روانشناسي باليني

روانشناسي باليني

 

روانشناسي باليني تخصص روانشناسي است كه مراقبت هاي مداوم و جامع بهداشت رواني و رفتاري را براي افراد و خانواده ها ارائه مي دهد. مشورت با سازمان ها و جوامع ؛ آموزش ، آموزش و نظارت ؛ و عمل مبتني بر تحقيق اين يك تخصص در گستردگي است - كه به طور گسترده شامل آسيب شناسي رواني شديد است - و با جامعيت و ادغام دانش و مهارت از طيف وسيعي از رشته ها در داخل و خارج از روانشناسي مناسب مشخص مي شود. حوزه روانشناسي باليني شامل همه سنين ، تنوع هاي مختلف و سيستم هاي متنوع است.

 

دانش علمي و نظري پيشرفته آلماني به تخصص

درك آسيب شناسي رواني و ملاحظات تشخيصي / مداخله اي. مسائل مربوط به سلامت روان در طول عمر بر اساس درك جامع از آسيب شناسي رواني. ارزيابي: توانايي ادغام و تركيب داده هاي آزمون شخصيت با اقدامات ارزيابي استاندارد ديگر. مشاوره: توانايي مشورت با ساير سلامت و بهداشت رفتاري متخصصان و سازمانهاي مراقبت در مورد آسيب شناسي رواني شديد ، خودكشي و خشونت. پايگاه تحقيق: مشاركت با تحقيقات خاص و بررسي انتقادي علم ، دانش و روشهاي مربوط به آن زمينه ها كه متمايز از روانشناسي باليني است.

پارامترهايي براي تعريف عملكرد حرفه اي در روانشناسي باليني:

جمعيت ها

روانشناسي باليني به عنوان يك تخصص به افراد و خانواده ها در طول عمر و از همه زمينه هاي قومي ، فرهنگي و اجتماعي و اقتصادي ، و همچنين گروه ها و جوامع خدمات ارائه مي دهد.

 

مشكلات / مسائل

تخصص روانشناسي باليني به مسائل مربوط به سلامت رفتاري و رواني افراد در طول عمر مي پردازد ، از جمله:

 

ناسازگاري فكري ، احساسي ، رواني ، اجتماعي و رفتاري. ناتواني و ناراحتي. مسائل مربوط به سازگاري جزئي و همچنين آسيب شناسي رواني شديد.

رويه ها

ارزيابي: مصاحبه تشخيصي ، ارزيابي رفتاري ، تجويز و تفسير اقدامات آزمون رواني مداخله (سطوح اوليه ، ثانويه و عالي): خدمات باليني به افراد ، خانواده ها و گروه ها مشاوره: تمرين بين حرفه اي و درون حرفه اي با ساير متخصصان و سازمان هاي بهداشت و رفتار رفتاري تحقيقات: مشاركت با تحقيقات خاص و بررسي انتقادي علم ، دانش و روشهاي مربوط به روانشناسي باليني.

 

روانشناسي كاربردي

تجزيه و تحليل رفتار كاربردي باليني جامعه ، مصرف كننده ، مشاوره ، انتقادي ، آموزشي ، محيطي ، ارگونومي ، قانوني ، بهداشتي ، انساني ، صنعتي و سازماني ، روان سنجي ، حقوقي ، پزشكي ، نظامي ، موسيقي ، بهداشت حرفه اي،

"پزشكي روانشناسي" به اينجا تغيير مسير مي دهد. براي مجله ، به پزشكي روانشناسي مراجعه كنيد.

روانشناسي باليني يكپارچه سازي علم ، نظريه و دانش باليني به منظور درك ، پيشگيري و تسكين ناراحتي يا اختلال عملكرد روانشناختي و ارتقاء رفاه ذهني و توسعه شخصي است. محوري در عمل ، ارزيابي روانشناختي ، فرمول بندي باليني و روان درماني است ، اگرچه روانشناسان باليني همچنين در تحقيق ، آموزش ، مشاوره ، شهادت قانوني و توسعه و مديريت برنامه مشاركت دارند.. در بسياري از كشورها ، روانشناسي باليني يك حرفه بهداشت روان تنظيم شده است.

 

اين رشته عموماً در سال 1896 با افتتاح اولين كلينيك روانشناسي در دانشگاه پنسيلوانيا توسط لايتنر ويتمر آغاز شده است. در نيمه اول قرن بيستم ، روانشناسي باليني بر ارزيابي روانشناختي متمركز بود و توجه كمي به درمان داده شد. اين امر پس از دهه 1940 هنگامي كه جنگ جهاني دوم منجر به افزايش تعداد پزشكان آموزش ديده شد ، تغيير كرد. از آن زمان ، سه مدل آموزشي اصلي در ايالات متحده توسعه يافته است - Ph.D. مدل علوم باليني (تمركز زيادي بر تحقيقات دارد) ، دكتري. مدل علم پزشك (ادغام تحقيقات و عمل علمي) ، و Psy.D. مدل پزشك-محقق (با تمركز بر نظريه و عمل باليني). در انگلستان و جمهوري ايرلند ، دكتراي روانشناسي باليني بين دو مدل اخير قرار مي گيرد ، در حالي كه در بيشتر سرزمين اصلي اروپا ، آموزش در سطح كارشناسي ارشد و عمدتا روان درماني است. روانشناسان باليني در ارائه روان درماني متخصص هستند و به طور كلي در چهار جهت اصلي نظري - روان پويايي ، انساني ، آموزش مي بينند.

