ترین شرکت های لیزر موهای زائد بدن؟

معروف ترین شرکت های لیزر موهای زائد بدن؟


داشتن مو خوب است، اما وقتی در جاهایی رشد می کند که نمی خواهد رشد کند، داستان کاملاً متفاوت می شود. سال هاست که خانم ها به دنبال راهی برای از بین بردن موثر موهای زائد بدون موفقیت هستند. در سال 2019، بازار جهانی محصولات حذف موهای زائد 4.01 میلیارد دلار ارزش داشت و پیش بینی می شود تا سال 2027 به 4.94 دلار افزایش یابد.

اما حتی با وجود گزینه های مختلف موجود در بازار، اکثر ابزارهای رفع موهای زائد هنوز تا حد زیادی بی اثر و موقت هستند. بیشتر آنها با مشکلات اضافی دیگری مانند موهای زیر

وتاثیرآن لیزر موهای زائد


پوستی، بریدگی تیغ، بثورات، برآمدگی ها و سوختگی همراه هستند. سپس روش های دیگری مانند اپیلاسیون و لیزر بالینی که قیمت های گزافی دارند و از دسترس افراد عادی دور هستند. در تلاش برای تغییر این روایت، محصولی را معرفی کرده است که به طور کامل از شر موهای زائد خلاص می شود، بدون هیچ گونه مصالحه یا شکست.

اولین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی با قابلیت خنک کننده به نام پالس لایت را معرفی می کند که یکی از رایج ترین درمان های زیبایی پوست برای رفع دائمی موهای زائد می باشد. نور پالسی با ساطع طول موج های نور پراکنده بین 470 تا 1200 نانومتر کار می کند. این بدان معنی است که IPL می تواند ناحیه بزرگتری از پوست را در زمان کمتری نسبت به لیزر درمانی بهبود بخشد. سپس انرژی نوری ساطع شده فولیکول های مو را هدف قرار می ده

وچه خواصی وچه چیزی ارائه میدهد؟


بهتر از هر نوار مومی، تیغ یا کرم اصلاح موجود در بازار. این دستگاه همچنین مجهز به فناوری خنک کننده یخ است که دستگاه شرکت رابین مدیکال همچین مزایارو دارد که تجربه حذف موهای زائد بدون درد را ارائه می دهد. علاوه بر مکمل هایی که در هفته اول با ریزش موی قابل مشاهده نتایج نشان می دهند.

هر کس می تواند خود را با قیمتی بسیار پایین تر از قرار ملاقات های معمولی سالن داشته باشد. با پرداخت یک بار هزینه، مصرف کنندگان می توانند لیزر موهای زائد را در خانه انجام دهند که نیازی به شارژ یا شارژ مجدد ندارند. در ضمن این دستگاه دارای لوله کوارتز قوی می باشد که ماندگاری آن 30 سال بوده و ماندگاری بیشتری نسبت به اصلاح دارد. و برای القای اطمینان، ضمانت بازگشت یک روزه وجه را در صورت شکست ارائه می دهد.

درباره ی لیزرموهای زائد بدن


اعتقاد بر این است که زیبایی به معنای احساس خوب روی پوست است. این شرکت به مشتریان خود کمک می کند تا از راحتی خانه خود به پوستی درخشان دست یابند. علاوه بر این، یک برس پاک‌کننده صورت هوشمند، یک غلتک کریستالی و یک ست گو-گو، و یک کیت میکرودرم ابریژن حرفه‌ای که با نتیجه هر چیزی که در یک سالن ساخته می‌شود رقابت می‌کند.

با تداوم تمرکز بر محیط زیست، اطمینان حاصل می کند که تمام محصولات خود با موادی بسته بندی می شوند که 100? قابل بازیافت هستند. این شرکت همچنین با کاشت درخت برای هر خریدی که در وب سایت خود انجام می دهد کمک می کند.