 

بيشتر بخوانيد...

 

ويژگي هاي اصلي خريد آپارتمان در لونت استانبول

ويژگي هاي اصلي  خريد آپارتمان در لونت استانبول

  • بالكن
  • گرمايش مركزي
  • مهد كودك
  • سينما
  • پنجر? دوجداره
  • امكانات
  • آشپزخان? مجهز
  • باشگاه
  • آسانسور
  • سطوح كاري مرمر

 

توضيحات ملك براي خريد در لونت استانبول

ترك گشت مفتخر است كه پروژ? آپارتمان هاي لاكچري در استانبول را كه به تازگي تكميل شده است، به خريد خانه در تركيه برساند. اين مجموعه در محلي خوب و مركز شهر و در منطق? باپرستيژ لونت قرار دارد و تا شمال ميدان تكسيم 15 دقيقه فاصله است.

محل? لونت در جنوب خريد آپارتمان در ماسلاك و شمال خريد ملك در استانبول در تركيه قرار دارد و محله اي اعياني و تجاري شلوغ محسوب مي شود و در فاصل? كوتاهي از غرب سواحل تنگ? بسفروس و پل هاي آن كه به سمت استانبول آسيايي مي رود، قرار دارد.

به دليل واقع شدن اين محل در مركز شهر، سرمايه گذاران خارجي را به خود جذب كرده است. قيمت ملك در اين منطقه در كل بالا است و به همان نسبت اجاره هاي آن نيز گران است و بسياري از كارمندان كه پايه حقوق بالايي دارند، اين محل را براي زندگي دائمي انتخاب مي كنند تا رفت و آمدشان به محل كار به حداقل برسد. همچنين اين منطقه به دليل دسترسي آسان به مناطق ديدني مركز شهر و دسترسي آسان به فرودگاه كه كمتر از 40 دقيقه است، توريست هاي زيادي را به خود جذب مي كند.

m5_kbj6.jpg

محل مجموعه و جزئيات خريد آپارتمان در استانبول

اين پروژه متشكل از آپارتمان هاي هوشمند در لونت براي فروش گذاشته شده است. با خريد ملك در لونت استانبول كه در فاصل? يكساني از دو بزرگراه TEM و E-5 و خط متروباس قرار دارد و ظرف 6 تا 7 دقيقه مي توان به آنها رسيد. 12 دقيقه تا فاتيح سلطان محمت و پل شهداي 15 جولاي بر روي بسفروس فاصله است. نزديك ترين ايستگاه مترو با 3 دقيقه پياده روي قابل دسترس است و بهترين نقط? شهر براي دسترسي به ساير نقاط به حساب مي آيد. با خريد ملك در لونت استانبول كه  35 دقيقه تا فرودگاه جديد، 8 دقيقه تا مسلك، 15 دقيقه تا ميدان تكسيم و 25 دقيقه تا پل گالاتا كه به سلطان احمد مي رود، فاصله است.

قيمت اجاره خانه در استانبول امكانات رفاهي محلي بسيار عالي است. با خريد ملك در لونت استانبول با پاي پياده مي توانيد به راحتي به فروشگاه ها، سوپرماركت ها، مدرسه، بانك و خودپرداز، داروخانه، بار، كافه، رستوران و حتي يك بيممارستان خصوصي برسيد. همچنين براي رفتن به بيمارستان هاي خصوصي و دولتي ديگر و تعدادي دانشگاه مي توانيد از سيستم حمل و نقل عمومي استفاده كنيد. با يك رانندگي كوتاه مي توانيد به مراكز خريد بسيار عالي برسيد و تا نزديك ترين مركز خريد تنها 2 دقيقه فاصله است.

اين مجموع? مدرن و كوچك داراي گيت ورودي است و در زميني به مساحت 900 مترمربع ساخته شده است و تاريخ تكميل نهاييي آن تا پايان مارس 2021 است و كارهاي پاياني آن در حال انجام است. اين مجموعه متشكل از تنها يك بلوك آپارتمان مدرن است كه داراي نماي كاملاً شيشه اي است. اين بلوك در 15 طبقه است و 138 آپارتمان لوكس را در خود جاي داده است. هر آپارتمان از 1 تا 3 اتاق خواب دارد كه رخي استاندارد و برخي دوبلكس هستند. سازند? معروف آن اين اطمينان را به شما مي دهد كه تمام آيين نامه هاي دولتي تركيه در مورد زلزله، امنيت گاز و آتش سوزي و عايق گرما و صدا در ديوارها و كف رعايت خواهد شد.

 

با خريد آپارتمان در لونت استانبول بعد از اقامت ساكنين و مهمانان در مجموعه، آنها از امكانات زير كه در محل موجود هستند، برخوردار خواهند شد:

  • استخر زنانه مردان? سرپوشيده
  • استخر كودكان
  • محل بازي كودكان
  • مركز تناسب اندام
  • سوناي مردانه و زنانه
  • حمام تركي مردانه و زنانه
  • گاراژ پاركينگ سرپوشيد? امن
  • اتاق سينما
  • اتاق بازي
  • اتاق جلسات
  • اتاق خشكشويي
  • پذيرش 24 ساعته
  • رستوران روي بام با ويوي شهر
  • آسانسور
  • انرژي الكتريكي خورشيدي مشاع
  • تلويزيون ماهواره اي مركزي
  • ژنراتور برق
  • سيستم تصفي? آب
  • خدمات نظافت
  • آپارتمان مهمان

براي آرامش خاطر و امنيت شما عزيزان تمامي فضاها با دوربين مداربسته و خدمات امنيتي به صورت 24 ساعته محافظت مي شود.

واحدهاي موجود و قيمت خريد آپارتمان در لونت استانبول

قيمت خريد آپارتمان 1 خوابه 72 تا 76 مترمربع قيمت از 1200000 تا 1630000 لير تركيه

قيمت خريد آپارتمان 2 خوابه 86 تا 110 مترمربع قيمت از 1450000 تا 2220000 لير تركيه

قيمت خريد آپارتمان دوبلكس 3 خوابه 136 مترمربع قيمت 2920000 لير تركيه

 

طراحي آپارتمان ها در لونت استانبول

ورودي آپارتمان ها از لابي پذيرش است و با راه پله يا آسانسور مي توان به طبقات مختلف رسيد. خانه هااز طريق آيفون تصويري به ورودي اصلي متصل شده اند و واحدها براي امنيت بيشتر درب ورودي فولادي دارند.

با خريد ملك در لونت استانبول كه معماري آپارتمان ها باز طراحي شده و هر خانه داراي آشپزخانه اي مدرن و وسايل و سطوح كاري باكيفيت است و لوازمي همچون اجاق گاز، فر و هود در آن تعبيه شده است.

هر آپارتمان سيستم گرمايش گازي مركزي خواهد داشت و تمام اتاق ها داراي زيرساخت نصب تهوي? هوا هستند. تمام پنجره ها و درب هاي پاسيو بهبالكن هاي فرانسوي باز مي شوند و ويويي بي نظير از شهر دارند.

حمام ها داراي تجهيزات مدرن و جاحوله اي گرم هستند و كف واحدها با سراميك يا لمينيت گرم باكيفيت پوشيده مي شود.

هر آپارتمان مجهز به سيستم هوشمند خانگي كامپيوتري است و شما مي توانيد از راه دور و با استفاده از اينترنت در هر نقطه اي از دنيا به آن دسترسي داشته باشيد. همچنين خانه ها داراي ردياب دود و آب پاش و زيرساخت اينترنت فيبر نوري هستند.

اين مجموعه در مركز شهر استانبول قرار دارد و خانه اي ايده آل براي سفرهاي كاري و تفريحي يا زندگي دائمي و همچنين انتخابي عالي براي سرمايه گذاري در استانبول محسوب مي شود، زيرا اجاره بهاي سالان? آن بالا است، تنها دقايقي با مركز شهر فاصله دارد، امكانات بسيار، دسترسي راحت به شهر و فرودگاه، امكانات محلي عالي و ويوي زيبايي از شهر دارد.

 

براي خريد آپارتمان در لونت استانبول و كسب جزئيات بيشتر، گرفتن قيمت و اطلاع از موجودي آپارتمان ها همين امروز با ترك گشت تماس بگيريد. تيم ما متشكل از مشاوران املاك باتجربه، به سؤالات شما در مورد املاك تركيه پاسخ داده و توصيه هاي لازم و ميزان اجاره بها را در اختيار شما قرار مي دهند و در تمامي مراحل خريد ملك در تركيه شما را راهنمايي مي كنند و در خريد لوازم منزل جديدتان نيز به شما كمك مي كنند.

 

 

قبل از اقدام براي تعمير آسانسور بخوانيد!

آسانسورها وسايل جالب و پيچيده اي مي باشند و حادثه آفريني آن ها نبايد دست كم گرفته شود. علي رغم اين حوادث، وقتي صحبت از تعمير آسانسور، نگهداري آسانسور و سرويس آسانسور مي شود، خيلي ها با سهل انگاري، نياز به تعمير آسانسور و بازديد و سرويس ماهانه را ناديده مي گيرند.

بااين حال همه قبول داريم كه هزينه تعمير آسانسور و سرويس و نگهداري آسانسور قطعا به هزينه هاي احتمالي جاني آن مي ارزد! البته دور از واقعيت نيست كه تعميركار آسانسور ناكارآمدي كه بر تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر اشراف ندارد مي تواند مردم را به استفاده از خدمات تعمير و نگهداري آسانسور بي رغبت كند.

در اين مقاله با كمك آسانسور مانا سعي داريم به شرح همه چيز درباره تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر و حفظ آسانسور بپردازيم. بعد از خواندن اين اين مقاله متوج خواهيد شد كه براي سالم نگه داشتن آسانسور خود چه كارهايي لازم است انجام دهيد و اطلاعات مفيدي هم درباره هزينه خدمات آسانسور و سرويسكاران خواهيد داشت.