لطفا برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولاتی که ارائه می دهند مراجعه کنید

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/OsamaMedina2

https://www.pinterest.com/pin/955115033447432875/

https://express.adobe.com/page/CJ6v6ZtMKsueZ/

https://sites.google.com/view/rabinmedical/home

https://instafollowir.wordpress.com/2022/06/12/rabinmedical/

https://osamamedina2.tumblr.com/

https://myspace.com/osamamedina2

https://disqus.com/by/osamamedina2/about/

https://www.goodreads.com/user/show/152202424-osama-medina

https://en.gravatar.com/osamamedina2

https://www.ted.com/profiles/35955518

https://www.behance.net/osamamedina

https://osamamedina2.livejournal.com/profile

 

https://bit.ly/3NsZPco

http://gg.gg/11l4ya

https://cutt.ly/HKKViTZ

https://v.gd/WbeKVt

https://did.li/9Hkaa

https://v.ht/fvEo

۰ ۰

Music Promotion Services Marketing

Music Promotion Services Marketing

Cheapest Spotify plays premium

Is Spotify the best platform for those people who are looking for their favorite music and has lots of services for all kinds of people even artists and normal people.

Cheapest Spotify plays are a choice for those artists who cannot afford so much money but for this reason they can do it. The definition of Spotify plays is related to all tracks that you're released and they have been hurt by so many people who can be your future fans.

There is one website that can give lots of services in the field of Spotify promotion services but you need to first make understandable things for yourself. The name of the website is black white promotion services. This website can offer so many services in the field of everything like Instagram YouTube and Spotify and stuff like that. If you are a new artist and you are reading this brief information you need to focus on the goals that you have in your mind, please on the artistic life that you made for yourself. As you may probably know Spotify plays can help you to be seen by so many people.

 

For the new artist cheapest Spotify plays can be a good and appropriate choice for themselves to improve their artistic life. Artists like Jay Z and Beyonce starting a journey like this. But you need to focus on the other services that you can get from back white promotion. All the people can be an artist but the exceptional people can be real artists. So they do not lose any opportunity and they try to make great things for themselves, especially in the office of life.

The cheapest black white promotion has a range of variable prices the prices here is it starts from $10 to $1,000 but you have to know that all the prices that exist on the cheapest Spotify play in black white promotion have to discount. All the choices of a Spotify please can give you more than 1000 plays or the structure that you mate for yourself especially for artistic like so they can give you everything based on the goals that you made for yourself.

All the choices of Spotify play that exist on black white promotion can be in a high-quality version.

In conclusion, the cheapest Spotify plays can allow you to have a real-life this apply for yourself so if you want to know more about the cheapest Spotify plays premium you need to go through black white promotion website to figure out what is the best things for you.

 

Buy Beatport Downloads

the Beatport is the best place for people especially the artist who wants to be at the top place, there is a website which would be called the black-white promotion. In black white promotion, you will get to Buy beat port downloads. It means that if you have tracks. You can have so many people who are going to be your fans. And they also download your tracks so many times, this is one of the assets that you will need for yourself. The main part of Buying Beat port download is related to the choices that you can get on the Black white promotion website.

 

The main goal of Beatport is to placed you on top list of so many songs but the website which is Black white promotion can help you to move further against all of your competitors. Your competitors also can be new and other famous artist like Beyonce, if you want to know what are the main features of Beatport download, you can access to Black white promotion services. So this would main a real opportunity for yourself. Actually this would help you to be on top list on beat port strategies.

 

 

 

What is the Beatport

The Beatport online streaming service, which has long been promoting and attracting fans, is now available to DJs for the first time through the DJ Pioneer app. This service is available through the latest version of the Pioneer We DJ iPhone application with the free download, but the cost of this service is paid by paying a Beatport LINK subscription. And will soon be available for Rekordbox DJ software. Which provides DJs with access to the tracks offline without the need for the Internet.

Also, this would be a great explanation for those people who wants to have Beat port downloads so in Black white promotion you can have a source of the help of promotion for yourself. However, there is now access to millions of songs, going to different styles and searching. Cracks are loaded on the decks with the We DJ app almost too soon, and crack analysis is done in the background,

How can we access to Beatport downloads

Buying beat port download is related to some websites that are offering the services in this field like black white promotion. So if you are a DJ, you can have the main features of download on Beatport.