نشانه هاي خرابي آسانسور

از قديم گفته اند نشانه ها حرف هايي براي گفتن به شما دارند! آسانسور، اين بالابر پيچيده مكانيكي، امكان دارد به زبان بي زباني به شما بگويد كه به دكتر و تعمير كار نياز دارم، دردم را جدي بگيريد!
البته با توجه به تفاوت مدل هاي آسانسور هر نوع از آن ها امكان دارد كه به زبان خودش صحبت كند. اما به طوركل، با سه نشانه اعلام نياز به تعمير آسانسور و بالابر بيان مي شود:

آسانسور زياد از كار مي افتد

طول عمر متوسط يك آسانسور 15-20 سال است. پس، از آسانسورهاي واحد هاي قديمي بايد توقع بد كار كردن و از كار افتادن را داشته باشيم؛ جاي تعجبي ندارد كه اين دست از آسانسورها به دفعات ازكار بيفتند.

ازجمله مشكلات رايجي كه بيشتر با آسانسورهاي قديمي تجربه كرده ايد، باز و بسته نشدن صحيح درب ها است. اگر يك بار در هفته با اين مشكل روبرو شديد، بدانيد شايد سرويس آسانسور ساختمان را فراموش كرده ايد و حالا، زمان تعمير و نگهداري آسانسور فرا رسيده و بايد با آسانسور مانا تماس بگيريد.

صداهاي زياد

اگر آسانسورتان حين استفاده صداهاي زيادي از خود توليد مي كند صداهايي كه امكان دارد از موتورخانه، جا به جا شدن ترمزهاي آسانسور، شل شدن قطعات، خوردگي كفشك كابين آسانسور، تنظيم نبودن سيستم پاراشوت و ساييدگي، عدم هم ترازي كابين آسانسور با طبقات، استاندارد نبودن كابين آسانسور و… باشد، اين آژير نياز به تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر است. به خصوص اگر سرويس و نگهداري آسانسور درست انجام نشده باشد، ناشنيده گرفتن اين صداها عواقب خوبي به دنبال ندارد؛ سريعا براي تعمير آسانسور اقدام كنيد.

متوقف شدن ميان طبقات

اين اتفاق ازلحاظ امنيتي جديت بسياري دارد. به عنوان مثال فرض كنيد كه آسانسور بالا يا پايين يك طبقه متوقف شود و ساكنين داخل كابين حواس پرت باشند، و يا از قضا، در يك روز پر از كاري تمركز خوبي نداشته باشند، اتفاقات بدي مثل زمين خوردن يا آسيب ديدن امكان دارد رخ دهد. متوقف شدن آسانسور ميان طبقات با گذر زمان بدتر هم خواهد شد. به محض اينكه اين نشانه را دريافت كرديد، به فكر آوردن تماس گرفتن با آسانسور مانا براي تعمير آسانسور يا بالابر خود باشيد.

تغيير سرعت آسانسور

آيا آسانسور تان قبل از ايستادن سرعتش كم مي شود يا ناگهان سرعت مي گيرد؟ آيا وقتي آسانسور از طبقات مي گذرد سرعتش تغيير مي كند؟ هركدام از اين اتفاق ها مي تواند خبر از خرابي قطعي جزئي از آسانسور را دهد. بايد هرچه زودتر براي تعمير آسانسور اقدام كنيد.

زمان انتظار زياد يا توقف هاي ناگهاني

آسانسور شما فقط يك دستگاه مكانيكي نيست، بلكه يك دستگاه الكتريك و الكترونيك است. در صورت افزايش دما و درست كار نكردن سيستم تهويه آسانسور در تابستان، قديمي شدن سيستم كنترلي، اختلالات الكترونيك مدار الكترونيك كنترلي و خرابي سنسورها باعث زمان هاي انتظار زياد و يا توقف هاي ناگهاني آسانسور شود. خرابي آسانسور شما هر علتي كه داشته باشد، تصميم تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر را پشت گوش نيدازيد.

اگر سرويس و نگهداري آسانسور به طور ماهانه صورت گرفته، جاي نگراني ندارد يا حداقل نگراني كم تري دارد، بعيد است كه ناگهان و غيرمنتظره با اين نشانه ها رو به رو شويد يعني ناگهان به تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر نياز پيدا كنيد. همين حالا براي مشاوره و رفع ابهامات خود درباره سرويس و تعمير با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   تماس بگيريد.

منبع : اسانسور مانا   asansormana.com

 

كاربرد پارتيشن در محيط اداري

زيبا سازي ساختمان هاي اداري با استفاده از پارتيشن : از جمله مشكلاتي كه در محيط هاي اداري وجود دارد مي توان به بي روحي و كسل كنندگي فضا اشاره كرد و يا كمبود فضاي شخصي و حريم خصوصي اشاره كرد و همچنين به هم ريختگي فضاي اداره و نامنظم بودن آن توانايي تمركز را از بين مي برد و باعث عدم تسلط بر روي كار مي شود . و حتي چسبيده شدن ميز همكاران به يكديگر باعث بر هم زدن تمركز مي شود .   عكس 1 . نمونه اي از كاربرد پارتيشن اداري . پارتيشن ها و مقرون به صرفه بودنشان از لحاظ اقتصادي احتمالا شما هم جز آن دسته افراد هستيد كه بودجه اي براي خريد يك محل تجاري ، اداره ، شركت و... در نظر گرفته ايد اما وقتي وارد آن مكان كه در آينده قرار است به يك محل تجاري تبديل شود وارد مي شويد ، اولين چيزي كه به آن فكر مي كنيد اين است كه محيط كار براي كاركنان در اينجا اندك است و كاركنان در فضاي كاري خود احساس راحتي نخواهند كرد . بنابراين بايد براي حل اين مشكل به فكر يك راه حل جديد و امروزي كه متناسب با دنياي پيشرفته امروزي باشد ؛ باشيد . اما ديگر نگران نباشيد زيرا پارتيشن هاي اداري اين مشكل را حل كرده اند . در واقع شما مي توانيد با همكاري يك متخصص حرفه اي و با استفاده از تقسيم كننده ها و جداكننده هايي به نام پارتيشن اين مشكل را حل كنيد . پارتيشن ها رنگ و طرح تازه اي به فضا مي بخشند و باعث مي شوند تا حريم شخصي و فضاي خصوصي كاركنان حفظ شود و آنها از محل كار خود خرسند باشند و علاوه بر آن باعث مي شود تا اداره يا شركت و ... شما از سايرين متمايز شود . اهميتي ندارد كه شما در كدام زمينه فعاليت داشته باشيد . امروزه پارتيشن نقش شگرف و تاثير بي نظيري در سازماندهي و بهينه سازي فضاي اداري دارد و باعث مي شود تا از فضاي حداكثر استفاده حاصل شود .   عكس 2 . نمونه اي از پارتيشن اداري . بهينه سازي فضا بوسيله پارتيشن مي توانيم به جاي خريدن مكان هاي بزرگ و صرف پول و هزينه هاي بالا ؛ يك مكان نسبتا كوچك با صرف هزينه كمتر را تهيه كنيم و با ايده هاي خلاقانه متخصصان پارتيشن مكان خود را به يك محل اداري منحصربفرد و جذاب تبديل كنيد و از بقيه متمايز باشيد . علاوه بر آن شما با اين كار به خريم خصوصي كاركنانتان احترام گذاشته و براي آنان يك محيط كاري مناسب را فراهم مي كنيد كه به دور از هرگونه بي نظمي و اختلال است و مطمئنا علامت رضايت و خرسندي كاركنان را در چهره شان مشاهده خواهيد كرد . ديگر آن دوره كه اداره ها يا شركت ها اتاق هاي بزرگ داشتند تمام شده است. با وجود پارتيشن هاي اداري ديگر عمر اتاق هاي بزرگ و بيهوده به سر آمده است و امروزه با استفاده از پارتيشن هاي اداري مي توان از اتاق ها و فضا هاي كوچك حداكثر استفاده را كرد و كارآيي آن را از كارآمدي مكان هاي بزرگ كه فقط كره زمين را اشغال كرده اند بالاتر برد .   عكس 3 . نمونه اي از پارتيشن اداري . كاربرد پارتيشن در اماكن مختلف با كمك پارتيشن اداري مي توانيد در قسمت حال ، اتاقك هاي كوچكي درست كنيد و يا ميز منشي خود را به دفتر خود نزديك و يا دور كنيد . حتي مي‌توانيد با يك طرح جديد ، مدرن و خلاقانه ، فضاي بيشتر و خصوصي تري براي ارباب رجوع قائل شويد و با يك پارتيشن ام دي اف به راحتي فضايي براي يك مبل زيبا و كتابخانه جادار اختصاص دهيد.علاوه بر آن اگر شما صاحب مكان تجاري مانند شركت يا اداره يا ... باشيد كه متراژ بالايي هم دارد ، ممكن است در اداره يا شركت شما كه داراي اتاق هاي بزرگ است ؛ در هر اتاق چند نفر مشغول كار باشند در اين صورت شما بايد براي تقسيم بندي اتاق به منظور حفظ حريم خصوصي افراد كاري بكنيد ؛ بنابراين بهترين راهكار استفاده از پارتيشن هاي اداري است . اما فقط اين نيست ! علاوه بر آن با پارتيشن اداري مي توان مشكلات ديگري را نيز با شيوه هاي خلاقانه حل كرد ؛ به طور مثال اگر ميخواهيد اتاق هاي كوچكي در قسمت هاي مختلف اداره يا شركت ايجاد كنيد و يا اگر تمايل داريد فضاي بيشتري را براي ارباب رجوع ايجاد كنيد يا فضايي را براي ايجاد يك كتابخانه يا يك مبل در نظر بگيريد ؛ بايد بگويم كه شما تمام اين كارها و هر كار ديگري كه ميخواهيد در مورد بهينه سازي فضا و تقسيم بندي آن و ايجاد محيطي زيبا و دنج انجام دهيد ؛ به راحتي مي توانيد اين كارها را به وسيله پارتيشن اداري و با كمك متخصصان پارتيشن بندي عملي كنيد .   عكس 4 . نمونه اي از پارتيشن اداري . مزيت تنوع زياد پارتيشن ها پارتيشن ها انواع مختلفي دارند و در انواع تكجداره و دوجداره هستند . بنابراين مي توانيد با مشورت گرفتن از افراد حاذق و متخصص در زمينه پارتيشن ، نوع پارتيشني كه براي اداره يا شركت شما مناسب است را انتخاب و آن را نصب كنيد . علاوه بر آن اين امكان را داريد تا پارتيشن مورد علاقه تان را از ميان انبوهي از پارتيشن ها با طرح ها و رنگ هاي خيره كننده انتخاب كنيد و دكوراسيون شركت خود را به نحو احسنت تغيير دهيد .   عكس 5 . نمونه اي از كاربرد پارتيشن . انواع پارتيشن از نظر جنس : جنس پارتيشن در ميزان نور و صدا و...تاثير قابل توجهي دارد ؛ بنابراين بايد با انواع مختلف جنس پارتيشن هاي اداري آشنا شويد ؛ كه انواع آنها عبارت اند از: شيشه اي ، آلومنيومي ، پرده اي ، چوبي ، ام دي اف ، فلزي و... . يكي از فوايد منحصر بفرد پارتيشن ها در اين است كه شما پس از نصب پارتيشن مي توانيد آن ها را به راحتي جا به جا كنيد و اندازه قسمت هاي مختلف را تغيير دهيد . جدا از تمام چيز هايي كه گفتم بايد بگويم پارتيشن علاوه بر زيبايي بخشي و منحصربفرد كردن دكوراسيون ، هزينه پاييني داشته و با كمترين هزينه مي توان فضاي چشمنوازي را ايجاد كرد . در نتيجه مي توان گفت با پارتيشن اداري مي توان با صرف انرژي كمتر و وقت كمتر و هزينه هاي پايين به فضاي زيبايي كه از محل كارتان در ذهن تصور مي كنيد دست يافت . منبع : آركا پارتيشن  