Conclusion

In this article we discussed about Buying Beatport download so if you want to access to this options please go to black white promotion.

 

https://bit.ly/3yxIieC

https://did.li/qt0Hw

 

 

۰ ۰

کوچینگ سازمانی

کوچینگ سازمانی

به صورت کلی کوچینگ سازمانی یک ابزار قدرتمند برای رهبران و سازمان‌ها است که به کمک آن می‌توان رشد و پیشرفت افراد را در زمینه‌های بسیار مختلفی رقم زد. در دنیای امروزه امکان دارد یک سازمان، شرکت یا کسب و کار، معمولا از ابتدای تأسیس خود تا زمان رسیدن به وضعیت پایدار و مطلوب، بارها و بارها با شرایط بحرانی مواجه شود. شاید این امکان وجود دارد که مدیران سازمان، به دلیل تلاش برای حفظ و بقای آن، ناچار به کم کردن نیرو و کارکنان خود شوند. متأسفانه بحران های اقتصادی، بسیاری از کسب و کارها را تا مرز ورشکستگی پیش می برد.

گاهی اوقات مدیران با کارمندانی مواجه می‌شوند که از کمبود اعتماد به نفس رنج می‌برند. به عنوان مثال میتوان گفت وقتی اعتماد به نفس را در کارکنان خود افزایش می‌دهیم، آن‌ها بیشتر برای کارشان تلاش میکنند. همچنین با افزایش اعتماد بنفس کارکنان که فقط گوشه ای از مزایای کوچینگ سازمانی است، شاهد رشد و پیشرفت مثبت سازمان و کارکنان و دلبستگی و تعهد بیشتر بین آنها میشویم.

 

کوچینگ فروش چیست؟

هر مدیری می‌تواند تفاوت میان یک تیم فروش باانگیزه و ارزش‌آفرین را با تیم فروشی درک کند که نمی‌تواند به خوبی از عهده مسئولیت‌هایش برآید. این تفاوت در ستون سود و زیان یک شرکت به وضوح قابل مشاهده است.

سوال اینجا است که چگونه می‌توان یک تیم فروش حرفه‌ای و باانگیزه داشت؟ بیشتر کردن کارمندان فروش؟ بالا بردن پاداش‌های مالی؟ سخت‌گیری کردن؟ جریمه‌های نقدی؟ این راهکارها شاید در کوتاه مدت مؤثر باشند اما تجربه نشان داده که در عصر مدرن سیاست چماق و هویج دیگر کارآیی و تأثیر چندانی ندارد.

کوچینگ فروش یک ابزار قدرتمند است که به شما کمک می‌کند یک تیم فروش حرفه‌ای و با انگیزه خلق کنید. کوچینگ فروش یک فرآیند رسمی برای بهتر کردن عملکرد کارمندان و نمایندگان فروش است که به آن‌ها کمک می‌کند، مهارت‌های ارتباطی خود را بهبود بخشند، به آن‌ها انگیزه می‌دهد و تکنیک‌های بی نظیری برای افزایش دادن آمار فروش در اختیارشان قرار می‌دهد.

مراجعان مسئول دستاوردها و موفقیت‌های خود هستند. مراجعه‌کننده دست به عمل می‌زند و ممکن است کوچ به او کمک کند اما این کار به این معنا نیست که کوچ به‌جای مراجعه‌کننده کاری را انجام می‌دهد بنابراین کوچ نه می‌تواند و نه وعده‌ای می‌دهد که مراجعه‌کننده اقدام خاصی انجام دهد یا به اهداف خاصی دست پیدا کند.

کوچینگ فردی، درمان یا مشاوره نیست این موارد تفاوت‌های بارز زیادی با یکدیگر دارند و ممکن است بتوانند در کنار یکدیگر قرار بگیرند اما مطمئناً باهم مرزهای مشخصی دارند. کوچینگ فردی، محدودیت‌های مراجعه‌کننده را تشخیص می‌دهد و ممکن است او را به سایر خدمات موردنیاز ارجاع دهد.