 

سايبان سايه و راحتي را براي مناطق داخلي و خارجي ايجاد مي كند

سايبان سايه و راحتي را براي مناطق داخلي و خارجي ايجاد مي كند

 

سايبان ها لوازم جانبي عالي براي افزايش سايه و راحتي در داخل و خارج از محل سكونت هستند. به عنوان مثال ، سايبان هاي نصب شده بر روي پنجره ها و درهاي شيشه اي كشويي از فيلتر شدن نور خورشيد در شيشه جلوگيري مي كند. اين به جلوگيري از آسيب ناشي از نور خورشيد به كف و مبلمان كمك مي كند و همچنين انتقال حرارت از اشعه خورشيد را محدود مي كند و دماي داخلي خانه شما را بدون كار اضافي از سيستم تهويه مطبوع ثابت نگه مي دارد. بر اساس همان اصل ، سايبان هايي كه در فضاي باز مانند حياط يا عرشه استخر نصب مي شوند ، از قرار گرفتن بيش از حد در معرض آثار مخرب اشعه ماوراء بنفش خورشيد براي افراد و مبلمان زير آن جلوگيري مي كند. اين امر به نوبه خود شما را در بيرون از خانه سردتر نگه مي دارد و مبلمان فضاي باز شما را در وضعيت بهتري نگه مي دارد.

 

انواع مختلفي از سايبان وجود دارد كه مي توانيد بر روي ملك شما نصب كنيد ، مانند:

http://bamanbash7.parsiblog.com/Posts/186/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%d9%8a+%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9+%d8%b3%d8%a7%d9%8a%d8%a8%d8%a7%d9%86+%d9%88+%d9%82%d9%8a%d9%85%d8%aa+%d8%a2%d9%86/

    ثابت يا ثابت - اين نوع سايبان معمولاً به طور دائمي به ديوار خانه متصل مي شود و نمي تواند حركت كند.

    قابل جمع شدن - اين نوع سايبان را مي توان به ديوار خانه وصل كرد ، اما مي توان آن را با استفاده از يك ميل لنگ دستي يا يك كنترل موتوري گسترش داد يا جمع كرد و به كاربر اين امكان را مي دهد كه ميزان سايه زير آن ايجاد شود.

    مستقل - اين نوع سايبان نيز قابل جمع شدن است ، اما به جاي اينكه به ديوار متصل شود ، ساختار سايه خاص خود است كه مي تواند در هر نقطه از يك ملك قرار گيرد.

    روكش سايبان - اين نوع سايبان بر روي يك ساختار موجود مانند كلاه فرنگي نصب مي شود. مي تواند ثابت يا جمع شود.

 

اگر مي خواهيد گزينه هاي مختلف سايبان براي خانه خود را كشف كنيد ، به   https://sayehban.co/   مراجعه كنيد. ما در ايجاد سايبان سفارشي براي مشتريان خود تخصص داريم و اطمينان حاصل مي كنيم كه آنها راه حل مناسب سايه را براي نيازهاي سبك زندگي و ترجيحات زيبايي شناختي خود دريافت مي كنند. سايبان ما مي تواند متناسب با ابعاد دقيق شما تعيين شود و در رنگ ها و الگوهاي متعدد موجود است كه مطمئناً نماي بيروني خانه و سليقه شخصي شما را تكميل مي كند.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد سايبان هاي سفارشي كه مي توانيم براي خانه شما ايجاد كنيم ، امروز با سايت سايبان برقي منصف     https://sayehban.co/         با ما تماس بگيريد.  

منبع  :   سايبان برقي منصف

http://naranji5.blogtez.com/post62.php

http://khoshmazeh.famblog.ir/post/155

 

https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/863687/

https://checkpointforarts.com/activity/p/622706/

https://kason97179866.wordpress.com/2021/08/10/%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%ba%d8%a7%d8%b2%d9%87/

https://ello.co/jackkhan331/post/dwyhutu-uevnlgzenvpmvw

https://vvfit.com/activity/p/1253025/

https://edukite.org/activity/p/1507275/

http://onlineklubben.dk/site/activity/p/430188/

http://customerpolicedepartment.com/activity/p/738441/

https://myspace.com/cozejexo/post/activity_profile_50315114_22c5bd4c40a045ec840e2a31ba9f386b/comments

http://coinwatchers.com/forums/p/289719/

 

 

 

انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني )

انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني )

همانطور كه ميدانيد، صنعت حفاظ و نرده سازي در ايران پيشرفت بالايي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي ليزري ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي ويلايي را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.

ساخت درب ليزري ( برش ليزري و آهني )

ساخت درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني )

البته انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه انواع مختلف درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.

 

درب طرح چوب ( آهني ) زيبايي ساختمان شما را دو چندان مي كند

 

درب طرح چوب ( آهني ) اولين عنصر دكوراتيوي است كه ببينده به ان مي نگرد. در واقع وجود درب طرح چوب ( آهني ) شيك و مدرن سبب مي شود تا ارزش و نماي خانه شما نيز بيش از پيش زيبا تر جلوه كرده و باارزش تر شود. در صورتي كه در كوچه قدم بزنيد و نگاهي به درب طرح چوب ( آهني ) ساختمان ها بياندازيد متوجه مي شويد كه وجود درب طرح چوب ( آهني ) خاص و زيبا چقدر روي ديد شما و نماي خانه موثر است.

با وجود درب طرح چوب ( آهني ) خاص و مدرن مي توانيد خانه خود را به يك نماد در كوچه تبديل كنيد. درب طرح چوب ( آهني ) در طرح ها و مدل هاي مختلفي موجود است كه شما مي توانيد هر يك از طرح هاي زيبا و خاصي را كه دوست داريد براي خود داشته باشيد براي اين امر كافيست تصوير درب طرح چوب ( آهني ) مورد نظر را به كارشناسان فروش ما در حفاظ سازه بفرستيد. كارشناسان ما نه تنها از نقطه نظر زيبايي بلكه نكات امنيتي را نيز براي درب طرح چوب ( آهني ) خانه شما در نظر مي گيرند تا خريد شما خريدي هوشمندانه باشد.

درب طرح چوب ( آهني ) خانه در طرح هاي فرفورژه يا درب طرح چوب ( آهني ) طرح چوب و همچنين درب طرح چوب ( آهني ) برش ليزري يا درب طرح چوب ( آهني ) و درب پاركينگ مدرن و كلاسيك و همچنين درب طرح چوب ( آهني ) جنوبي يا شمالي و يا درب طرح چوب ( آهني ) ويلايي يا خانه باغ و تك لنگه و يا درب طرح چوب ( آهني ) دولنگه يا سه لنگه و... تقسيم مي شود.

براي مشاوره با كارشناسان فرفورژه آنلاين تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

 

معرفي انواع سايبان و قيمت آن

همانطور كه با گرم شدن هوا، براي خودمان لوازمي مثل كلاه، عينك و ... تهيه مي‌كنيم. خانه و محل كارمان نيز نياز به تجهيزات محافظتي دارند تا از هواي داغ تابستان در امان بمانند. نصب سايبان بر روي خانه و اشيا يك راه محافظتي خوب در برابر گرما، نور، باران و... است. در اين مقاله سعي داريم ضمن معرفي يك سايبان خوب، به كاربردها و قيمت انواع سايبان نيز بپردازيم.

انواع سايبان

 سايبان يك پوشش حفاظتي ثابت يا جمع شونده است كه بر سطح اشيا قرار مي‌گيرد. به محض شنيدن نام سايبان حفاظت در برابر گرما و نور به ذهن ما مي‌رسد اما سايبان‌ها نقش محافظتي وسيع‌تري دارند و سطح اشيا را در برابر برف و باران، گردوخاك و ... نيز حفظ مي‌كنند. سايبان‌ها معمولا از جنس پارچه، شيشه، پلي كربنات، فلز يا پلاستيك فشرده ساخته مي‌شوند. بسته به سفارش شما نوع مواد به كار رفته مي‌تواند متغير باشد. پيش از آنكه به مزايا و كاربردهاي سايبان بپردازيم، انواع سايبان را به طور خلاصه بررسي مي‌كنيم.

سايبان خانه

افراد زيادي مايلند، روي پنجره، بالكن يا در قسمت ورودي خانه خود يك سايبان نصب كنند. اگر طراحي و ساخت سايبان درست انجام شود، نماي خانه نيز زيباتر مي‌شود. يكي از طراحي‌هاي زيبا در ساخت سايبان، مدل سايبان كالسكه‌اي است. اين طراحي در خارج از كشور رايج‌تر است. يك سايبان باكيفيت فضاي درون خانه شما را از گرما و تابش مستقيم نور حفظ مي‌كند. همچنين از ورود گردوخاك به داخل خانه ممانعت مي‌كند.

سايبان مغازه

پوشش حفاظتي در برابر نور، گرما، باران و ... براي مغازه داران واجب‌تر از هر قشري است. مغازه داران در طول روز ساعت‌ها در محل كار خود هستند. اجناس مغازه در معرض تابش نور، داغ شدن و فاسد شدن قرار دارد. بنابراين نصب سايبان مغازه راه‌حل معقولي براي جلوگيري از تابش نور، گرم شدن محيط، ورود آب باران و... است.