کوچینگ فردی یکی از انواع کوچینگ است.  درباره باز کردن قفل توانایی‌های بالقوه افراد و رساندن آن‌ها به حداکثر بهره‌وری و رسیدن به تغییرات مثبت است. کوچینگ فردی روشی است که در آن کوچ و مراجعه‌کننده گفتگویی را بر پایه اعتماد شکل می‌دهند با این فرض که فرد مراجعه‌کننده همه پاسخ‌ها را در دل خود دارد و کوچ فقط کاری انجام می‌دهد که مراجعه‌کننده بتواند به پاسخ‌های خود دسترسی داشته باشد.

در جلسات منتورینگ، منتور بیشتر صحبت می کند. این در حالی است که در جلسات کوچینگ، مربی و کوچ سوالات خود را مطرح کرده و به شخص مورد نظر فضا می دهد تا بیشتر صحبت کند. معمولا کوچ سعی می کند تا سوالات زیادی را مطرح کند و با ذهنیت مخاطب به طور کامل آشنا شود. در نهایت هم کوچ و هم منتور با استفاده از تجربیات خود به سمت مقصد نهایی که راهنمایی فرد است حرکت می کند.

 

 

 

 

 

تفاوت آموزش در منتورینگ و کوچینگ

 

کار منتور معمولا آموزش و گفتن است؛ آموزش برای یادگیری مستقیم. در حالی که کوچ مرحله به مرحله به طور مستقیم و متمرکز شما را هدایت می کند تا آگاهی تان افزایش پیدا کرده و در مسیر درست قرار بگیرید. ویژگی اصلی کوچ حمایت و هدایت شما در مسیر درست کاری و شخصی است.

تفاوت منتورینگ و کوچینگ

تفاوت کوچینگ و منتورینگ وجود دارد که به باعث می شود تا تعریف دقیقی از عملکرد منتور و کوچ به وجود آید. منتورینگ معمولا طولانی مدت است. برخی از دوره های منتورینگ بیش از ? ماه طول می کشند. در موارد متعددی مشاوره می تواند سال ها و یا حتی دهه ها طول بکشد. در واقع برخی از مربیان و منتورهای معروف در شرایطی به روابط مادام العمر هم اشاره می کنند. هیچ گونه صلاحیتی برای منتورینگ لازم نیست. به این معنی که سازمان ها می توانند به راحتی و با سرعت برنامه های منتورینگ خود را شروع کنند. آموزش و مربیگری معمولا در مسیر عملکرد توسعه ای قرار می گیرد. در این مسیر نیازی به طراحی وجود ندارد. همان طور که گفته شد، منتورینگ بسیار مستقیم صورت می گیرد

ساختاربندی محدود جلسات متورینگ

مربی معمولا دانش، تجربه و مهارت خود را با مخاطب به اشتراک می گذارد و از این طریق او را در مسیر درست قرار می دهد. به طور معمولا منتورینگ ساختار کمتری نسبت به کوچینگ دارد. در حالی که در کوچینگ معمولا اهداف جلسه و کار ساختاربندی می شوند. این بدان معنا نیست که مربیان در جلسات منتورینگ اهدافی را دنبال نمی کنند. در جلسات کوچینگ معمولا ساختاربندی نقشی کلیدی ایفا می کنند. مربی در تعیین این ساختار بسیار تاثیرگذار است. سرانجام باید گفت که یکی از تفاوت های اصلی بین این دو در نوع راهنمایی و هدایت افراد است. در منتورینگ راهنمایی عمدتا بر اساس توسعه است. این که فرد می خواهد به چه چیزی برسد، چه اهدافی دارد و برای رسیدن به این اهداف چه کارهایی باید انجام دهد.

در نهایت می توان نتیجه گرفت که کوچینگ روی خودکارآمدی  و عملکرد اثر مثبتی دارد.

 

۰ ۰