سايبان ماشين

استفاده از سايبان براي خودرو، در سال‌هاي اخير بيشتر شده است. خودروي شما به ويژه در فصل تابستان نياز به يك سايبان دارد. ممكن است به يك پاركينگ مسقف دسترسي نداشته باشيد.علاوه بر اين گاهي در طول روز بارها از خانه بيرون مي‌رويد و هربار پارك كردن در پاركينگ كار زمان بري است. سايبان ماشين محافظت كننده خوبي از آن است.

  • جلوگيري از داغ شدن فضاي داخل خودرو
  • جلوگيري از آسيب به رنگ بدنه خودرو
  • محافظت در برابر برف و باران
  • محافطت از سقف خودرو در برابرسقوط اشيا

اينها همه مزيت‌هاي استفاده از سايبان ماشين براي شما و خودرويتان است. طراحي سايبان ماشين مي‌تواند به صورت سيار يا دائمي باشد. سايبان سيار ماشين گزينه خوبي براي ايجاد محافظت از خودرو در تمامي موقعيت‌هاي مختلف است.

 

خاموش و روشن شدن تلويزيون ال جي را چگونه تعمير كنيم؟

خاموش و روشن شدن تلويزيون ال جي را چگونه تعمير كنيم؟

دليل خاموش روشن شدن تلويزيون ال جي در اين مقاله بررسي و پاسخ داده خواهد شد. طي سال هاي گذشته، شاهد مواردي از ضعف در طراحي و توليد تلويزيونات ال جي بوده ايم. خاموش روشن شدن تلويزيون ال جي به اين شكل ديده مي شود كه، در اول تلويزيون روشن شده و بعد از نمايش لوگوي ال جي مجددا خاموش مي شود. به اين حالت، در اصطلاح تعمير تلويزيون reboot شدن گفته مي شود.

دليل خاموش روشن شدن تلويزيون و راه حل آن

دليل خاموش روشن شدن تلويزيون ال جي و راه حل آن، در اين بخش مورد بررسي قرار مي گيرد. راه حلي كه براي پيشگيري از اين اشكال بايد به آن اشاره كنيم اين است كه، اول از اتصالات تلويزيون خود مطمئن شويد. همينطور بايد به اين موضوع اشاره كنيم كه، نوسانات برق مي تواند باعث ايجاد اين اشكال شود.

اين تلوزيون ها به علت اينكه با ولتاژ بسيار پايين كار مي كنند، نوسانات برق مي تواند تاثيرات مخربي برروي آن ها بگذارد. در واقع اين يك ضعف براي تلويزيون محسوب مي شود كه، با يك نوسان برق شاهد از كار افتادن تلويزيون باشيم. راه حلي قطعي براي پيشگيري ازايجاد اين اشكال وجود ندارد. مگر اين كه بتوانيم نوسانات برق را تحت كنترل خود درآوريم. البته همان طور كه مستحضر مي باشيد امري است كاملا غير ممكن.

تعمير ال جي و دليل خاموش روشن شدن تلويزيون ال جي

تعمير ال جي و دليل خاموش روشن شدن تلويزيون ال جي، در اين بخش براي مطالعه شما گراميان مورد بررسي قرار گرفته است. نمايندگي ال جي از طريق پرسنل متخصص خود اقدام به تعمير تلويزيون هاي اين كمپاني مي نمايد. لازم به ذكر است متخصصين اين نمايندگي در اول به يافتن دليل خاموش روشن شدن تلويزيون ال جي مي پردازند.

بعد با به كارگيري پيشرفته ترين تجهيزات به حل مشكل تلويزيون شما گراميان اقدام مي كنند. متخصصين اين نمايندگي با آمادگي كامل، درنمايندگي و محل مورد نظر كاربران به تعمير تلويزيون ال جي مي پردازند. لازم به ذكر است با كمك آپشن سرويس در محل مي توانيد علاوه بر حل مشكل تلويزيون، در وقت و هزينه خود هم صرفه جويي كنيد.

خاطرنشان مي سازيم، پرسنل اين گروه بعد از تعمير تلويزيون مذكور به گردگيري بخش هاي داخلي و انجام بعضي تنظيمات مي پردازند، اين امر باعث مي شود شاهد بالا رفتن كارايي تلويزيون باشيد. در واقع كادر حرفه اي اين نمايندگي، با ارائه خدمات با كيفيت سعي دركسب رضايت هر چه بيشتر شما گراميان دارند.

نمايندگي ال جي و واحدهاي تخصصي تعمير ال جي

نمايندگي ال جي و واحدهاي تخصصي تعمير ال جي https://servictv.ir/   در اين بخش مورد بررسي قرار مي گيرد. واحدهاي تعمير در اين نمايندگيبه شكل مجزا تعبيه شده است. در واقع كاربران براي حل مشكل تلويزيون خود بايد به واحد مرتبط با همان تلويزيون مراجعه كنند.

پشتيباني تلويزيون ال جي مجهز به پيشرفته ترين تجهيزات است. از اين رو به بهترين شكل مي توانيم به حل مشكل تلويزيون شما گراميان اقدام كنيم. خاطرنشان مي سازيم، كارشمناسان اين نمايندگي با بهره گيري از مهارت و دانش و خلاقيت خود به تعمير تلويزيون كاربران گرامي مي پردازند.